wel hoor! (ik dacht ze gooit wat html in het rond, waar ik niets van begrijp hihihihihihihi)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gvd jullie zijn te snel hier... kan niet eens een fout herstellen
Slaap lekker en heul heul veul plezier morgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:56 schreef Ceetje.. het volgende:
jong en lui, ik ga naar bed. Morgen drukke dag voor de boeg. Moet nog eitjes vullen, friteuse schoonmaken, de kroeg en het terras op orde brengen, stoelen en barkrukken sjouwen en veul drinken![]()
![]()
Veel plezier allemaal hier morgen, ik ben er zondagavond pas weer
truste allemaal![]()
![]()
![]()
Haha, succes! Slaap lekker Muis!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga er ook van tussen
morgen om 10 uur mag ik mijn nieuwe simkaartje ophalen. Upgrade ik eindelijk naar versie 1.2
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mis Vultarian die mijn holletje komt dicht smeren met La Vache Qui Rit
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
Oja, en voor Mark morgen een
[ afbeelding ]
Slapen!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:09 schreef versabommie het volgende:
Wat doet een schout bij nacht eik zo de hele dag ?
quote:Schout-bij-nacht
Nl-marine-vloot-schout schout bij nacht.svg
De schout-bij-nacht is bij de Koninklijke Marine een vlagofficier, de derde in rang na luitenant-admiraal en viceadmiraal.
De equivalente term bij andere marines is tegen-admiraal of achter-admiraal: bijv. de rear-admiral (VS en VK), contre-amiral (Frankrijk), kontreadmiral (Denemarken, Noorwegen) of de Konteradmiral (Duitsland).
De schout-bij-nacht was oorspronkelijk de bevelvoerder die, bij afwezigheid van de admiraal, in de nachtelijke uren toezicht hield op de vloot. Dit deed hij door achteraan de vloot te varen. Schepen hadden in die tijd een lamp bij de spiegel hangen die van achteren duidelijk zichtbaar was. Vandaar de naam rear admiral, of arrière-amiral. Vanaf de zeventiende eeuw is de term in gebruik gekomen voor een hoge plaatsvervangende officier, onder de viceadmiraal.
quote:
quote:
Haha, je bent echt een techneut he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.be nice or go away
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, je bent echt een techneut he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen UI's
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Oh noes, dan moet je voorzichtig reageren af en toe, een UI kan een post echt 180 graden draaien...quote:
Haha, dat is wel zo, he shoot, moeten we ons gaan gedragen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:33 schreef MaryMouse het volgende:
Vanachter 't toppie gaat 't wel een stuk makkelijker en sneller. Maar 'k weet nu tenminste dat ik de SC in de gaten kan blijven houden zelfs als ik niet thuis ben
nergens voor nodig jullie gedragen jullie ten slotte toch altijd voorbeeldigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, dat is wel zo, he shoot, moeten we ons gaan gedragen.Mouse on digital patrol...
![]()
Dat is waar!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nergens voor nodig jullie gedragen jullie ten slotte toch altijd voorbeeldig
Haha, och het is toch ook weekend?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:39 schreef MaryMouse het volgende:
heb de hele dag nog eigenlijk niets gedaan, behalve de boodschappen voor mijn moeder. Zit de hele middag met dat ding te spelen
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:39 schreef Vultarian het volgende:
[..]
![]()
![]()
beetje druk geweest, bleek dat ik toch ook nog wel een leven had
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:41 schreef Vultarian het volgende:
en wat heb ik hier allemaal gemist? zag titels langskomen over stoppen met roken en nieuwe woonplaats zoeken...
5 dagen al, netjes, hou vol!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en
![]()
Ik heb nu mijn 5 dag als niet rookster
En we verhuizen met zijn allen naar Saeftinghe maar zoeken nog het juiste plekje op Fok!
het is verzonkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
5 dagen al, netjes, hou vol!![]()
en wat is er zo speciaal aan Saeftinghe?
verzonken? hmm weet niet of m'n computer daar wel zo goed tegenkanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
het is verzonken![]()
Van SuperNanny mogen we onze echte plaatsnamen nooit op internet tikken, dus daarom gaan we onder water wonen
moet je ook een waterdichte foon nemen net als Bollokus heeftquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
verzonken? hmm weet niet of m'n computer daar wel zo goed tegenkan
das wel fijn, kun je even adem happenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet je ook een waterdichte foon nemen net als Bollokus heeft![]()
Maar bij hele erge eb wil 't nog wel eens boven water komen hoor
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
kom ik binnen is er niemand![]()
Wat een gezelligheid
Maryquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokje
![]()
(je heb gelijk ik ben er niet hoor)
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
Marylekker aan het spelen met je foon
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
ach wat zal ik zeggen, was niet echt druk, maar wel lang. Morgen lang en druk
ga zo voor de douche m t massage stralenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zal ik het bad laten vollopen, of wil je een verfrissende douche, of moet ik de massagetafel tevoorschijn halen... zeg het maar
Moet je doenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
ga zo voor de douche m t massage stralen
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
Las dat IBenny ons helpt met de verhuizing
toch wel handy goede contacten. Wij zijn dan ook de grootverbruikers in het SST topicquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heeft een berichtje naar achter gegooid.... nu ff afwachten
ik denk dat we wel ergens een plekkie zullen vinden hier op Fok! (moet wel, want ik kan nu ook mobiel fokkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
toch wel handy goede contacten. Wij zijn dan ook de grootverbruikers in het SST topic
kon ik alquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik denk dat we wel ergens een plekkie zullen vinden hier op Fok! (moet wel, want ik kan nu ook mobiel fokken)
bedoel je met updates de auto-refresh? want die werkt bij mij wel hoor geloof ik danquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
kon ik alAlleen krijg geen automatische updates
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
Ben dus ook ff bezig met spotify en door die af en toe gekke gedachtenkronkels van mij herinnerde ik mij deze in ene weer
http://open.spotify.com/track/7CKqAGdKEVt1FjRr5MLHlT
heb ik toegevoegd aan het Nederlandse lijstje
quote:
auto refresh. Ik heb maar een neukiaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bedoel je met updates de auto-refresh? want die werkt bij mij wel hoor geloof ik dan
vaders. vooral van alexander pola en ted de braaikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jouw ouders waren ook fan van Farce Majeure
Wow, dat was moderner dan wat ik had hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
auto refresh. Ik heb maar een neukiavan ruim een jaar oud
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wow, dat was moderner dan wat ik had hoorBen geloof ik vijf jaar geleden mét de Sony onder de steen gekropen... kwam er vorig jaar achter dat internet op dat ding niet meer werkte
dat was dus ook mijn idiote gedachte kronkel, zat Echt Waar?! te kijken, werd hawanakila (of hoe het ook geschreven wordt) gezongen, moest denken aan Lex Goudsmit, daardoor kwam ik op Alexander Pola, toen hoe hete ie ook al weer met die grote snor..... etc..... 15 minuten later had ik 'm op spotify gevonden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
vaders. vooral van alexander pola en ted de braaik
dat is ted de braakquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat was dus ook mijn idiote gedachte kronkel, zat Echt Waar?! te kijken, werd hawanakila (of hoe het ook geschreven wordt) gezongen, moest denken aan Lex Goudsmit, daardoor kwam ik op Alexander Pola, toen hoe hete ie ook al weer met die grote snor..... etc..... 15 minuten later had ik 'm op spotify gevonden.
ik liep altijd behoorlijk voor met techniek, dus ook mijn vorige foon had met internet abbo, maar nu is alles umts, en blijkt vorig jaar kpn dus met gsm-internet gestopt te zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
HAd hiervoor een htc zonder internet abbo. Ben nog geen jaar mobiel aan het internetten.gebruik het ook niet zo heel veel, maar is zo af en toe wel handig. in het ziekenhuis bv
twatterend en nu.nlquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik liep altijd behoorlijk voor met techniek, dus ook mijn vorige foon had met internet abbo, maar nu is alles umts, en blijkt vorig jaar kpn dus met gsm-internet gestopt te zijn![]()
Ah, dus jij het fokkend gewacht in het ziekenhuis
Doe altijd of ik een absolute n00b ben en dan zetten ze gewoon alle belangrijke apps er meteen opquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:18 schreef superkokje het volgende:
sorry duurde ff wat langer, was ff hiernaast druk![]()
Kan de apss makkelijk vinden en downen. Heb er niet zoveel op staan twee voor twatterquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doe altijd of ik een absolute n00b ben en dan zetten ze gewoon alle belangrijke apps er meteen op
ik heb daar ook geen probleem mee hoor, maar als je dus met een triest gezicht de kpn-winkel binnen komt met een 5 jaar oude foon, en een 10 jaar oud kaartje, denken ze snel dat je een n00b bent. "Mevrouw wat wilt u ermee gaan doen"..... ik: "moet van mijn vrienden gaan twitteren"... ze hebben mijn e-mail en alles erop gezet (heb zelf de helft er al weer afgeflikkerd hoor)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
Kan de apss makkelijk vinden en downen. Heb er niet zoveel op staan twee voor twatterin normale en een voor gekke dingen nu en buienradar.dat is het wel
Sorry, maar dan moet je je douche toch maar ff uitstellen tot we hier ook weer een nieuw draadje kunnen starten.... Je mag ze hebben van mijn lapo en TT (maar ik wil de fipoquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb daar ook geen probleem mee hoor, maar als je dus met een triest gezicht de kpn-winkel binnen komt met een 5 jaar oude foon, en een 10 jaar oud kaartje, denken ze snel dat je een n00b bent. "Mevrouw wat wilt u ermee gaan doen"..... ik: "moet van mijn vrienden gaan twitteren"... ze hebben mijn e-mail en alles erop gezet (heb zelf de helft er al weer afgeflikkerd hoor)
quote:
Nu Bollo's Frans lijstje op mijn mobiel draaien (vreet wel de batterij leeg merk ik)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
We maken hem gewoon vol. anders lijkt het of we aan het verzaken zijn. De SC in 24 uur niet vol
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
toen ik mijn laatste pc kocht helemaal gelachen... had een lijstje van waar die er aan moest voldoen, gaf die aan de verkoper, die kijkt er met een serieus gezicht naar en zegt, "ja die kunnen we wel leveren hoor, maar die hebben we alleen maar in zwart"
Bij internet gebruik ed reken maar iedere 24 uur leegquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu Bollo's Frans lijstje op mijn mobiel draaien (vreet wel de batterij leeg merk ik)
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
En jij zeggen oh dat geeft niet, ik wilde toch al een zwarte
ach, ben ik wel gewend, had mijn oude foon ook al last van (maar dat was ouderdomskwaal vrees ik)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
Bij internet gebruik ed reken maar iedere 24 uur leeg
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
vergeet wel eens aan het zuurstof te leggen, en dan heb ik de volgende dag een klein probleempje
het gaat lukken, en als we snel tikken nog voordat morgen vandaag is ookquote:
en dat alleen maar om te ziekenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik met een heel serieus gezicht, "ja maar, mijn broer heeft toch echt gezegt dat ik dit nodig heb". Loopt de verkoper nog naar achter om aan zijn collega te vragen of die configuratie ook niet in een witte kast gebouwd kan worden (interesseerde mij géén ene malle moer, maar blijkbaar willen vrouwen witte computers). Dat mocht zonder meer kosten, maar moest ik wel drie dagen wachten.... geen probleem natuurlijk... Drie dagen later diezelfde verkoper PC daar aangesloten, alles ingesteld voor mij en laten zien dat ik kon internetten, mailen, en de M$-works erop stond.
Die vent kon niet weten dat toen ik thuis kwam het eerste wat ik deed was al die NL eindgebruikers zooi eraf flikkeren en er een Debian/EN WinPro dual-boot machine van heb gemaakt
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kwam er daarstraks achter dat ik de foon ook via usb aan mijn laptop aan het infuus kan leggen
die kans is rijkelijk aanwezigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kwam er daarstraks achter dat ik de foon ook via usb aan mijn laptop aan het infuus kan leggen
niets zieken, ik heb die jongens gewoon een goed gevoel gegeven. Die hebben waarschijnlijk nog dagen lol gehad om dat domme huisvrouwtje wat niet eens wist wat een 'reboot' wasquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
en dat alleen maar om te ziekenen te kijken of ze er wel verstand van hebben
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niets zieken, ik heb die jongens gewoon een goed gevoel gegeven. Die hebben waarschijnlijk nog dagen lol gehad om dat domme huisvrouwtje wat niet eens wist wat een 'reboot' was
Bollo nog op de boerencamping, Jesje slapen vanwege haar nieuwe baan, MissJ kan je in de kroeg vinden, Kahaarin naar haar ouders ivm met moederdag, Piet geen idee, Niki nog op Vlieland, Vultarian heeft het heeeeeeeeeeel erg druk, Bazb ook al een paar dagen niet gezien.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:36 schreef superkokje het volgende:
Waar zit eigenllik iedereen? Ceetje is aan de zuip, maar de rest
Ja sorry hoor.... maar dat is toch ongeveer hetzelfde als dat iemand goedbedoeld jou gaat uitleggen hoe je soep uit een pakkie moet makenquote:
dat jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja sorry hoor.... maar dat is toch ongeveer hetzelfde als dat iemand goedbedoeld jou gaat uitleggen hoe je soep uit een pakkie moet maken
Volgens mij heb je iedereen nu. Jesje moet meer ontspannenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo nog op de boerencamping, Jesje slapen vanwege haar nieuwe baan, MissJ kan je in de kroeg vinden, Kahaarin naar haar ouders ivm met moederdag, Piet geen idee, Niki nog op Vlieland, Vultarian heeft het heeeeeeeeeeel erg druk, Bazb ook al een paar dagen niet gezien.
Ben ik nog iemand vergeten?
maar je heb nu toch een FWBquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:39 schreef superkokje het volgende:
Nou ik moet me altijd laten adviseren, want ik ben wel een nOOb.
Heb ik ook weer niet zo'n zwre nodig, want ik doe er niet echt gekke dingen mee. Hoewel ik afgelopen maanden best well een sneller lappie met meer werkgeheugen had willen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |