Zelfs Cat?quote:
Altijd charmant als je een jurkje aan hebt!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wordt de hele tijd op mijn handen lopen dus.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wordt de hele tijd op mijn handen lopen dus.
quote:
Ik hoorde vanmiddag dat de duivvies verdreven waren?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:06 schreef APK het volgende:
Oh shit, de duiven zijn weer terug.
Ik heb vandaag echt enorme herrie geschopt in het trappenhuis tegen mijn buurman
Spreek jij de buurman van APK?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag dat de duivvies verdreven waren?By buurman?
Dat laatste was een vraag. Ik hoorde wel van de wiki dat de duivvies weg waren.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Spreek jij de buurman van APK?
Je bent al net zo'n stalker als Tombo
quote:
Dat was omdat APK aangaf mij te gaan beledigen.quote:
Ah, nee, dan is het goed.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was omdat APK aangaf mij te gaan beledigen.
Ik dacht, dan beledig ik jou snel om de aandacht van mij af te leiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wij lullen over iedereen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
APK, ze hebben over je geluld, die wilde wieven!
Nee, of een van de handen moet van Ing geweest zijn, die linker?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij lullen over iedereen.En Tombo moest natuurlijk haar foto hebben met Sawyer en APK posts.
Hadden jullie Ing daar trouwens nog op ontdekt?
Of implants.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
Ik ga gewoon flink snacken en snaaien, dan is dat grotere jurkje perfect donderdag.
Het stukje Ing wat je ziet is zeer zeker geen hand.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, of een van de handen moet van Ing geweest zijn, die linker?
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
APK, ze hebben over je geluld, die wilde wieven!
Ik zag jou eerder vandaag ook geen antwoord geven op de vraag van Cat of je Ing kon ontdekkenquote:
Pfew! Belediging afgewend.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag jou eerder vandaag ook geen antwoord geven op de vraag van Cat of je Ing kon ontdekken![]()
Nu achteráf is het zelfs voor jou vrij duidelijk ja
Ben je nu alweer aan de zuip? Jij orgel!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:25 schreef APK het volgende:
Grees, wat moet ik doen?
Doordrinken of eerst (op dit tijdstip) gaan slapen en dan nog eten enzo?
Ik had het over mezelf.quote:
Het werkt echt fijn he?quote:
Normaal alleen vrijdag en (heute) zaterdag hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
Ben je nu alweer aan de zuip? Jij orgel!
Nou ja, drink dan ook maar door ook
Ik Hou Van Holland.quote:
Zou het in F&F ook werken?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Het werkt echt fijn he?
Op het moment dat je zelf beledigd dreigt te gaan worden gewoon een ander beledigen
De gekke Peter Koelewijn toch.quote:
Voor de zekerheidquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
Ben je nu alweer aan de zuip? Jij orgel!
Nou ja, drink dan ook maar door ook
Zij zingt geweldig, maar die 'Ariverderstjie rapper' vind ik een beetje raarquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar op haar refreinen, die zijn beter dan het origineel
Dit neem ik even mee naar dit topicquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nog een ideetje trouwens voor een avatar?
Inspiratie: TheVulture.quote:
Fok ziet er raar uit, volgens mij heb ik 'CTRL' nogiets ingedfuwdquote:
Maar nu je weer rechtop zit, herken je het ESC Dusseldorf logo dan wél?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef APK het volgende:
[..]
Fok ziet er raar uit, volgens mij heb ik 'CTRL' nogiets ingedfuwd
lekker boeiuh, help effe om FoK! weer normaal te doenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar nu je weer rechtop zit, herken je het ESC Dusseldorf logo dan wél?
Zit je dan niet met auteursrechten?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Inspiratie: TheVulture.
Dit was overigens het originele plaatje:
[ afbeelding ]
Pagina 14 Google afbeeldingen, na MP te hebben gegoogeld.
En nog wat geklooi met Corel Paintshop.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En op jouw plaatje, qua rechten?
En de mijne?
Ik hoop dat ie wintquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
Frankrijk is best apart maar zat meer met open mond naar de achtergrond te kijken Greys
(nav het linkje dat je postte van de repetitie).
Maar Maarten heeft het originele plaatje gepost, inclusief bedrijfsnaam als inspiratiebron.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En op jouw plaatje, qua rechten?
En de mijne?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Is het nou nog niet goed?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:06 schreef APK het volgende:
Maar euh, Maarten Pieter...
Zijn er mensen waar jij bewondering voor hebt?
Dat zou ook wel leuk zijn qua avatar ipv die letters
Nee.quote:
Dat je hem stiekem wel zou willen doen ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb die tennis-gast in mijn avatar, dat zegt iets over mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |