abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 augustus 2000 @ 18:40:42 #1
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_300743
Ik vind dat vrouwen tijdens het uitgaan niet de hele avond bier moeten drinken,een of twee is ok maar de hele avond aub nee!!Ik vind het niet zo passen,vrouwen horen mixjes te drinken of wijn.(is allebei errug lekker vooral voor het zoenen)Als vrouwen dan ook nog shag roken dat is het gelijk over,bij vrouwen horen chigaretten en niet shag!!!
vrouwen en shag is de gorste combinatie!!!
-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
pi_300748
Jaaaa!!! Geen bier voor vrouwen, alleen sjiek een wijntje of een cocktailtje. En mannen alleen cognac of bier! Vrouwen aan de dunne sigaretjes en mannen aan de sigaren!! En mannen die de deur voor de vrouw open houden en alles betalen!!! Yes!! En...oh wacht...het is alweer 2000 heh? Verdorie...

Wat een onzin, in welke eeuw leef jij eigenlijk?

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 augustus 2000 @ 18:45:36 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_300749
euhm, wat is dit voor kroms?
een vrouw mag toch zelf kiezen wat ze rookt en wat ze drinkt?
Er zijn genoeg vrouwen die zich aan je ideaalbeeld houden, als jij die vrouwen wilt, ga je toch op die af, en laat je de anderen links liggen, simpel toch

Maar zoals jij dit zegt vind ik nogal vreemd, alsof het verboden is

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_300751
quote:
Op 16 augustus 2000 18:40 schreef SHARKYKING het volgende:
Ik vind dat vrouwen tijdens het uitgaan niet de hele avond bier moeten drinken,een of twee is ok maar de hele avond aub nee!!Ik vind het niet zo passen,vrouwen horen mixjes te drinken of wijn.(is allebei errug lekker vooral voor het zoenen)Als vrouwen dan ook nog shag roken dat is het gelijk over,bij vrouwen horen chigaretten en niet shag!!!

Jij dan vast ook nog "Een vrouw heeft maar een recht, en dat is het aanrecht"???
  Redactie Frontpage woensdag 16 augustus 2000 @ 18:49:25 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_300753
quote:
vrouwen horen mixjes te drinken
jij hebt zeker geld zat, ofzo? Vrouwen horen ook niet te betalen zeker?

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 16-08-2000 18:50]

pi_300761
quote:
Op 16 augustus 2000 18:49 schreef SunChaser het volgende:
jij hebt zeker geld zat, ofzo? Vrouwen horen ook niet te betalen zeker?
LoL
pi_300772
Ja sorry hóór,
maar ik vind het óóóók géén kijk als vrouwen shag (liefst Van Nelle, alleen al die kleurencombinatie van dat pakje blauw met dat lelijke jaren seventies oranje)roken, het vloeitje langs hun tong rollen, zo'n toeter in de mond, bier drinken (en dan met de mond op het flesje).

Het staat niet PUNT.
Het is geen kijk PUNT.

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  woensdag 16 augustus 2000 @ 19:06:41 #8
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_300774
Het gaat er om dat ik vind dat vrouwen niet de hele avond bier moeten drinken,omdat ik bij vrouwen meer een wijntje,likeurtje of een mixje vind passen,dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik dat allemaal voor ze ga betalen!!!!
heerlijk dat er zo vurig word gereageerd
-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
pi_300798
Ik ben het eigenlijk best wel met SharkyKing eens..Heb een mooi voorbeeld: Ik ging een keer met een vriendin van me stappen..ik kende haar nog niet zo goed! Dus ik haar ophalen(deur netjes opengehouden ) en ze had een heel erg mooi jasje en een bijpassende broek aan, heel chique. Maar wat zag ik tot mijn verbazing in haar borstzakje zitten: een pakje halfzware vannelle! GEEN GEZICHT! Zag er echt niet uit! Heb uiteindelijk wel ene leuke avond gehad maar niet met haar gezoend! Ik was echt meteen op haar afgeknapt! Ze zag er gewoon niet uit!

Ik ken SharkyKing in het echt en in onze woonplaats zijn er zoveel vrouwen op zaterdagavond zat van al dat bier wat ze achterover gegoten hebben dat je er vanzelf wel een hekel aan krijgt!

Ik ben het helemaal volledig met SharkyKing eens, maar ik zeg wel dat het me eigenlijk niet uitmaakt of een meisje dat doet..je raakt tenslotte verliefd op haar karakter-eigenschappen en niet op haar doen en laten. Het speelt natuurlijk wel een rol, maar het is niet het belangrijkste...het belangrijkste is dat je samen gelukkig kan zijn...

GreetZ elegancez

-= You don't get a second chance to make the first move =-
pi_300872
quote:
dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik dat allemaal voor ze ga betalen!!!!
Jij bent ook wel DE ideale heer nietwaar? 8)
I don't care what you think, unless it is about me
pi_300882
quote:
Wat een onzin, in welke eeuw leef jij eigenlijk?
dat vraag ik me ook af ja.
goed 1 ik rook shag
en 2 ik drink bier uit de fles zelfs
en 3 ik ben een vrouw

de meeste kerels vinden dat juist niet erg ze hebben liever een vrouw van deze tijd.
toch?

woensdag 16 augustus 2000 @ 21:09:23 #12
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_300893
quote:

Ik vind het prima dat jij dat vindt.
Ik zou ook graag willen dat je deze persoonlijke voorkeur elke dag minimaal 3 keer hardop herhaalt... in een telkens andere omgeving. Opdat je echt de grappenmaker van de buurt zult worden.. jaja ik gun je het allerbeste!

Wake up dude!

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 augustus 2000 @ 21:10:28 #13
862 Arcee
Look closer
pi_300894
quote:

'to shag' is wel Engels voor 'neuken', dus, tsja, kweenie...

* Arcee weet uberhaupt niet wat 'gorste' betekent, by the way

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Overall beste user 2022 woensdag 16 augustus 2000 @ 21:11:35 #14
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_300897
Angie: punt drie vinnik niet erg

Verder boeit het me weinig, maar het ligt aan de combi en de situatie. Maar dat geldt ook voor mezelf, als ik ergens moet zijn en ik zie er netjes (ja ja, soms moet dat) uit dan paf ik sigaretten. Op mijn werk rook ik meestal shag

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 16 augustus 2000 @ 21:12:30 #15
3254 Morphius
fuck neo, i'm the one
pi_300898
quote:
Op 16 augustus 2000 19:05 schreef Priscella het volgende:
Ja sorry hóór,
maar ik vind het óóóók géén kijk als vrouwen shag (liefst Van Nelle, alleen al die kleurencombinatie van dat pakje blauw met dat lelijke jaren seventies oranje)roken, het vloeitje langs hun tong rollen, zo'n toeter in de mond, bier drinken (en dan met de mond op het flesje).

Het staat niet PUNT.
Het is geen kijk PUNT.

mee eens
there is no spoon, only a fork
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 augustus 2000 @ 21:29:50 #16
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_300914
nog ff een aanvulling, persoonlijk knap ik snel af op meiden die roken (er is maar 1 iemand die dat niet voor elkaar kreeg )
Maar dat betekend nog niet dat ik vind dat vrouwen niet mogen roken, ze gaan hun gang maar.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_301227
quote:
Op 16 augustus 2000 20:55 schreef Angie het volgende:
dat vraag ik me ook af ja.
goed 1 ik rook shag
en 2 ik drink bier uit de fles zelfs
en 3 ik ben een vrouw
De LMK is verliefd
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_301640
Shag, Bier en vrouwen geen combinatie ? Is wat voor te zeggen. Alleen dan niet alleen bij vrouwen. Shag en uitgaan vind ik geen combinatie, en het is nog onhandig ook. Bier veroorzaakt natte vingers (condens..) en vloei draaien wordt gelijk origami voor gevorderden. Daarnaast zijn die plakrandjes altijd moeilijk te vinden in het donker. Daarnaast heb ik sowieso problemen met draaien als ik onsamenhangender ga praten.

Nee, als ik ga stappen altijd ff een pakje peuken mee.

_-L'avenir est déja là
  donderdag 17 augustus 2000 @ 19:16:41 #19
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_301837
PLAE@ vindt shag en uitgaan zo en zo geen combinatie maar vrouwen en shag eigenlijk ook niet.
Bier maakt me niks uit

WAAR SLAAT HET ROKEN EIGENLIJK OP ?

donderdag 17 augustus 2000 @ 19:18:01 #20
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_301840
quote:
Op 16 augustus 2000 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Jaaaa!!! Geen bier voor vrouwen, alleen sjiek een wijntje of een cocktailtje. En mannen alleen cognac of bier! Vrouwen aan de dunne sigaretjes en mannen aan de sigaren!! En mannen die de deur voor de vrouw open houden en alles betalen!!! Yes!! En...oh wacht...het is alweer 2000 heh? Verdorie...
Nou Isabeau die goede oude tijd het heeft wel wat moet ik bekennen
  donderdag 17 augustus 2000 @ 20:12:19 #21
46 ArchAngel
*Addicted to the white death*
pi_301945
Jezus, dit is gewoon een vorm van discriminatie.. Net als dat zwarten vroeger niet uit de kraantjes mochten drinken van de blanken..
Ik vind Sjek gewoon absoluut niet uitzien bij niemand niet.. Behalve van die boeren die op de trekker zitten.. Dus als een boerin op de trekker een sjekkie draait, vin ik da best kunnen.. En vrowen moeten drinken wat ze lekker vinden..
[b]You can't wake a dog who is pretending to be asleep[/b] __Old Navaho
pi_302076
ze mogen natuurlijk wel zelf weten wat ze drinken, alleen een mooie meid met een bierfles in de handen staat niet zo charmant.
  Redactie Frontpage donderdag 17 augustus 2000 @ 22:04:04 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_302095
quote:
Op 17 augustus 2000 21:53 schreef Roché het volgende:
alleen een mooie meid met een bierfles in de handen staat niet zo charmant.
Altijd beter dan een vrouw met getoupeerd haar, 5 meter make-up, hoge hakken en een handtasje, die ze op de dansvloer legt om er omheen te dansen. Ik heb overigens niks tegen vrouwen bier(flesjes) en shaq.
  Redactie Frontpage donderdag 23 november 2000 @ 16:22:01 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_489363
En omhoog met dit leuke topic! Wie reageert ff ontopic?
pi_489387
quote:
Op 16 augustus 2000 21:10 schreef Arcee het volgende:
'to shag' is wel Engels voor 'neuken', dus, tsja, kweenie...

* Arcee weet uberhaupt niet wat 'gorste' betekent, by the way

En voor Angie

Wat een kolder allemaal. Waarom zou een vrouw geen shag mogen roken. En de vriendinnen van mij zuipen als we ergens zijn meestal mixen. Maar als we thuis zijn zuipen we gewoon bier uit de fles. Lekker boeiend..

[Dit bericht is gewijzigd door Party-pooper op 23-11-2000 16:31]

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')