abonnement Unibet Coolblue
pi_96471834
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:05 schreef beequeen het volgende:

[..]

Geer heeft Syl ontmoet in Barcelona. ;)
Ok, dan is het rond :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 14:06:35 #277
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_96471837
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:06 schreef Candyfreak het volgende:
Goede middag :W
Ah, daar is de aflossing! :W
Ik ga ook de zon in. :W
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_96471843
kan wel even vlees in de pan voor de sudder gaan doen en nog verven wat er geverfd moet worden.
het is dat het moet....
pi_96471853
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:05 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Het staat hem goed, het is nu tenminste een echte vent ipv een jochie ;)
Ja precies, hij was altijd al zo dun. Ken hem een beetje van vroeger.
  † In Memoriam † zaterdag 7 mei 2011 @ 14:07:25 #280
135305 beequeen
Lost.
pi_96471864
Er wordt geklaagd op deTwitter van MamaDjoon dat ze veul te commercieel bezig zijn en daar problemen mee kunnen krijgen. Duh, MamaDjoon staat boven de wet. :r

Ik duik ook mijn tuintje weet in, tot later. 8-)
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96471901
goh ze laten voor het eerst de heuvel achter het huis zien :)
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96472017
Philip kvdw.
pi_96472022
Flip naar KvdW
pi_96472032
“Sharon gaat Secret Story winnen”
7 mei om 13.50
Philip en Joanna weten het zeker.

Joanna zit er even doorheen en Philip komt haar troosten. De twee hebben een gesprek over hun ervaringen. Philip zegt: “Sharon gaat Secret Story winnen.” Joanna is het met hem eens: “Ik hoop dat Sharon wint. Ze verdient het, ze heeft de mooiste poster en het mooiste geheim […] Ze heeft iets tragisch meegemaakt, ik vind dat ze moet winnen.” Philip kan het alleen maar met Joanna eens zijn: “Kan ze naar Ko Phi Phi op vakantie.”
pi_96472077
pi_96472078
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:54 schreef beequeen het volgende:
Nou kunnen veel mensen een hekel hebben aan Sharon, o.a. door haar stem, maar ik heb haar nog nooit horen miepen of Klagen. Eik is ze altijd vrolijk. :Y
Ik vond het ook wel opvallend dat Gerard de luide stem van met name Monique pas opmerkte toen hij een mede stre-amer was en het hierover met ons eens was. Blijkbaar lijken ze veel luider voor ons omdat ze 24/7 met die mic onder hun snufferd lopen ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:15 schreef MargrietV het volgende:
“Sharon gaat Secret Story winnen”
7 mei om 13.50
Philip en Joanna weten het zeker.

Joanna zit er even doorheen en Philip komt haar troosten. De twee hebben een gesprek over hun ervaringen. Philip zegt: “Sharon gaat Secret Story winnen.” Joanna is het met hem eens: “Ik hoop dat Sharon wint. Ze verdient het, ze heeft de mooiste poster en het mooiste geheim […] Ze heeft iets tragisch meegemaakt, ik vind dat ze moet winnen.” Philip kan het alleen maar met Joanna eens zijn: “Kan ze naar Ko Phi Phi op vakantie.”
Ik zou er voor tekenen, liefst Karim maar Sharon mag ook wel winnen. ^O^
Beetje jammer dat die laatst zin weer zo suggestief moet zijn though, krijg je meteen weer van die bullshit "de toerist uithangen verhalen" :{w
Maar ik ben bang dat we nadat er 1 uit is aan het begin van de finale-show we opnieuw moeten stemmen en het er dus nog wel eens behoorlijk van af kan hangen wie er als eerste uit moet. Aangezien iedereen ziet wie er stemmers delen...
pi_96472145
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:16 schreef Urb het volgende:

[..]

Ik vond het ook wel opvallend dat Gerard de luide stem van met name Monique pas opmerkte toen hij een mede stre-amer was en het hierover met ons eens was. Blijkbaar lijken ze veel luider voor ons omdat ze 24/7 met die mic onder hun snufferd lopen ;)

[..]

Ik zou er voor tekenen, liefst Karim maar Sharon mag ook wel winnen. ^O^
Maar ik ben bang dat we nadat er 1 uit is aan het begin van de finale-show we opnieuw moeten stemmen en het er dus nog wel eens behoorlijk van af kan hangen wie er als eerste uit moet. Aangezien iedereen ziet wie er stemmers delen...
ja maar dan zouden de anderen toch ook keihard geluid moeten geven? ik hoorde het alleen bij mo en nu bij sharon hoor...ze hebben allebij vreselijke snerpende stemgeluiden..
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96472196
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:19 schreef Stability het volgende:

[..]

ja maar dan zouden de anderen toch ook keihard geluid moeten geven? ik hoorde het alleen bij mo en nu bij sharon hoor...ze hebben allebij vreselijke snerpende stemgeluiden..
Ja da's waar, blijkbaar word het gewoon nog behoorlijk versterkt. Maar ik vond het toch wel opvallend dat het Gerard zelf nu pas via de streams op leek te vallen.
pi_96472225
Waar is Segredo?
pi_96472227
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:16 schreef Urb het volgende:

[..]

Ik vond het ook wel opvallend dat Gerard de luide stem van met name Monique pas opmerkte toen hij een mede stre-amer was en het hierover met ons eens was. Blijkbaar lijken ze veel luider voor ons omdat ze 24/7 met die mic onder hun snufferd lopen ;)

[..]bericht komt van Sst site en ze hebben het wel gezegd. Misschien denken ze er stemmen mee te winnen,

Ik zou er voor tekenen, liefst Karim maar Sharon mag ook wel winnen. ^O^
Beetje jammer dat die laatst zin weer zo suggestief moet zijn though, krijg je meteen weer van die bullshit "de toerist uithangen verhalen" :{w
Maar ik ben bang dat we nadat er 1 uit is aan het begin van de finale-show we opnieuw moeten stemmen en het er dus nog wel eens behoorlijk van af kan hangen wie er als eerste uit moet. Aangezien iedereen ziet wie er stemmers delen...
pi_96472231
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:21 schreef Urb het volgende:

[..]

Ja da's waar, blijkbaar word het gewoon nog behoorlijk versterkt. Maar ik vond het toch wel opvallend dat het Gerard zelf nu pas via de streams op leek te vallen.
wel vreemd indd....ik hoor haar er overal bovenuit komen, maar ook dat dwingende toontje viel me meteen al op
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96472242
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:22 schreef Candyfreak het volgende:
Waar is Segredo?
wandelen!
pi_96472252
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:22 schreef Candyfreak het volgende:
Waar is Segredo?
die krijgt volgens mij injecties voor het vliegen naar nederland,dacht ik
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96472269
4x mute
pi_96472281
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:23 schreef Flashbox het volgende:
4x mute
ik heb 2 streamlocks nog?
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96472313
ja er zijn 2 sl. en Joanna heeft haar gezicht op supersjaggie.
pi_96472355
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:23 schreef Stability het volgende:

[..]

die krijgt volgens mij injecties voor het vliegen naar nederland,dacht ik
thanks
pi_96472364
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:26 schreef Candyfreak het volgende:

[..]

thanks
YW :)
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96472410
Nederland warmste plek van Europa! Flip mag niet meer balen van zijn beslissing.
pi_96472435
Karim naar de kvdw.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')