wel hoor! (ik dacht ze gooit wat html in het rond, waar ik niets van begrijp hihihihihihihi)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gvd jullie zijn te snel hier... kan niet eens een fout herstellen
Slaap lekker en heul heul veul plezier morgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:56 schreef Ceetje.. het volgende:
jong en lui, ik ga naar bed. Morgen drukke dag voor de boeg. Moet nog eitjes vullen, friteuse schoonmaken, de kroeg en het terras op orde brengen, stoelen en barkrukken sjouwen en veul drinken![]()
![]()
Veel plezier allemaal hier morgen, ik ben er zondagavond pas weer
truste allemaal![]()
![]()
![]()
Haha, succes! Slaap lekker Muis!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga er ook van tussen
morgen om 10 uur mag ik mijn nieuwe simkaartje ophalen. Upgrade ik eindelijk naar versie 1.2
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mis Vultarian die mijn holletje komt dicht smeren met La Vache Qui Rit
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
Oja, en voor Mark morgen een
[ afbeelding ]
Slapen!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:09 schreef versabommie het volgende:
Wat doet een schout bij nacht eik zo de hele dag ?
quote:Schout-bij-nacht
Nl-marine-vloot-schout schout bij nacht.svg
De schout-bij-nacht is bij de Koninklijke Marine een vlagofficier, de derde in rang na luitenant-admiraal en viceadmiraal.
De equivalente term bij andere marines is tegen-admiraal of achter-admiraal: bijv. de rear-admiral (VS en VK), contre-amiral (Frankrijk), kontreadmiral (Denemarken, Noorwegen) of de Konteradmiral (Duitsland).
De schout-bij-nacht was oorspronkelijk de bevelvoerder die, bij afwezigheid van de admiraal, in de nachtelijke uren toezicht hield op de vloot. Dit deed hij door achteraan de vloot te varen. Schepen hadden in die tijd een lamp bij de spiegel hangen die van achteren duidelijk zichtbaar was. Vandaar de naam rear admiral, of arrière-amiral. Vanaf de zeventiende eeuw is de term in gebruik gekomen voor een hoge plaatsvervangende officier, onder de viceadmiraal.
quote:
quote:
Haha, je bent echt een techneut he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.be nice or go away
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, je bent echt een techneut he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen UI's
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Oh noes, dan moet je voorzichtig reageren af en toe, een UI kan een post echt 180 graden draaien...quote:
Haha, dat is wel zo, he shoot, moeten we ons gaan gedragen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:33 schreef MaryMouse het volgende:
Vanachter 't toppie gaat 't wel een stuk makkelijker en sneller. Maar 'k weet nu tenminste dat ik de SC in de gaten kan blijven houden zelfs als ik niet thuis ben
nergens voor nodig jullie gedragen jullie ten slotte toch altijd voorbeeldigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, dat is wel zo, he shoot, moeten we ons gaan gedragen.Mouse on digital patrol...
![]()
Dat is waar!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nergens voor nodig jullie gedragen jullie ten slotte toch altijd voorbeeldig
Haha, och het is toch ook weekend?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:39 schreef MaryMouse het volgende:
heb de hele dag nog eigenlijk niets gedaan, behalve de boodschappen voor mijn moeder. Zit de hele middag met dat ding te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |