abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96453629
De guppen doen een beetje sloom, en aan het zuurstof ligt het niet. Een ervan ligt er wel erg brakjes bij...

Heb net dus even eSHa-2000 in de bak gegooid, helemaal vergeten dat er nog een kreeft in zit die in een steen zat die ik van de ene naar de andere bak heb oververhuisd.

Kon me herinneren dat ik ooit in de bijsluiter heb gelezen dat ongewervelden hier niet goed tegen zouden kunnen, en vraag daarom af of dit heel erg kwaad kan?

Hij reageert verder niet raar en foegareert gewoon lekke rover de bodem.
pi_96453748
Ik zou hem eruit halen. Althans op deze manier ben ik een keer een stuk of 200 garnalen kwijt geraakt ;( allemaal Crystal Red's/Black's ;(
pi_96453784
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zou hem eruit halen. Althans op deze manier ben ik een keer een stuk of 200 garnalen kwijt geraakt ;( allemaal Crystal Red's/Black's ;(
Ai, duur geintje!

Dan ga ik maar even mijn handen wassen en een schepnetje pakken.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:57:35 #4
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_96454250
En snelle zoektocht via Google leert me dat garnalen niet tegen koper kunnen.
quote:
Actieve bestanddelen van eSHa-2000 :
1 ml oplossing bevat: ethacridinelactaat 6,3 mg, koper 2+ 3,2 mg, methyloranje 0,26 mg, proflavine 1 mg.

[ Bericht 0% gewijzigd door L-ascorbinezuur op 06-05-2011 22:02:58 ]
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_96454661
Zeg dat maar tegen mijn zoontje die de garnalen wilde voeren ;( :')
pi_96454770
Kreeft overgezet.

Was niet zo handig ook van mij om dit te doen natuurlijk, ik voel me net GLC :|W al had zij waarschijnlijk gewoon asperine in de bak gegooid :P

Had er totaal niet bij nagedacht dat ze daar niet tegen konden tot ik net naar het flesje zat te staren en het me in ene weer te binnen schoot.

Rest van de vissen zwemt wel weer wat vitaler rond nu ^O^
pi_96454810
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zeg dat maar tegen mijn zoontje die de garnalen wilde voeren ;( :')
Agossie :D

Maar was eigen kweek neem ik aan? Als je 100 red crystals koopt ben je wel achterlijk duur uit :P Mits ze klasse A zijn.
pi_96455054
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:07 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Agossie :D

Maar was eigen kweek neem ik aan? Als je 100 red crystals koopt ben je wel achterlijk duur uit :P Mits ze klasse A zijn.
Begonnen met 10 S/A klasse en waren zo goed als enkel S+/SS klasse, heb ik ze op gekweekt en geselecteerd ;( 2 jaar werk naar de knoppen ;( maarja ben alweer opnieuw begonnen en ga de goede kant op
pi_96478462
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:12 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Begonnen met 10 S/A klasse en waren zo goed als enkel S+/SS klasse, heb ik ze op gekweekt en geselecteerd ;( 2 jaar werk naar de knoppen ;( maarja ben alweer opnieuw begonnen en ga de goede kant op
Nice, nice! En sja, iets met medicatie altijd hoog en achterin kastjes stoppen O-) .

Hielp bij mij overigens niet want toen ik ooit het aanrecht op klauterde om de kastjes te onderzoeken vond ik een capsule die ik open trok en nam likjes van de korrels die erin zaten :') Vond mijn mama niet zo leuk.

1 gup zwemt trouwens nogal verticaal :') Ene dag gaat het goed, andere dag wat minder. Enig idee hoe dat verticaal zwemmen komt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')