ik nu ook. Ben er dit jaar helemaal bij.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
Oh wat heerlijk toch, al die songfestivalprogramma's.
Ik kom helemaal in de stemming![]()
Heb je pijn eigenlijk nog?quote:
pijnstillers doen hun werk gelukkigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je pijn eigenlijk nog?
Ik las het her en der maar ik vergat te reageren
Unite Uniiiiiiiiiite Europe
Dat kwam uit die Congratulations-show van een paar jaar terugquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:45 schreef lezzer het volgende:
Sjezus, die Johnny Logan had gewoon een hele showballet op het podium...
Dat hakken-huppeltje van Humphreyquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat kwam uit die Congratulations-show van een paar jaar terug
Inderdaad leuk om alle hoogtepunten (en ook wat nationale dieptepunten) langs te zien komen
Toen Ing haar schoenen buiten haalde (had ze verwisseld voor teenslippertjes upon arrival) gilde ze dat Satsu de Vale uit de tuin aan het jagen was. Ik heb alleen maar een schicht gezien die Satsu heette en naar binnen denderde.quote:
[Balkenende]Kun je die grote dan niet een beetje innemen?[/Balkenende]quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:26 schreef Greys het volgende:
Mijn ene jurkie is iets te klein bij den boezemmmm en die andere is weer veel te groot
Ik?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
[Balkenende]Kun je die grote dan niet een beetje innemen?[/Balkenende]
Stiekem valt het best mee voor een synthetisch massaproductiedingetje.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:26 schreef Greys het volgende:
Nee niet gezien van je jurkiePast ie?
Hij is best leuk stiekem he?
En Tombo vindt de wapperdingen best tof, dat kan niet anders
Mijn ene jurkie is iets te klein bij den boezemmmm en die andere is weer veel te groot
Je mag het zo hebben!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:32 schreef Greys het volgende:
Kan ik dat stukkie dat jij overhoudt in het tettendepartement dan misschien lenen?
Sterker nog, ik hoef het na Düsseldorf niet terug!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je mag het zo hebben!
Of zal ik wat tet van jou lenen voor een dagje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |