abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96485643
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:24 schreef benzin het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, maar ik zie dat meer als fantaseren in dingen die nooit lijken te gaan gebeuren en niet echt als uitkijken naar iets :)

[..]

Eerlijk gezegd lijkt niets me echt leuk. Allemaal een hoop werk enzo, ik snap echt niet waar mensen de energie en de tijd vandaan halen om dat allemaal te doen.

Ik wil maar één ding: mezelf meer dan 50% van de tijd redelijk gelukkig voelen. En voor mijn gevoel hoort een vriendin hebben en een paar vrienden hebben daarbij. Verder interesseert het me eigenlijk allemaal niets. De meeste dingen hebben heel weinig waarde als je verder ongelukkig bent :)

Nee, nog heb nog niet echt gezocht, maar heb de laatste tijd het ook best druk gehad :)
Werk jij?

Weetje wat het is, je hebt je geluk zelf in je eigen handen (tenminste, zo ervaar ik het). Ik vind dit tekstje wel iets voor bepaalde mensen hier, misschien kennen jullie hem al? Zag hem net bij een meisje haar Facebook. :)

I feared failure until I realized that I only fail when I don't try. I feared success until I realized that I had to try in order to be happy with myself. I feared people's opinions until I learned that people would have opinions about me anyway. I feared rejection until I learned to have faith in myself. I feared pain until I learned that it's necessary for growth. I feared my destiny, until I realized that I had the power to change my life. I feared change, until I saw that even the most beautiful butterfly had to undergo a metamorphosis before it could fly.
pi_96485745
iwannabehigh hoe was je logeerpartij. :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:35:38 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96485751
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:28 schreef iwannabehigh het volgende:
I think that I'm in love O+
Helaas heb ik wéér niks aan school gedaan.. en morgen wordt het weer niks.. ;(
Op wie? :D
Ik heb ook een crush nou ja ik voel me best vreemd aangezien ze bekend is van TV en ik haar drie minuten heb gesproken. Maar in die drie minuten heeft ze toch een onuitwisbare indruk gemaakt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96485795
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:33 schreef iwannabehigh het volgende:
I feared failure until I realized that I only fail when I don't try. I feared success until I realized that I had to try in order to be happy with myself. I feared people's opinions until I learned that people would have opinions about me anyway. I feared rejection until I learned to have faith in myself. I feared pain until I learned that it's necessary for growth. I feared my destiny, until I realized that I had the power to change my life. I feared change, until I saw that even the most beautiful butterfly had to undergo a metamorphosis before it could fly.
True, niet alleen voor mensen hier, maar voor iedereen.
pi_96485797
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Op wie? :D
Ik heb ook een crucsh nou ja ik voel me best vreemd aangezien ze bekend is van TV en ik haar drie minuten heb gesproken. Maar in die drie minuten heeft ze toch een onuitwisbare indruk gemaakt.
Op mijn vriendin. :P Vertel, kennen we haar? :)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:38:46 #106
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96485866
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:36 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Op mijn vriendin. :P Vertel, kennen we haar? :)
Oh je hebt een vriendin :P
Geraldine Kemper ik weet niet wat het is maar sinds die schoen in mijn gezicht is ze op eens speciaal. Ik kende haar daarvoor ook al en vond het wel een lekker wijf maar dat is een beetje veranderd nadat ik haar echt was tegengekomen.
C'est la vie
pi_96486023
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Geraldine Kemper ik weet niet wat het is maar sinds die schoen in mijn gezicht is ze op eens speciaal. Ik kende haar daarvoor ook al en vond het wel een lekker wijf maar dat is een beetje veranderd nadat ik haar echt was tegengekomen.
Ow zij..... http://www.dailymotion.com/video/xbs29a_geraldine-kemper_fun
pi_96486046
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

`
Denk ik ook vaak inderdaad; maar dat is puur omdat alles wat we doen eigenlijk in essentie totaal zinloos is. Nadenken over wat we doen en wat de zin ervan is; is zinloos op zichzelf. Het brengt je alleen maar verder weg van je 50% tijd die je minimaal gelukkig wil zijn. Als er iets is wat ik geleerd heb tijdens mijn huidige depressieve periode, is het wel dat niet nadenken, maar gewoon beginnen en dingen aanpakken de beste manier is om jezelf beter te voelen. Ik heb vandaag de hele dag geklust in mijn appartement; iets waar ik normaal niets voor voel; maar na het eerste half uur van flinke interne weerstand werd het wel leuker. Nog belangrijker, je gevoel aan het eind van de dag een zo ontzettend veel beter dan wanneer je een dag in bed hebt gelegen.
Door meer dingen te ondernemen en je sociaal op te stellen, komen die vrienden/vriendin ook sneller in je leven.
De oplossing is dus om niet meer te denken? Soms zou ik willen dat er pillen waren om gewoon 24 uur mijn hoofd even uit te zetten ;(

Klopt wel wat je zegt, op een dag dat ik dingen bereik/regel voel ik me meestal beter, maar het is zo moeilijk om ermee te beginnen. :)
pi_96486164
quote:

[..]

Oh ja zij. Ken je haar persoonlijk en goed?
pi_96486211
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:43 schreef benzin het volgende:

[..]

De oplossing is dus om niet meer te denken? Soms zou ik willen dat er pillen waren om gewoon 24 uur mijn hoofd even uit te zetten ;(

Klopt wel wat je zegt, op een dag dat ik dingen bereik/regel voel ik me meestal beter, maar het is zo moeilijk om ermee te beginnen. :)
Niet meer denken is niet mogelijk en al zou het kunnen, dan is het nog niet verstandig. Het probleem ontstaat pas als je teveel stil blijft staan bij zaken. Je hebt veel minder tijd nodig om dingen te overdenken dan dat de meeste van ons hier over het algemeen doen. Zeker wanneer je merkt dat je door je gedachtes ongelukkig wordt of zelf gefrustreerd raakt. Het beste wat je dan kunt doen is gewoon iets oppakken; simpelweg iets gaan doen.

Owja, en om me in de nabije toekomst meer bezig te houden; heb ik afgelopen week gesolliciteerd voor een nieuwe bijbaan. Wanneer ik daar wat meer weet van de werktijden etc.; wil ik ook een nieuwe sport op gaan pakken. Misschien voor jou ook een optie?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:47:18 #111
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96486228
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:46 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Oh ja zij. Ken je haar persoonlijk en goed?
Ja ik ken haar een soort van persoonlijk (ben haar ergens tegengekomen) maar ik ken haar alles behalve goed. Daarom voelt het ook zo ontzettend raar.
C'est la vie
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:48:47 #112
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96486274
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Niet teveel denken dat is het credo je moet natuurlijk wel nadenken maar te veel is niet goed.
C'est la vie
pi_96486420
quote:

[..]

Schoen in je gezicht? En wanneer je haar zo leuk vindt, waarom neem je dan geen contact met haar op?
pi_96486472
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja ik ken haar een soort van persoonlijk (ben haar ergens tegengekomen) maar ik ken haar alles behalve goed. Daarom voelt het ook zo ontzettend raar.
Ja, ik ken het gevoel heel goed. Maar je kan eigenlijk niet verliefd zijn aangezien je haar niet goed kent, maar als ik jou was zou ik wel proberen om in contact te komen..
pi_96486485
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
iwannabehigh hoe was je logeerpartij. :P
Leuk. Jij nog iets leuks gedaan? :P
pi_96486512
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar je kan eigenlijk niet verliefd zijn aangezien je haar niet goed kent,
Oneens; verliefd worden heb je alleen je eigen hoofd voor nodig.
pi_96486552
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:55 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Oneens; verliefd worden heb je alleen je eigen hoofd voor nodig.
Ik weet er alles van, maar dan ben je toch eigenlijk helemaal niet verliefd op die persoon, maar meer op het beeld dat je van die persoon hebt?
pi_96486595
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:56 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik weet er alles van, maar dan ben je toch eigenlijk helemaal niet verliefd op die persoon, maar meer op het beeld dat je van die persoon hebt?
Dat is een hele goede; helemaal waar. Het gevoel is echter hetzelfde. Je bent alleen verliefd op een illusie als het ware.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:58:56 #119
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96486629
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, ik ken het gevoel heel goed. Maar je kan eigenlijk niet verliefd zijn aangezien je haar niet goed kent, maar als ik jou was zou ik wel proberen om in contact te komen..
Ben ik ook niet echt verliefd maar ik heb wel eens eerder gehad dat ik een meisje sprak zag/sprak en haar niet meer uit mijn kop kreeg. Zoiets is het nu ook.
C'est la vie
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:04:38 #120
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96486838
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:52 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Schoen in je gezicht? En wanneer je haar zo leuk vindt, waarom neem je dan geen contact met haar op?
http://www.101.tv/page/10(...)7839bcb606157b50201d
Ik kwam haar hier tegen toen Giel over de mensen heen ging liet iemand zijn been los en die kwam in mijn gezicht. En toen kwam zij heel lief vragen of alles wel goed ging en toen hebben we na afloop ook nog wat gepraat.

Ik kom haar misschien nog wel tegen ooit. Bij BNN heb je een soort van mediaopleiding en daar ga ik me voor opgeven als ik daar wordt aangenomen dan zal ik er wel eens tegenkomen op de redactie denk ik.
C'est la vie
pi_96487026
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
Ik kom haar misschien nog wel tegen ooit. Bij BNN heb je een soort van mediaopleiding en daar ga ik me voor opgeven als ik daar wordt aangenomen dan zal ik er wel eens tegenkomen op de redactie denk ik.
Als je niet speciaal voor haar die opleiding gaat doen (ik kijk nergens meer van op), dan gun ik het je van harte.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:16:58 #122
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96487240
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:10 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Als je niet speciaal voor haar die opleiding gaat doen (ik kijk nergens meer van op), dan gun ik het je van harte.
Nee joh dat wou ik vorig jaar ook al en ik wil al sinds kindsaf aan dingen doen op TV.
C'est la vie
pi_96489590
mensen, ik wil een plan van aanpak. Hoe had ik woensdag bij dat concert een knappe man kunnen aanspreken? Ik was in mijn eentje, voor de duidelijkheid? En dan zonder wanhopig over te komen, of vreemd, hoe doe je dat? Want het doel is versieren hier, niet perse meer over die man weten.
pi_96489730
quote:

[..]

Oh God ja zij is echt...wauw.
pi_96489761
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:56 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

:Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')