Naakte furdquote:
Jawel, hij moet zaterdag 12:00 weer weg hoor ik, omdat rijlesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
Dus vanaf 17:23 geen Sharr meer op de foks voor het weekend?
Bale zegquote:
quote:
Die ene die is afgefikt?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, die haal ik bij die kwekerij in Oud-Beijerland
Hij heeft geen rijbewijs?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Jawel, hij moet zaterdag 12:00 weer weg hoor ik, omdat rijles![]()
![]()
Jawel..maar hij wilt hem nog een keer halenquote:
Gevaar op de weg!quote:
Misschien is het maar beter als hij hem nooit haalt dan.quote:
Doei speess !quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:00 schreef sharr het volgende:
Ik heb sinds vanochtend 9 uur geen hap meer gegeten realiseer ik me nu
ga etenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:00 schreef sharr het volgende:
Ik heb sinds vanochtend 9 uur geen hap meer gegeten realiseer ik me nu
ga stiekem etenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:01 schreef sharr het volgende:
Ik mag nu niets eten van mijn moeder, anders lust ik niet meer bij het avondeten zegt ze.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:01 schreef sharr het volgende:
Ik mag nu niets eten van mijn moeder, anders lust ik niet meer bij het avondeten zegt ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:02 schreef K-Cash het volgende:
[..]Friet wat is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan je ook van je honger afhelpen, het middel heet sararaats2.jpegquote:
Wat is dat dan? Post eensquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:03 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ik kan je ook van je honger afhelpen, het middel heet sararaats2.jpeg
buitenlands eten ofzoquote:
NEEquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:03 schreef K-Cash het volgende:
[..]
NUUHHHHHquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:03 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Alleen op receptquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Post eens [ afbeelding ]
Doei sharr, doe de groeten aan Pizzalucht!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:03 schreef sharr het volgende:
Jongens ik ga naar de bushalte fietsen, ik spreek jullie wel weer. Fijn weekend alles enzo![]()
Okequote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:04 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Doei sharr, doe de groeten aan Pizzalucht!
Een harige rode poes, wil je niet zienquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Post eens [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Smakelijkquote:
Cosjequote:
Gefrituurde mosselen en garnalen, asperges met kaas saus en stukjes ham en ei, en iets van gebakken aardappelen denk ikquote:
Hier krijg ik wel honger vanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gefrituurde mosselen en garnalen, asperges met kaas saus en stukjes ham en ei, en iets van gebakken aardappelen denk ik
Hoe verloopt tot nu toe je strijd voor de gezondheid ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:34 schreef HappyBob het volgende:
Ik ga vanavond voor de lasagne en een salade.
Thuis nog geen hamburger gegetenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoe verloopt tot nu toe je strijd voor de gezondheid ?
Stop je moeder in de ovenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:42 schreef sharr het volgende:
Hoi ik ben hongerig en pizzalucht is niet om op te eten.
bah... maar dat wist je alquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aardappelen kipfilet en witte bonen in tomatensaus![]()
Ik breng je niet alleen op ideeën, ik moedig je zelfs aan om het te doen!quote:
Niks mis mee tochquote:
Ik geef toe, kidneybonen zijn lekkerder, maakt niks mis meequote:
Hoi FreezePop..ik heb vanmiddag een foto voor je gemaakt toen ik bij Sharr wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoi FreezePop..ik heb vanmiddag een foto voor je gemaakt toen ik bij Sharr wasHoax jij komt je huis nooit uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
Ja..we gingen ijsjes etenquote:
[..]
Hoi FreezePop..ik heb vanmiddag een foto voor je gemaakt toen ik bij Sharr wasWaarom kijkt ze zo sip, dat is gewoon de bedoelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezelligquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja..we gingen ijsjes etenMaar al die ijsjes waren gebroken
[..]
Hoi FreezePop..ik heb vanmiddag een foto voor je gemaakt toen ik bij Sharr wasgeil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo zaten ze al in de verpakkingquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:53 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Waarom kijkt ze zo sip, dat is gewoon de bedoeling
Nee..nu hadden we allebei gewoon stiekem anderhalf ijsje genomenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:53 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Gezellig
Jullie zijn toch wel terug gegaan naar de winkel mag ik hopen he
Oh sorry ik dacht: zo bespaar ik jullie werk, zal het volgende keer niet meer doenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar zo zaten ze al in de verpakkingKonden we het zelf niet meer doen
Is haar moeder zo ergquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zeker..maar wel eenmalig. Jouw moeder ...
Tell me 'bout itquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zeker..maar wel eenmalig. Jouw moeder ...
Welke user is dood?!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:58 schreef Flippiee het volgende:
Die user die dood is he, die kon ikKwam ik altijd tegen in de kroeg enzo
![]()
Wie is dood?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:58 schreef Flippiee het volgende:
![]()
Welke user is dood danquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:58 schreef Flippiee het volgende:
![]()
Ik welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:58 schreef FreezePop het volgende:
Wie gaat er een keer met mij ijsjes eten?
Die zag ik 'vroeger' weleens in het Goedemorgen topic geloof ik. Met die bazige baardquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:59 schreef Flippiee het volgende:
8108139dpths
Zegt jullie waarschijnlijk helemaal niets.
Maakt niet uit ook
Ja die jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die zag ik 'vroeger' weleens in het Goedemorgen topic geloof ik. Met die bazige baard
Dudequote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:59 schreef Flippiee het volgende:
8108139dpths
Zegt jullie waarschijnlijk helemaal niets.
Maakt niet uit ook
Sterkte meidquote:
grapje dit of kende je hem?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:09 schreef Ragboer het volgende:
Sterkte, iedereen die behoefte heeft om zijn verhaal kwijt te kunnen. Mijn PM/DM staan open.
Nee, ik ken hem niet. Maar kan toch wel mijn pm/dm opengooien als iemand daar behoefte aan heeft?quote:
Zegt hij dat dan?quote:
Ik bedoel gevoelens, geen roddels ofzo.quote:
Ah, ik dacht al.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik bedoel gevoelens, geen roddels ofzo.
Ik ga echt geen misbruik maken van dat soort dingen. Als je dat doet spoor je echt niet hoor.quote:
Dat zeg ik ook niet. Ik had het gewoon niet van jou verwacht en daar bedoel ik dan niet iets gemeens mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga echt geen misbruik maken van dat soort dingen. Als je dat doet spoor je echt niet hoor.
Twee keer op één dag? Zeldzaam. Nooit last van. Je bent gewoon anders dan anderen Bob.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:30 schreef HappyBob het volgende:
Rond etenstijd he..dan kan het wat rustiger zijnEn ik moest voor de tweede keer vandaag poepen
Vanochtend te vroeg wezen poepen denk ik. Ik ga dit even in de gaten houden.
Chili gegeten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:30 schreef HappyBob het volgende:
Rond etenstijd he..dan kan het wat rustiger zijnEn ik moest voor de tweede keer vandaag poepen
Vanochtend te vroeg wezen poepen denk ik. Ik ga dit even in de gaten houden.
Kijk, ik mag wel een grote bek hebben op Fok maar met dat soort dingen heb ik altijd wel een luisterend oor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik had het gewoon niet van jou verwacht en daar bedoel ik dan niet iets gemeens mee.
Normaal gesproken ook gewoon éénmaal op een dagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Twee keer op één dag? Zeldzaam. Nooit last van. Je bent gewoon anders dan anderen Bob.
Alleen brood met filet americain..en begin nu net aan mijn salade. Het komt gewoon echt door het vroege poepen..ik stapte uit bed en vrijwel meteen ging ik poepen.quote:
Sjonnie!quote:
Pics van de kinderen die voor je huis op straat spelenquote:
die zijn er niet. zit op youtube filmpjes te kijken van boerende meisjesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pics van de kinderen die voor je huis op straat spelen
Bijna net zo geilquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zijn er niet. zit op youtube filmpjes te kijken van boerende meisjes
persoonlijk vind ik dat geiler dan spelende kinderen..quote:
misa no hablo inglesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:07 schreef gianni61 het volgende:
ik ben spaans aant leren..
film gedownload met spaanse ondertiteling
Het is vrijdag..waarom vier jij je verjaardag niet in de kroeg?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:05 schreef Furdinand het volgende:
ik ben aan het wachten op de familie visite maar volgens mij komt er niemand
Wel een Engelse film?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:07 schreef gianni61 het volgende:
ik ben spaans aant leren..
film gedownload met spaanse ondertiteling
ja een slap F&F aftrekselquote:
sharrquote:
Fredjequote:
Groter is beterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:13 schreef FreezePop het volgende:
Maar lieve bob, mijn ui past toch makkelijk op 1 foto?
F&Fquote:
Nee, ik ben verkeerd ingelichtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
FredjeIs je broer inmiddels al thuis?
[..]
Groter is beter
[..]
F&FEn hoe heet de film?
welke auto?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:17 schreef Patje1987 het volgende:
Zo thuis, ben zo blij met mijn nieuwe auto, alleen nog weekje wachten
Je geduld zal beloond wordenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee, ik ben verkeerd ingelicht
hij komt morgen om 3 uur
spannend wel
quote:
quote:
quote:
NICE!quote:
Wie is Jeroenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:19 schreef sharr het volgende:
Mijn moeder en Jeroen vinden je auto ook zeer nice, Patjelief.
Ik ben jaloers op Patje. Motorisch orgasme.quote:
Zekerquote:
HAYYYAHAHAOU hoi furrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:20 schreef Furdinand het volgende:
Hoi sharrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Yoquote:
Wil jij ook met pizzalucht op een bank hangen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Fijn, maak mij maar twee keer jaloers
Mooi hèquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef Ragboer het volgende:
Patje! RKC voor! You'll Never Wolluk Alone! Waalwijk in de eredivisie.
wacht evenquote:
Als ik zo dichter bij jou benquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Wil jij ook met pizzalucht op een bank hangen?
Ewa, leuke verjaardag?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:21 schreef Furdinand het volgende:
Hoi ragboerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nee, pizza kijkt tv. Ik heb geen zin om het nieuws te zien, daar word ik slim van. Niets voor mij. Ik ga zo weer weg hoor, wees gerust.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
wacht even
Jullie zitten daar nu met zun 2en op FoK!?...
Ik vier mijn verjaardag nooitquote:
klinkt gezelligquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, pizza kijkt tv. Ik heb geen zin om het nieuws te zien, daar word ik slim van. Niets voor mij. Ik ga zo weer weg hoor, wees gerust.
Ik wilde net zeggenquote:
Het is een opel maar heb met photoshop een mercedes ster erop geshopppedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:23 schreef HappyBob het volgende:
Je auto doet me een beetje denken aan een OpelMaar wel leuk ding hoor
Edit: En Waalwijk!!![]()
![]()
Fredje Benson!quote:
nog niet dood willen gevonden worden, no offensequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Kom zo maar kijken om te zien hoe gezellig het is
Het is fucking gezellig hier.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef sharr het volgende:
Nee jullie lekker allemaal alleen achter de computer, dat is gezellig
Zo brak van gisterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef sharr het volgende:
Nee jullie lekker allemaal alleen achter de computer, dat is gezellig
Ik hoef je hier ook niet te hebben, zij het nou dood of levend.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nog niet dood willen gevonden worden, no offense
En nu ergens zo'n ster vanaf slopen en met beetje lijm erop plakken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is een opel maar heb met photoshop een mercedes ster erop geshoppped
zozo, zit je wel dwars hequote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:26 schreef sharr het volgende:
Nieuws is afgelopen! Groetjes, fijne avond zo alleen achter de pc met fok.
hartelijk dank:)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Oh ja ja was jarig. Gefeliciteerd nog. Ook van mijn held
Waarom zo sarcastisch haten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:26 schreef sharr het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:26 schreef sharr het volgende:
Preciesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En nu ergens zo'n ster vanaf slopen en met beetje lijm erop plakken?
Ik heb zo mijn momentenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou gewoon een beetje vervelend.
Alsof jij zonder Pizzalucht iets anders had gedaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:26 schreef sharr het volgende:
Hockey feestjesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:25 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Zo brak van gister
Morgren Hockey feestje
vandaag maar rsutig aan doen dacht ik zo
en had evrwacht dat broeder thuis zou komen
QFT.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Alsof jij zonder Pizzalucht iets anders had gedaan.
En dat op iedereen hier afreagerenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou gewoon een beetje vervelend.
Doeiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef sharr het volgende:
[..]
QFT.
Kusjes voor jullie, ik vind jullie lief, doei.
altijd doen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hockey feestjesGoede oude tijd
Als ik naar Utrecht verhuis ga we misschien een vriendenteam oprichten bij de hockey
![]()
Enige reden waarom ik nooit op hockey ging was omdat hockeyersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:29 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
altijd doen!
Super gezellig altijd
http://www.shirtshop.nl/quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:28 schreef sharr het volgende:
[..]
QFT.
Kusjes voor jullie, ik vind jullie lief, doei.
Niet shirts met van die overdreven dertien in een dozijn vrouwengrappen of overdreven teksten. Beetje art maar niet te alternatief dat het opvalt.quote:
Ach, die mensen die 4 polo's aandoen kan ik ook niet uitstaanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Enige reden waarom ik nooit op hockey ging was omdat hockeyersMaar met vrienden lijkt het me wel relaxt
http://aryanwear.com/quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Niet shirts met van die overdreven dertien in een dozijn vrouwengrappen of overdreven teksten. Beetje art maar niet te alternatief dat het opvalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |