abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96440847
Ik heb de katalysator van mijn swift uit 2007 kapot, nu zou het een beste bak geld kosten om deze origineel te vervangen dus op zoek naar andere opries. Deze zit namelijk vast aan het spruitstuk.
Dat zou dus uitkomen op een bedrijf die een racekat kan plaatsen..
Weten jullie waar dit kan naast EPS en PM Performance Kampen zou ik dit graag willen weten.
Doet maar wat..
  Redactie Frontpage vrijdag 6 mei 2011 @ 17:46:47 #2
38148 crew  Innisdemon
pi_96441926
en jij denk dat dat goedkoper is dan origineel ?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_96442996
je kan beter bij de sloop bedrijven langs.
Ze hebben zeker een goedkoper spruitstuk staan.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_96443307
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 17:46 schreef Innisdemon het volgende:
en jij denk dat dat goedkoper is dan origineel ?
Het is in verhouding goedkoper ja, daarom ook deze vraag..

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:19 schreef Captain_Ghost het volgende:
je kan beter bij de sloop bedrijven langs.
Ze hebben zeker een goedkoper spruitstuk staan.
Al een aantal demontagebedrijven gebeld maar geen resultaat, via onderdelenzoeker ook al gevraagd.

Maar als een origineel na 3jr al kapot is heb ik er niet zo veel vertrouwen in
Doet maar wat..
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:27:42 #5
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_96480889
Maar.. je hebt nu zelf al opties, en zo ver rijden is het nou ook weer niet volgens mij, waarom niet naar EPS of Kampen ?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_96482321
waarom is je kat defect? Deze gaan niet kapot (roest daar gelaten, en een enkele keer laat het binnemwerk los)

En kat zet iets in werking zonder er zelf aan mee te doen, of te wel meestal gaan ze een auto leven mee, is er foutcode P0420 opgeslagen ( inefficiënte werking katalysator) dan zul je moeten gaan meten waarom

mogelijke oorzaken

Gelood getankt waar ongelood nodig is
Een Lambda sensor werkt niet correct
Koelwater temperatuur sensor werkt niet goed
Uitlaat heeft een lek tot de eerste lambda
ontstekings tijdstip verkeert

Controleer met een scoop het lambda singaal voor de kat en na de kat

voor de kat moet pendelen van 0.2V tot 0.8V
na de kat moet rond de 0.6V constand wezen, pendelt deze met de eerste lambda mee dan is het duidelijk kat defect,

scoop voorbeeld singaal katalysator

pi_96483212
hij heeft bij de garage gestaan en daar hebben ze geconstateert dat de kat voor de lambda niet goed is..

Dat is een bekend kwaaltje..

@SD

Het gaat me niet om afstand, ik wil eerst info over prijzen, dus EPS en Kampen, maar misschien ook meer.

Kampen is op dit moment op vakantie dus daar heb ik op dit moment geen info van..
Doet maar wat..
pi_96491576
als het een bekent probleem is zou ik vragen naar coulance !!
  zondag 8 mei 2011 @ 00:15:39 #9
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_96491862
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:33 schreef Redbaron het volgende:
hij heeft bij de garage gestaan en daar hebben ze geconstateert dat de kat voor de lambda niet goed is..

Dat is een bekend kwaaltje..

@SD

Het gaat me niet om afstand, ik wil eerst info over prijzen, dus EPS en Kampen, maar misschien ook meer.

Kampen is op dit moment op vakantie dus daar heb ik op dit moment geen info van..
Wil je per se een sportkat? of wil je gewoon een kat, maar niet tegen dealerprijzen?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_96497960
de auto is import en net buiten de garantieperiode, daarbij komt nu dat de kat die aan het spruitstuk vastzit kapot is, dus ik ben op zoek naar wat anders.

word dit weer een origineel ben ik bang dat ik binnen nu en vijf jaar weer die bende moet vervangen.

het leek mij dus verstandiger ook ivm dealerprijs, dat ik voor een in dit geval racekat ga.

want tussen dealer 1300 en EPS telefonisch spaghetti met kat erachter ipv erin zit maar 200 verschil, dus qua prijs ook interessanter.
Doet maar wat..
pi_96504234
red baron, je moet hem ook monteren, daarom is die prijs zo hoog bij de dealer, je kunt er namelijk niet bij
pi_96506813
Sla je kat leeg, en plaats ergens onder je auto een kat die je voor 2 tientjes op de sloopt meeneemt.

voila..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_96512886
quote:
2s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:43 schreef Turquaz52 het volgende:
Sla je kat leeg, en plaats ergens onder je auto een kat die je voor 2 tientjes op de sloopt meeneemt.

voila..
Als jij nou eens terug lees kun je lezen wat en waar het probleem zit.
Deze opmerking die je nu hebt geplaatst slaat natuurlijk nergens op.

quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
red baron, je moet hem ook monteren, daarom is die prijs zo hoog bij de dealer, je kunt er namelijk niet bij
Dat weet ik, maar zelf dat doen heb ik de kundigheid en de tijd niet voor, en waarom kan EPS bijv voor iets meer een rvs custom made monteren?
Doet maar wat..
pi_96528842
Gaat dat wel goed met de APK :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')