abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96448513
Hallo allemaal,

Ik heb mijn haar nu ongeveer 3 maanden geleden voor het eerst met Spray blond van schwarzkopf ingesprayed. En dat in totaal zo'n 4 x.
Mijn eigen haarkleur is middenblond. Nu blijft het door de zon maar door kleuren (wat ik ook wist) maar het heeft een rode/oranje gloed. Ik vind het echt lelijk worden nu.
Ik zat te denken om middenblond verf te kopen en het gewoon over te verven. Kan dit?
Of heb je dan ook te maken met de risico's van groen uitslaan enz.?

Ik heb mijn haar trouwens nog nooit geverfd. De spray blond leek me is leuk om het wat op te lichten.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?
pi_96449567
ik heb ook 1 zomer die blond spray gebruikt, toen ik het zat was en weer terugwilde naar mijn eigen kleur heb ik het meerdere keren moeten verven. De verf vervaagde heel snel en dan kwam de blonde kleur weer naar boven. Ik geloof dat ik het in totaal 3 of 4x heb geverfd, gelukkig is de blond spray inmiddels helemaalp uitgegroeit, maar verven na blond spray kost een hoop verfbeurten en dan nog is het niet geweldig. Miss kun je beter naar een goede kapper gaan, die heeft er verstand van. En is alsnog goedkoper dan zelf je haar 3x moeten verven.
pi_96461274
Ik neem aan dat je haar nu lichter dan middenblond is. Altijd als je donkerder gaat vanaf blond moet je oppassen dat het niet groen wordt, dus ik zou het laten verven door een kapper of misschien bij een kapperswinkel advies vragen.
pi_96467852
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:28 schreef Merel1808 het volgende:
Ik neem aan dat je haar nu lichter dan middenblond is. Altijd als je donkerder gaat vanaf blond moet je oppassen dat het niet groen wordt, dus ik zou het laten verven door een kapper of misschien bij een kapperswinkel advies vragen.
jaa het is nu 3 tinten lichter dan mijn eigen haar kleur (wat middenblond is)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')