Om maar een kleine voorzet te gevenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Mocht je daarmee klaar zijn, noem ik wat andere thema's om je druk over te maken. Ik noem een Kinderarbeid, een Cacao-boeren-uitbuiting en een Wereldwijde vervuiling der oceanen.
Sommige roepen om hulp, sommige roepen om aandacht, sommige schelden, en sommige mensen zeggen de hele dag: zuster help me dan het gaat niet goed. Of: auw zuster. Of zuster, kom dan. Maar dat is vaak een soort mantra dat mensen in hun diep demente brein hebben. Ookal is er niets aan de hand. Een dwangmatige mantra die ze de hele dag herhalen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Lein, meen je nou echt dat die bewoners aan het roepen zijn om hulp? Of aandacht?
Mijn hemel.
Als dat het voorland is voor over een jaar of dertig in onze zorg, overweeg ik toch zeer een aantal Drionische voorzorgsmaatrgelen te treffen. Zo ver wil ik het niet laten komen.![]()
Och wat een verdrietige toestand Lein, die jij aantreft. Ik weet het natuurlijk ergens wel, maar toch.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sommige roepen om hulp, sommige roepen om aandacht, sommige schelden, en sommige mensen zeggen de hele dag: zuster help me dan het gaat niet goed. Of: auw zuster. Of zuster, kom dan. Maar dat is vaak een soort mantra dat mensen in hun diep demente brein hebben. Ookal is er niets aan de hand. Een dwangmatige mantra die ze de hele dag herhalen.
Als er méér personeel zou zijn, zou die onrust bijna volledig weg zijn. De mensen hebben echt aandacht nodig. Als je naast iemand gaat zitten, een boek gaat voorlezen, een verhaal vertelt of gaat breien worden ze rustig. TV en radio helpen niet. Maar bij ze zijn en ze afleiden werkt wel. Er is alleen geen geld voor, dus krijgen ze kalmerende medicatie. Want dat is veel goedkoper.
Daarom raad ik iedereen aan om voorzorgsmaatregelen te nemen. Een wilsbeschikking bijvoorbeeld, en heel duidelijk steeds aan al je geliefden blijven herhalen dat je dat nooit maar dan ook nooit voor jezelf wil. Schrijf het overal op, wie weet helpt het.
Nee. Maar je kan wel laten vastleggen dat je geen antibiotica wil als je dement wordt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Kun je in een wilsbeschikking laten vastleggen dat je voor/op dat moment een spuitje wilt? Dat is toch alleen mogelijk bij lichamelijk lijden?
Aha.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee. Maar je kan wel laten vastleggen dat je geen antibiotica wil als je dement wordt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, heerlijk gesalsa'ed. Begin het een beetje onder de kniete krijgen.
Ik vergelijk me met die gasten die het écht écht heel goed kunnenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]nu pas?
Volgens mij onderschat je jezelf.
Omdat mijn baas me alleen betaalt als ik wakker blijfquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vergelijk me met die gasten die het écht écht heel goed kunnen
Wrom ben jij nog op?
Oh, weer aan het werk...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat mijn baas me alleen betaalt als ik wakker blijf
Och! Ik ook!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:39 schreef freecell het volgende:
Ja, zeker kofie...
De jongste wordt elke dag iets vroeger wakker
Jij dwingt daarmee geen anderen om om 6:00 hun bed uit te stappen hoop ikquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:43 schreef freecell het volgende:
Koffie dus fffffff
[..]
Jij dwingt daarmee geen anderen om om 6:00 hun bed uit te stappen hoop ik
Misschien zo even een verduisteringsgordijn scoren,kijken wat dat doet. Al is zijn gewone gordijn ook al vrij donker.
Gewoon optrekken en opendoen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet.
Ik denk ook over een verduistering, er staat een lantaarnpaal voor m'n raam. Dat zou dan een rolgordijn worden, maar mijn ramen gaan naar binnen open. Hmm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Gewoon optrekken en opendoen?
O,maar je wilt ze 's nachts zeker ook open? Das lastiger dan....
Ha, ik volg ebay een beetje soms en er ging net een draagdoek weg voor...
Raad eens? Wat zou de maximale prijs zijn van zo'n ding?Is 'tie van geweven goud ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor die prijs mag je hem wel inlijsten!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Is die gemaakt door een kunstenaar of zoquote:Op zaterdag 7 mei 2011 07:54 schreef freecell het volgende:
Nee, en hij is nog ontzettend saai ook:
http://cgi.ebay.de/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWAX:IT
Meekijken, want hij komt maar een paar seconden in beeld
Ik zou er iig niet mee durven dragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |