Stand deel 2199:quote:
Knapquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:42 schreef Ireyon het volgende:
David Schwimmer
Matt LeBlanc
Matthew Perry
Courtney Cox-Arquette
Lisa Kudrow
Gelukkig, ik werd al bang dat niemand dit zou weten.quote:
Neequote:
Mwoah ik ben nu niet echt meer het fan/groupie type, maar sommige nummers zijn wel aardigquote:
quote:
Nee, VVD-burgemeesterquote:
Klopt, maar volgens de Telegraaf was het nieuws...quote:Op zondag 8 mei 2011 00:11 schreef Flitspaal het volgende:
Ik vind sexuele geaardheid doorgaans niet zo interessant.
Pardon, het is lang geleden, maar ik heb het aangepast.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:25 schreef Flitspaal het volgende:
@Gooitzen:
Wil je voortaan je vraag Bold maken voor de duidelijkheid.
Ik zie het. Misschien wel 700 topics geleden dat je een punt scoorde.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:28 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Pardon, het is lang geleden, maar ik heb het aangepast.
And we have a winner! Gerbrandy was alleen tot 1945. Maar Marijnen is zonder e.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:39 schreef Gooitzen het volgende:
Drees, Beel, Gerbrandy, de Jong, Marijenen, de Quai.
Ik ga er trouwens naar toe....quote:
quote:
Inderdaadquote:
quote:
yes, vooral draadloze schroefboormachines, ik ben energie aan t verzamelen om hem te gaan gebruikenquote:
Oftewel: gecombineerde opwekking van stroom en warmte.quote:Warmte-krachtkoppeling (kortweg WKK) is de gecombineerde opwekking in één proces, op basis van een brandstof, van warmte en elektriciteit (of mechanische energie), waarbij de warmte nuttig wordt gebruikt.
Elektriciteitscentrales hebben een elektrisch rendement van ca 58,5%, de rest van de energie uit de gebruikte brandstoffen komt vrij als warmte. Deze warmte kan nuttig gebruikt worden (verwarming, droging,...). Op deze manier wordt brandstof bespaard ten opzichte van de afzonderlijke, gescheiden productie van de door de warmtekrachtinstallatie geproduceerde elektriciteit en warmte.
Yankee, terug van weggeweest?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |