SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ja, het heerst hier. Normaal kom ik daar meestal redelijk schadevrij doorheen, maar ik denk dat mijn Koninginnedag in de pottensteeg me genekt heeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben net aan het bijkomen van hevige griep met koorts, maar verder gaat het wel redelijk.Ik heb een hele fijne koninginneweekend gehad, dus dat helpt wel.
Welke pottensteeg? Waar?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:36 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, het heerst hier. Normaal kom ik daar meestal redelijk schadevrij doorheen, maar ik denk dat mijn Koninginnedag in de pottensteeg me genekt heeft.
En voortaan noem ik je gewoon fiets
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent pas veertien. Da's nog best klein
Zie TTquote:
Is goed. Uit eigen werk?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:47 schreef Bakfiets. het volgende:
Lees je me vanavond een verhaaltje voor als ik naar bed ga?
Hi W!quote:
Die straat waar de VLV zit noemen we altijd zo!quote:
Ja, da's 24 uur met de autoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hi W!Hoest met je? Ik ga op toronto vliegen. Erg ver van je??
[..]
Die straat waar de VLV zit noemen we altijd zo!
Daar ben ik ook langs geweest.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:47 schreef Qebbel het volgende:
Die straat waar de VLV zit noemen we altijd zo!
Ja, ik heb nog ergens een half afgemaakt kinderverhaal liggen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:50 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Tenminste, is dat wel geschikt voor kindertjes?
Ohw..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, da's 24 uur met de auto
Gaat wel goed trouwens, nog 12 dagen tot de operatie
Ik ook. Over Updog the unhappy cat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog ergens een half afgemaakt kinderverhaal liggen.
Orlando was ik nog vorige weekquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:53 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ohw..Wordt m dus niet dan.Tja en ook nog op Orlando, maar das helemaal uit de richting.
Wow, dat komt dichtbij! Spannend?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:50 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Daar ben ik ook langs geweest.Was erg druk. Misschien heb ik wel tegen je aangeschuurd, terwijl ik me door de menigte een weg baande.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:53 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik was in 't oranje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:53 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik was in 't oranje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had een oranje t-shirt aan met rood en wit en blauw. En ik had kort haar.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Wel fijn als zo'n moment dan ook eindelijk er is zeg maar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Orlando was ik nog vorige week
Ja, spannend, maar ik ben er ook heel erg aan toe.
Yepyep. En de chirurg heeft er veel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:56 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Wel fijn als zo'n moment dan ook eindelijk er is zeg maar.
Yep, ik zag je.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:56 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ik had een oranje t-shirt aan met rood en wit en blauw. En ik had kort haar.
Ook fijn! Hoeveel dagen word je opgenomen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yepyep. En de chirurg heeft er veel vertrouwen in.
Niet, 't is een out patient operatie. 's Morgens onder het mes, 's middags naar huis.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:00 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Yep, ik zag je.
[..]
Ook fijn! Hoeveel dagen word je opgenomen?
Ohw, joh. Beter dan! Maar wel volledig onder narcose? Krijg je zo'n lekkere roesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet, 't is een out patient operatie. 's Morgens onder het mes, 's middags naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |