Wie heeft ze ook al eens ooit geprobeerd en zo ja, wat vond je ervan?
(Ik heb btw tot nu toe alleen de naturel versie genomen (zonder dressing, daar houd ik niet van), die vieze zwarte olijven gooi ik er wel uit.)
Persoonlijk vind ik 'm lekker, maar smaken verschillen.
(btw: hoe was je pizza?? )
Dat zijn toch van die bekers waar je die saus door de salade heenrost?
quote:(Off-topic:) Heerlijk!
Op woensdag 19 juni 2002 19:43 schreef MSXUser het volgende:
(btw: hoe was je pizza??)
quote:Is idd het beste wat je er kunt halen!
Op woensdag 19 juni 2002 19:43 schreef B1tchwax het volgende:
En als ik er dan heen gesleept word neem ik een quarterpounder, het enige wat een beetje te eten is
quote:Als je dat lekker vind wel ja.
Hum, vertrouw persoonlijk niet zoveel van de maccy D.. En als ik er dan heen gesleept word neem ik een quarterpounder, het enige wat een beetje te eten isDat zijn toch van die bekers waar je die saus door de salade heenrost?
In principe is dat wel de bedoeling.
Alleen die olijven hoeven niet zo van mij
Het wachten is nu op Stranger...
quote:Ik meen toch echte slablaadjes gegeten te hebben hoor.
Op woensdag 19 juni 2002 19:46 schreef damienfromhell het volgende:
Ik heb ze een keer geproefd in Italie,:r:r
Maar goed het komt waarshijnlijk dat ik verwachte dat er ook daadwerkelijk groente in zaten. Maar het is MacDonalds eten dus het is artificeel eten. Plastic hamburgers, kaas enz.
je moet er van houden.
quote:Klopt, dekseltje eraf, dressing erbij pleuren, deksel er weer op, flink schudden en klaar.
Dat zijn toch van die bekers waar je die saus door de salade heenrost?
De McDonalds is maar 150 meter bij de zaak vandaan. Als we echter tijd over hebben, pakken we de auto en rijden we lekker door naar de Burger King (Double Whopper met kaas ).
quote:Van mij ook! Het is echt lekker en je hebt, ondanks dat je naar Mickey D's gaat, toch 't gevoel dat je nog gezond bezig bent.
Op woensdag 19 juni 2002 19:40 schreef postinggirl het volgende:
Mijn nieuwe Mc Donalds-ontdekking
quote:McDonalds in Italie is inderdaad verschrikkelijk. Enige wat je er zonder zorgen kunt bestellen is een colaatje.
Op woensdag 19 juni 2002 19:46 schreef damienfromhell het volgende:
Ik heb ze een keer geproefd in Italie,:r:r
Maar goed het komt waarshijnlijk dat ik verwachte dat er ook daadwerkelijk groente in zaten. Maar het is MacDonalds eten dus het is artificeel eten. Plastic hamburgers, kaas enz.
je moet er van houden.
Indien je in Italie bent, besteed je geld verstandig en ga een pizzeria of een klein restaurantje in. Vaak ben je dan ook nog goedkoper uit.
quote:True, true, mijn favoriet ook!!
Op woensdag 19 juni 2002 19:57 schreef Darkness het volgende:
de Ham/kaas of KIp met de 1000 islands is ook lekker..
quote:It sure is
Op woensdag 19 juni 2002 19:57 schreef Darkness het volgende:
de Ham/kaas of KIp met de 1000 islands is ook lekker..
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 19-06-2002 20:17]
Je kent het vast wel, die kaasblokjes die bij verjaardagen geserveerd worden die van buiten vaak zo uitgedroogd zijn.
quote:Erg zout en een beetje overheersend, maar als je alles goed door elkaar mixt is het wel lekker.
Op woensdag 19 juni 2002 20:18 schreef postinggirl het volgende:
Wat moet ik me bij die stukjes kaas in de ham/kaas-versie precies voorstellen? Beetje zacht en vers? Ik houd dus enkel van vers en romig, anders vind ik het niet lekker.Je kent het vast wel, die kaasblokjes die bij verjaardagen geserveerd worden die van buiten vaak zo uitgedroogd zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 19-06-2002 20:22]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |