abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:12:55 #176
336531 MightyDude
Simpel zat
pi_96444926
Ik mis facking in haar speech :?
pi_96444931
vr 06 mei 2011, 17:23
Monique herenigd met SST-geliefde van onze redactie
AMSTERDAM - Het vooruitzicht dat ze haar Secret Story-lover Maik weer in de armen gaat sluiten, maakt een hoop goed voor 'net niet-finaliste' Monique, die donderdagavond het strijdtoneel moest verlaten.

Hoewel Monique het zuur vindt dat ze net een week voor de finale uit de wedstrijd ligt, is dit voor haar geen extra teleurstelling. "Ik heb er per slot van rekening iets héel moois aan overgehouden en dat is natuurlijk Maik”, vertelt ze blij. "Het is jammer, maar ik deed niet mee voor het geld maar voor de ervaring."

“Ik voel me lekker", vervolgt ze vrijdagmiddag. "Ben wel een beetje moe omdat ik weinig heb geslapen maar ik kan niet wachten om iedereen weer te zien. Ik denk dat mijn familie en vrienden een feestje voor me hebben geregeld. Ik laat het allemaal lekker op me afkomen.”

televaag
pi_96444947
Dat is nu het verschil, Karim en Sharon oefenden samen en hebben elkaar aangevuld en veranderd en Jo denkt het alleen te kunnen, nu weet nog niemand wat ze nu precies wil gaan doen
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_96444948
Hoe vaak gaat Jo nog die tekst opnoemen? :D
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:13:12 #180
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_96444949
Ik ben mijn campagne, ik ben Joanna.
Ik maak goede keuzes en ik maak slechte keuzes, want ik ben een een mens, net als u, van vlees en bloed.
Wat ik ben is wat ik doe en wat ik doe moet goed voelen.

Ik ben een harde werker. Ik kan en ik wil hard werken om mijn droom te verwezenlijken. Dat is dan ook precies wat ik zal doen als ik SS mag winnen.
Ik ben u dankbaar voor uw steun.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_96444954
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:05 schreef snetje het volgende:
en nu hopen dat Jo straks een black-out krijgt :+
Ja en er dan tering tyfus kut door gooit ~O>
pi_96444958
Niets geen prijs voor jou, ga jij maar hard werken voor je droom net zoals elk mens van vlees en bloed. Want dat kan en WIL jij. Ik ben u dankbaar voor u aandacht.

dat voelt pas goed
pi_96444989
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:12 schreef MargrietV het volgende:
vr 06 mei 2011, 17:23
Monique herenigd met SST-geliefde van onze redactie
AMSTERDAM - Het vooruitzicht dat ze haar Secret Story-lover Maik weer in de armen gaat sluiten, maakt een hoop goed voor 'net niet-finaliste' Monique, die donderdagavond het strijdtoneel moest verlaten.

Hoewel Monique het zuur vindt dat ze net een week voor de finale uit de wedstrijd ligt, is dit voor haar geen extra teleurstelling. "Ik heb er per slot van rekening iets héel moois aan overgehouden en dat is natuurlijk Maik”, vertelt ze blij. "Het is jammer, maar ik deed niet mee voor het geld maar voor de ervaring."

“Ik voel me lekker", vervolgt ze vrijdagmiddag. "Ben wel een beetje moe omdat ik weinig heb geslapen maar ik kan niet wachten om iedereen weer te zien. Ik denk dat mijn familie en vrienden een feestje voor me hebben geregeld. Ik laat het allemaal lekker op me afkomen.”

televaag
Toen ik hier overheenscrollde dacht ik "eist stemmen hertelling" te lezen.. vaag
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 6 mei 2011 @ 19:14:11 #184
335263 freaky40
pi_96444991
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ben mijn campagne, ik ben Joanna.
Ik maak goede keuzes en ik maak slechte keuzes, want ik ben een een mens, net als u, van vlees en bloed.
Wat ik ben is wat ik doe en wat ik doe moet goed voelen.

Ik ben een harde werker. Ik kan en ik wil hard werken om mijn droom te verwezenlijken. Dat is dan ook precies wat ik zal doen als ik SS mag winnen.
Ik ben u dankbaar voor uw steun.
Overtuigend ook...ben onder de indruk...
Allemaal cabaretteketet!
pi_96444992
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:00 schreef Stability het volgende:
nou sharon weer , met haar dieren.....speel maar weer op de dierenliefhebbers gevoelens af hoor :O
En de tsunami niet vergeten he. :P
pi_96445008
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:13 schreef iBenny het volgende:
Hoe vaak gaat Jo nog die tekst opnoemen? :D
kan nooit zo vaak als sjer, die is al bezig vanaf 14.00 :?
pi_96445013
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ben mijn campagne, ik ben Joanna.
Ik maak goede keuzes en ik maak slechte keuzes, want ik ben een een mens, net als u, van vlees en bloed.
Wat ik ben is wat ik doe en wat ik doe moet goed voelen.

Ik ben een harde werker. Ik kan en ik wil hard werken om mijn droom te verwezenlijken. Dat is dan ook precies wat ik zal doen als ik SS mag winnen.
Ik ben u dankbaar voor uw steun.
Ik hoor die speech vannacht als ik in bed lig nog steeds.
We are all going to hell, and I am driving the bus.
pi_96445015
De slechte keuze heeft betrekking op haar "campagne"
pi_96445019
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:12 schreef MargrietV het volgende:
vr 06 mei 2011, 17:23
Monique herenigd met SST-geliefde van onze redactie
AMSTERDAM - Het vooruitzicht dat ze haar Secret Story-lover Maik weer in de armen gaat sluiten, maakt een hoop goed voor 'net niet-finaliste' Monique, die donderdagavond het strijdtoneel moest verlaten.

Hoewel Monique het zuur vindt dat ze net een week voor de finale uit de wedstrijd ligt, is dit voor haar geen extra teleurstelling. "Ik heb er per slot van rekening iets héel moois aan overgehouden en dat is natuurlijk Maik”, vertelt ze blij. "Het is jammer, maar ik deed niet mee voor het geld maar voor de ervaring."

“Ik voel me lekker", vervolgt ze vrijdagmiddag. "Ben wel een beetje moe omdat ik weinig heb geslapen maar ik kan niet wachten om iedereen weer te zien. Ik denk dat mijn familie en vrienden een feestje voor me hebben geregeld. Ik laat het allemaal lekker op me afkomen.”

televaag
iets moois er aan over gehouden....maik...NOUW! enge griezel
niet geslapen vannacht......hele nacht gejankt dus....
feestje van familie..........klappen van papa !

dat dus !
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96445037
Ik ben Segredo

Woef
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
pi_96445043
Karim 8 x ik, die van Flip heb IK nog niet gehoord ;)
pi_96445056
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ben mijn campagne, ik ben Joanna.
Ik maak goede keuzes en ik maak slechte keuzes, want ik ben een een mens, net als u, van vlees en bloed.
Wat ik ben is wat ik doe en wat ik doe moet goed voelen.

Ik ben een harde werker. Ik kan en ik wil hard werken om mijn droom te verwezenlijken. Dat is dan ook precies wat ik zal doen als ik SS mag winnen.
Ik ben u dankbaar voor uw steun.
^O^ mooi gesproken
pi_96445060
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:14 schreef Freule het volgende:

[..]

En de tsunami niet vergeten he. :P
ja en met heeeeeeeeeel haar hart !!! uit de grond van haar hart ..........en dat stemmetje erbij dan..
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96445062
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:14 schreef Reksie1981 het volgende:

[..]

Toen ik hier overheenscrollde dacht ik "eist stemmen hertelling" te lezen.. vaag
Ze zat er niet voor het geld maar zat maar te hameren op een koffertje
pi_96445082
Ik vind al die speeches onzin. Niemand komt echt oprecht op me over.
We are all going to hell, and I am driving the bus.
pi_96445121
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:14 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Overtuigend ook...ben onder de indruk...
geef mij maar paté de campagne... en Jo een enkele reis naar China, kom nooit meer terug....
pi_96445122
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:15 schreef Stability het volgende:

[..]

ja en met heeeeeeeeeel haar hart !!! uit de grond van haar hart ..........en dat stemmetje erbij dan..
_O- _O- ja en een traan laten rollen over dr linker wang :P
pi_96445133
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:15 schreef ToughLove het volgende:
Ik vind al die speeches onzin. Niemand komt echt oprecht op me over.
indd, en mijn keus voor de winnaar stond al vanaf het begin vast
gerard of karim...gerard is er uit, dus karim moet winnen !
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:17:07 #199
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_96445157
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:15 schreef Freule het volgende:

[..]

^O^ mooi gesproken
Vind ik ook :Y
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_96445171
Stem op Segredo!

Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')