Wat een onzin, in welke eeuw leef jij eigenlijk?
Maar zoals jij dit zegt vind ik nogal vreemd, alsof het verboden is
quote:Jij dan vast ook nog "Een vrouw heeft maar een recht, en dat is het aanrecht"???
Op 16 augustus 2000 18:40 schreef SHARKYKING het volgende:
Ik vind dat vrouwen tijdens het uitgaan niet de hele avond bier moeten drinken,een of twee is ok maar de hele avond aub nee!!Ik vind het niet zo passen,vrouwen horen mixjes te drinken of wijn.(is allebei errug lekker vooral voor het zoenen)Als vrouwen dan ook nog shag roken dat is het gelijk over,bij vrouwen horen chigaretten en niet shag!!!
vrouwen en shag is de gorste combinatie!!!
quote:jij hebt zeker geld zat, ofzo? Vrouwen horen ook niet te betalen zeker?
vrouwen horen mixjes te drinken
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 16-08-2000 18:50]
quote:
Op 16 augustus 2000 18:49 schreef SunChaser het volgende:
jij hebt zeker geld zat, ofzo? Vrouwen horen ook niet te betalen zeker?
Het staat niet PUNT.
Het is geen kijk PUNT.
Ik ken SharkyKing in het echt en in onze woonplaats zijn er zoveel vrouwen op zaterdagavond zat van al dat bier wat ze achterover gegoten hebben dat je er vanzelf wel een hekel aan krijgt!
Ik ben het helemaal volledig met SharkyKing eens, maar ik zeg wel dat het me eigenlijk niet uitmaakt of een meisje dat doet..je raakt tenslotte verliefd op haar karakter-eigenschappen en niet op haar doen en laten. Het speelt natuurlijk wel een rol, maar het is niet het belangrijkste...het belangrijkste is dat je samen gelukkig kan zijn...
GreetZ elegancez
quote:Jij bent ook wel DE ideale heer nietwaar? 8)
dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik dat allemaal voor ze ga betalen!!!!
quote:dat vraag ik me ook af ja.
Wat een onzin, in welke eeuw leef jij eigenlijk?
de meeste kerels vinden dat juist niet erg ze hebben liever een vrouw van deze tijd.
toch?
quote:Ik vind het prima dat jij dat vindt.
Ik vind dat vrouwen tijdens het uitgaan niet de hele avond bier moeten drinken,een of twee is ok maar de hele avond aub nee!!Ik vind het niet zo passen,vrouwen horen mixjes te drinken of wijn.(is allebei errug lekker vooral voor het zoenen)Als vrouwen dan ook nog shag roken dat is het gelijk over,bij vrouwen horen chigaretten en niet shag!!!
Wake up dude!
quote:'to shag' is wel Engels voor 'neuken', dus, tsja, kweenie...
* Arcee weet uberhaupt niet wat 'gorste' betekent, by the way
Verder boeit het me weinig, maar het ligt aan de combi en de situatie. Maar dat geldt ook voor mezelf, als ik ergens moet zijn en ik zie er netjes (ja ja, soms moet dat) uit dan paf ik sigaretten. Op mijn werk rook ik meestal shag
quote:mee eens
Op 16 augustus 2000 19:05 schreef Priscella het volgende:
Ja sorry hóór,
maar ik vind het óóóók géén kijk als vrouwen shag (liefst Van Nelle, alleen al die kleurencombinatie van dat pakje blauw met dat lelijke jaren seventies oranje)roken, het vloeitje langs hun tong rollen, zo'n toeter in de mond, bier drinken (en dan met de mond op het flesje).Het staat niet PUNT.
Het is geen kijk PUNT.
quote:De LMK is verliefd
Op 16 augustus 2000 20:55 schreef Angie het volgende:
dat vraag ik me ook af ja.
goed 1 ik rook shag
en 2 ik drink bier uit de fles zelfs
en 3 ik ben een vrouw
Nee, als ik ga stappen altijd ff een pakje peuken mee.
WAAR SLAAT HET ROKEN EIGENLIJK OP ?
quote:Nou Isabeau die goede oude tijd het heeft wel wat moet ik bekennen
Op 16 augustus 2000 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Jaaaa!!! Geen bier voor vrouwen, alleen sjiek een wijntje of een cocktailtje. En mannen alleen cognac of bier! Vrouwen aan de dunne sigaretjes en mannen aan de sigaren!! En mannen die de deur voor de vrouw open houden en alles betalen!!! Yes!! En...oh wacht...het is alweer 2000 heh? Verdorie...
quote:Altijd beter dan een vrouw met getoupeerd haar, 5 meter make-up, hoge hakken en een handtasje, die ze op de dansvloer legt om er omheen te dansen. Ik heb overigens niks tegen vrouwen bier(flesjes) en shaq.
Op 17 augustus 2000 21:53 schreef Roché het volgende:
alleen een mooie meid met een bierfles in de handen staat niet zo charmant.
quote:
Op 16 augustus 2000 21:10 schreef Arcee het volgende:
'to shag' is wel Engels voor 'neuken', dus, tsja, kweenie...* Arcee weet uberhaupt niet wat 'gorste' betekent, by the way
En voor Angie
Wat een kolder allemaal. Waarom zou een vrouw geen shag mogen roken. En de vriendinnen van mij zuipen als we ergens zijn meestal mixen. Maar als we thuis zijn zuipen we gewoon bier uit de fles. Lekker boeiend..
[Dit bericht is gewijzigd door Party-pooper op 23-11-2000 16:31]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |