Het is in verhouding goedkoper ja, daarom ook deze vraag..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:46 schreef Innisdemon het volgende:
en jij denk dat dat goedkoper is dan origineel ?
Al een aantal demontagebedrijven gebeld maar geen resultaat, via onderdelenzoeker ook al gevraagd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:19 schreef Captain_Ghost het volgende:
je kan beter bij de sloop bedrijven langs.
Ze hebben zeker een goedkoper spruitstuk staan.
Wil je per se een sportkat? of wil je gewoon een kat, maar niet tegen dealerprijzen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:33 schreef Redbaron het volgende:
hij heeft bij de garage gestaan en daar hebben ze geconstateert dat de kat voor de lambda niet goed is..
Dat is een bekend kwaaltje..
@SD
Het gaat me niet om afstand, ik wil eerst info over prijzen, dus EPS en Kampen, maar misschien ook meer.
Kampen is op dit moment op vakantie dus daar heb ik op dit moment geen info van..
Als jij nou eens terug lees kun je lezen wat en waar het probleem zit.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:43 schreef Turquaz52 het volgende:
Sla je kat leeg, en plaats ergens onder je auto een kat die je voor 2 tientjes op de sloopt meeneemt.
voila..
Dat weet ik, maar zelf dat doen heb ik de kundigheid en de tijd niet voor, en waarom kan EPS bijv voor iets meer een rvs custom made monteren?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
red baron, je moet hem ook monteren, daarom is die prijs zo hoog bij de dealer, je kunt er namelijk niet bij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |