exactecally.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:36 schreef anoniemelurker het volgende:
Je moet alleen niet zoveel naar anderen kijken![]()
Door wat persoonlijke problemen heb ik nu bijvoorbeeld geen sociaal leven, studie afgerond. Hierdoor loop ik nogal achter op de rest.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:37 schreef Garisson72 het volgende:
Je bent 26 en je hebt al besloten dat je niet aan die tijdslijn gaat voldoen? Waar baseer je dat dan op?
Je kan wel gelijk hebben op een bepaalde manier maar je bent toch ook soms min of meer afhankelijk van anderen. Des te meer je afwijkt des te meer vooroordelen, afwijzing heb je te voorduren. Zowel qua werk, vriendschap, liefde.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:36 schreef anoniemelurker het volgende:
Joh, met jou is er niet een hand vol, maar een LAND vol met lotgenoten.
Ik word over een maand dertig, ben momenteel alleen en voldoe absoluut niet aan het gemiddelde beeld, maar net zo langzaam zie ik mijn leven eigenlijk ook steeds een stukje beter worden!
Je moet alleen niet zoveel naar anderen kijkenWat een ander heeft is niet ideaal. Wat een ander heeft is zeker niet het gemiddelde. En wat een ander heeft, is zeker niet wat jij ook moet hebben om niet te hebben gefaald.
Alleen als je zwaarmoedig door het leven gaat faal je, dus waar ga je nu mee ophouden?
Juist!
Blijft het feit dat je pas 26 bent. Je ziet problemen die er nog helemaal niet hoeven te zijn, heb ik de indruk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:04 schreef timeflys2 het volgende:
Door wat persoonlijke problemen heb ik nu bijvoorbeeld geen sociaal leven, studie afgerond. Hierdoor loop ik nogal achter op de rest.
Natuurlijk wordt je veel afgewezen! Jij wijst ook dingen (of mensen) af, zo werkt het nou eenmaal. Niet iedereen heeft dezelfde smaak, niet iedereen kan worden aangenomen bij een bedrijf en niet iedereen kan dezelfde man of vrouw bespringen. Zou wat zijn als je iedere dag een harem met 170 mannen of vrouwen moest afwerken zeg!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:06 schreef timeflys2 het volgende:
[..]
Je kan wel gelijk hebben op een bepaalde manier maar je bent toch ook soms min of meer afhankelijk van anderen. Des te meer je afwijkt des te meer vooroordelen, afwijzing heb je te voorduren. Zowel qua werk, vriendschap, liefde.
Huh, ben jij mij?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:04 schreef Dientje12 het volgende:
Hey iemand moet de lul zijn toch??![]()
Ik denk dat jij te veel naar anderen kijkt.
Wat een ander heeft hoef jij toch niet te hebben?
In mijn omgeving zie ik iedereen ook een verbetering maken in het leven.
Alleen wonen, vriendin hebben huisje.
Ik ben nu 20 en woon nog bij me ouders en heb werk voor de rest niets
Alleen ik en me ouders geen vrienden maarja wat maak het uit op een dag stopt het wel
Maar dan nog je moet je bezig houden met je eigen leven
Deze man heeft gelijk, als je kinderen krijgt word het leven pas kut denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Op het moment dat je aan kinderen begint ben je voor je leven getekend, je kan niet meer vaak met je vrienden naar de kroeg, als je naar de bios gaat moet je al een oppas regelen enz.
en 25-29 relatie, dit is toch nergens op gebaseerd? Dit is bij iedereen anders.
Want relaties zie jij als zowel een noodzakelijke als een voldoende voorwaarde voor 'slagen' in het leven?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:27 schreef timeflys2 het volgende:
Ik zie nu dat ik niet aan mijn eigen gemaakte “tijdslijn” ga voldoen. En dat beangstigt me. Op zich wil en kan ik er nu niet aan voldoen. Maar toch bekruipt mij een gevoel van “gefaald hebben”.
Ik mag toch niet hopen dat je dan dus maar niks doet, omdat je besluit dat het te laat is? Dat zou wel erg slachtofferig zijn, vind ik dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:23 schreef timeflys2 het volgende:
Nu zit ik meer met de gedachte van "oja actie ondernemen""het is te laat".
Maarja, alsof er een alternatief is, dat is er niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |