Inspiratie: TheVulture.quote:
Fok ziet er raar uit, volgens mij heb ik 'CTRL' nogiets ingedfuwdquote:
Maar nu je weer rechtop zit, herken je het ESC Dusseldorf logo dan wél?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef APK het volgende:
[..]
Fok ziet er raar uit, volgens mij heb ik 'CTRL' nogiets ingedfuwd
lekker boeiuh, help effe om FoK! weer normaal te doenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar nu je weer rechtop zit, herken je het ESC Dusseldorf logo dan wél?
Zit je dan niet met auteursrechten?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Inspiratie: TheVulture.
Dit was overigens het originele plaatje:
[ afbeelding ]
Pagina 14 Google afbeeldingen, na MP te hebben gegoogeld.
En nog wat geklooi met Corel Paintshop.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En op jouw plaatje, qua rechten?
En de mijne?
Ik hoop dat ie wintquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
Frankrijk is best apart maar zat meer met open mond naar de achtergrond te kijken Greys
(nav het linkje dat je postte van de repetitie).
Maar Maarten heeft het originele plaatje gepost, inclusief bedrijfsnaam als inspiratiebron.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En op jouw plaatje, qua rechten?
En de mijne?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Is het nou nog niet goed?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:06 schreef APK het volgende:
Maar euh, Maarten Pieter...
Zijn er mensen waar jij bewondering voor hebt?
Dat zou ook wel leuk zijn qua avatar ipv die letters
Nee.quote:
Dat je hem stiekem wel zou willen doen ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb die tennis-gast in mijn avatar, dat zegt iets over mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |