quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, ik hoef het na Düsseldorf niet terug!
Volgens mij moet je dan de zijnaden dubbel vouwen en vaststikken of zo.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:10 schreef Greys het volgende:
Is het makkelijk om een jurkje alleen rond het middel een beetje in te nemen?
Dat wordt toch heel lelijk dan bij de rits op de rug enzo?
Anders ga ik hem maandag ff wegbrengen om dat te laten doen, ik kan het in elk geval niet
[Paniek!]quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:10 schreef Greys het volgende:
Is het makkelijk om een jurkje alleen rond het middel een beetje in te nemen?
Dat wordt toch heel lelijk dan bij de rits op de rug enzo?
Anders ga ik hem maandag ff wegbrengen om dat te laten doen, ik kan het in elk geval niet
Denk je dan wel aan de sluizen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dat met die boot en die vaartijden toch ook niet in PTA gezet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:30 schreef Greys het volgende:
Nou zeg, aasgieren, ik wilde het gewoon in ESF doen![]()
Het is ESF gerelateerde [PANIEK]
Jij moet in B&HSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dat met die boot en die vaartijden toch ook niet in PTA gezet?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Hoe zie je dat voor je? Een tutorial voor Greys zodat ze zelluf haar jurrekie gaat vermaken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Een tutorial voor Greys zodat ze zelluf haar jurrekie gaat vermaken?
Zoiets. Of ze gooit haar vrouwelijke charmes in de strijd en hosselt iemand die het voor haar doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh joy!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:34 schreef APK het volgende:
Okay, genoeg aardig gedaan.
Vanaf nu ga ik je weer beledigen!
Kom je daar weg met de turkse vlag.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:35 schreef Greys het volgende:
Dat haal ik niet meer voor donderdag denk ik, dan kan ik beter even langs de plaatselijke naai-turkse-mevroi
Oh god ja, borduurt ze stiekem een ster en halve maan op de achterkant in het rode gedeeltequote:
Of op de voorkant!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god ja, borduurt ze stiekem een ster en halve maan op de achterkant in het rode gedeelte
... tetten?quote:
Aw crap.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
... tetten?
Want als je ster wilde zeggen, bij mij zit het rood boven heur
You whatquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
... tetten?
Want als je ster wilde zeggen, bij mij zit het rood boven heur
Dat wordt de hele tijd op mijn handen lopen dus.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
Cat heeft per ongeluk een blauwwitrood jurkie gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |