Dat eerste. Mensen thuis bezoeken die gastgezin willen worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:44 schreef Goodbye het volgende:
Leuk Cat!Aan wat voor intakes moet ik precies denken, of mensen wel geschikt zijn als opvang of gewoon wanneer er een kat geplaatst wordt dingen regelen?
Leuk hoor!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat eerste. Mensen thuis bezoeken die gastgezin willen worden.
Ik had gisteren een heel leuk gesprek en selecteer al mensen voor mijn (betaalde) werk, dus dit sloot mooi aan. En blijkbaar vond zij dat ook. Volgende week mijn eerste intake, samen met een ervaren collega om de kunst af te kijken.
Had ik ook eens een dag niks gepland.
Ik heb vandaag al de hele dag gepoetst.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leuk hoor!Behalve dat van die ineens niet meer vrije dag, dan
![]()
Ik houd morgen een feestje hier, dus ik ben druk aan de poets.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al de hele dag gepoetst.Maar dan heb ik minder werk voor aanstaande donderdag.
Da's mooi!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik van de commissie kieskeurig ben, hoor!
Ja, pesies dat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:52 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben altijd blij als ik van dit soort dingen hoor. Weet ik in ieder geval dat ik niet de enige ben![]()
Al is mijn huis op dit moment best netjes. Er zijn alleen van dingen die mij persoonlijk niet storen, maar als er 20 man langs komt voel ik me toch ietwat op de vingers gekeken
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:58 schreef Goodbye het volgende:
Doen we speciaal voor jou![]()
Ik ga weer even verder!![]()
Fotoooooooquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:03 schreef Goodbye het volgende:
Nee, de auto is nog steeds wegIk ben bang dat ze gewoon weg zijn vanavond en dat het morgenochtend wordt.
Heb zelf net wel een leuk jurkje gekochtMoest even boodschappen doen en liep toevallig langs een kledingwinkel
Ik zit net aan de pietsaaaa!quote:
Je eet een pietsaaaa en je denkt aan mij?quote:
Ja, omdat ik pietsaaaa eet i.p.v. pizzaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je eet een pietsaaaa en je denkt aan mij?![]()
Oooooh! Zoooooquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, omdat ik pietsaaaa eet i.p.v. pizza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |