abonnement Unibet Coolblue
pi_96432290
Een vriendin van mij woont in een studentenhuis waar ze 1 juni uit moet. Dit wist ze ongeveer in maart. Zij heeft meteen rondgekeken voor een nieuwe huurwoning en vond een studio aangeboden door Direct Wonen. Deze studio was 'in de maak' en de planning was dat deze half april opgeleverd werd.

Aangezien mijn vriendin niet door Direct Wonen op de hoogte werd gehouden over de stand van zaken wat betreft de oplevering, nam zij steeds zelf contact op. Uiteindelijk bleek, zoals verwacht, de studio niet klaar te zijn half april en werd haar verteld dat dit 1 mei zou zijn. Eind april ging mijn vriendin een kijkje nemen in het gebouw en nog steeds was de studio niet klaar, waarna ze nogmaals contact opnam met DW om hierover te informeren en haar ontevredenheid te uiten.
Ook is haar beloofd dat DW meer duidelijkheid zou bieden over internet en het precieze adres ivm aanvragen huursubsidie. Steeds kreeg zij geen antwoord en moest zij zelf initiatief nemen om DW hierover te informeren. Dit, terwijl zij 917 euro aan bemiddelingskosten heeft betaald. (De meesten zullen Kassa wel gezien hebben over bemiddelingskosten waarbij bleek dat zo'n DW dit niet eens mag vragen voor de diensten die zij leveren.. Maar dit nu even terzijde.)

Dus nog steeds geen antwoord op al haar vragen. Opnieuw gebeld en zij kreeg antwoord dat DW te weinig wist over haar vragen en raadde aan om contact op te nemen met de eigenaar.
Uiteindelijk bericht van de eigenaar gehad waaruit bleek dat de eigenaar nog niet eens met DW had ingestemd over de huurkosten van de studio. Hij geeft aan dat de huurprijs totaal 790 euro (inclusief) zou zijn, in plaats van de 550 inclusief zoals DW de studio aanbood. Hierdoor is mijn vriendin akkoord gegaan met het contract omdat zij dan huursubsidie kan aanvragen. Met de prijs van de eigenaar 'die haar wel tegemoet wil komen door 700 euro huur', kan ze dit niet meer aanvragen. Tevens denkt de eigenaar 'dat ze er 31 mei waarschijnlijk wel in kan'.
Dat de eigenaar het in eerste instantie niet eens zou zijn met DW is natuurlijk niet haar probleem!

Hoe ga je dit aanpakken..? Ik geloof dat de vader van mijn vriendin uitzoekt of hij advies kan krijgen hierover van rechtsbijstand, maar ik ben benieuwd wat jullie advies of tips hierover is!
pi_96432466
Voor haar 10 anderen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_96432544
Dat klopt, vandaar dat je ook graag er alles aan wil doen om het dan toch te krijgen zoals is afgesproken.
pi_96432569
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:01 schreef Ananajasje het volgende:
Dat klopt, vandaar dat je ook graag er alles aan wil doen om het dan toch te krijgen zoals is afgesproken.
Heeft ze het zwart op wit?
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:02:43 #5
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_96432589
Als ze niet op papier heeft dat ze er voor 550 inkon, geef ik haar weinig kans
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_96432627
Ja ze heeft een contract ondertekend. Ook nog zelf een bijlage eraan toegevoegd waarin ze afspraken beschreef over de staat van oplevering, die niet in het 'standaard' contract stonden.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:05:06 #7
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_96432691
In dat geval, bureau rechtshulp.

En een tip voor de volgende keer, probeer dergelijke 'dienstverlenende' instanties een beetje te mijden, het zijn de nieuwe huisjesmelkers.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_96432734
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:05 schreef hooibaal het volgende:
In dat geval, bureau rechtshulp.

En een tip voor de volgende keer, probeer dergelijke 'dienstverlenende' instanties een beetje te mijden, het zijn de nieuwe huisjesmelkers.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_96432742
Ja dat had ikzelf ook al door. Maargoed als er dan nergens een fatsoenlijke woning wordt aangeboden in de korte tijd dat zij moest beslissen, moet je toch iets.
Zeker na het zien van Kassa was ik ook zo boos! Maar wil je die bemiddelingskosten weer terugeisen, moet je eerst naar de kantonrechter.
pi_96432820
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Ananajasje het volgende:
Ja dat had ikzelf ook al door. Maargoed als er dan nergens een fatsoenlijke woning wordt aangeboden in de korte tijd dat zij moest beslissen, moet je toch iets.
Zeker na het zien van Kassa was ik ook zo boos! Maar wil je die bemiddelingskosten weer terugeisen, moet je eerst naar de kantonrechter.
En die kosten zijn vaak hoger dan de bemiddelingskosten.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_96432837
Oh ik begreep ergens dat dat ongeveer 100 euro is?
pi_96432927
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:08 schreef Ananajasje het volgende:
Oh ik begreep ergens dat dat ongeveer 100 euro is?
Moet je even opzoeken.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_96433410
Als zij een contract heeft getekend voor die 550,— dan is het niet haar probleem meer. Direct Wonen zal er dan gewoon voor moeten zorgen dat ze de woning krijgt voor dat bedrag.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:25:50 #14
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_96433540
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:22 schreef fokexpert het volgende:
Als zij een contract heeft getekend voor die 550,— dan is het niet haar probleem meer. Direct Wonen zal er dan gewoon voor moeten zorgen dat ze de woning krijgt voor dat bedrag.
Op zich wel, maar dat zal afhangen van de precieze tekst in de overeenkomst. En los daarvan: recht hebben is niet hetzelfde als recht krijgen. Vandaar de tip van het juridisch loket.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_96433654
Heeft ze een Contract getekend of een formulier om aan te geven dat ze een contract gáát tekenen?

Als er namelijk een contract getekend is, dan heeft de eigenaar ook al getekend. Dat is een héél belangrijk verschil.

Verder: Schrijf de klacht goed op, kopieën van de afspraken met Direct Wonen er bij voegen en stel Direct Wonen in gebreke door hun slechte informatievoorziening, onjuiste informatie en meld dat je schade gaat leiden door de handelswijze van Direct Wonen. Geef ook aan dat je de betaalde bemiddelingskosten een geen enkele verhouding vindt staan met de nu geleverde dienstverlening.

Stuur dit alles naar de directeur van Direct Wonen, mevrouw B. Arts op Postbus 800, 2501 CV, Den Haag

Aangetekend (!)

N.B. Direct Wonen verhuurt geen eigen woningen, zij bemiddelen alleen. DW kan dus nooit zelf een contract tekenen in de vorm van verhuurder.
dag
pi_96433995
En anders zal Pieter Storms je wel helpen

Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_96434056
Haha :)

Dank voor jullie reacties. Ik begrijp dat er gewoon alles aan gedaan moet worden om dit te winnen en dat ze in haar recht staat als het contract ondertekend.
pi_96434092
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:05 schreef hooibaal het volgende:

En een tip voor de volgende keer, probeer dergelijke 'dienstverlenende' instanties een beetje te mijden, het zijn de nieuwe huisjesmelkers.
Nee hoor DW is gewoon een dealer voor de huisjesmelkers. Die ook nog een flink marge in het dealen opstrijken. :D

Ik heb ooit een kamer via dw gehuurd gehad voor een veel te hoge prijs toen hebben we met de mede huisgenoten de huurcommissie ingeschakeld, ging de verhuurder opeens rond e 500 euro per maand minder voor zijn huis krijgen. De verhuurder over de flos naar on maar ook naar DW omdat die het te rooskleuriog had geschetst voor hem
pi_96435581
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:40 schreef Ananajasje het volgende:
Haha :)

Dank voor jullie reacties. Ik begrijp dat er gewoon alles aan gedaan moet worden om dit te winnen en dat ze in haar recht staat als het contract ondertekend.
Wil je nog wel kijken of het een huurcontract is wat getekend is of een formulier om aan te geven dat ze het huurcontract wil tekenen tegen de genoemde voorwaarden ( en mits de verhuurder akkoord gaat)

HuurOpdrachtBevestiging (HOB) v.s. Huurovereenkomst (HOV) Dat maakt nogal uit juridisch gezien.
dag
pi_96435786
Ik snap het verschil, ik dacht wel echt een HOV, maar zal het nog eens aan mijn vriendin navragen.
pi_96435884
Ik heb het antwoord al. Het was wel een HOB...
Wat is dan het advies om dit aan te pakken?
pi_96436950
Doen wat ik je aangaf qua brief.
Gooi he volledig op de verkeerde informatievoorziening en stel DW aansprakelijk voor de voortkomende schade uit het herhaaldelijk (bewust?) foutief vertrekken van prijzen, data etc.

die bemiddelingsvergoeding hoef je sowieso niet te betalen ( die betaal je ook pas bij de eerste huurbetaling, dus heeft ze denk ik nog niet betaald..) want er is niet (correct) bemiddeld..
dag
pi_96439011
De bemiddelingskosten (650 excl btw) zijn al betaald toen de HOB is ondertekend, samen met de contractkosten (120 excl btw)...

Is het raadzaam om nu de brief te schrijven waar je het over hebt, waarbij je verwacht van DW dat zij de studio zullen verhuren voor de eerder vermelde prijs? En dan als redenen ook de foutieve informatie, ontbrekende informatie en hetgeen wat allemaal al betaald is aan DW?
Wel is het bij een HOB zo dat de verhuurder er dus niet mee eens hoeft te zijn en daardoor niet tot een uiteindelijk contract gekomen kan worden als dat het geval is. Heb je dan met zo'n brief nog wel een poot om op te staan?
Of is het beter om nog af te wachten met een brief naar DW, maar contact op te nemen met een huurcommissie o.i.d. (Of zouden zij hetzelfde advies geven....)
pi_96439265
Huurcommissie kan niks doen, wordt kantonrechter..

Er is nu betaald zonder dat er geleverd wordt waar voor betaald is: een huurcontract voor die woning tegen de prijs zoals vermeld door DW.

Gelijk een brief sturen dus! Laat ze maar aan het werk gaan.

Stel dat ze een andere leuke woning hebben die direct vrij is met wel het goede maandbedrag, dan kan er wellicht wel iets geregeld worden.. nu heb je nog tijd...
dag
pi_96440312
We gaan ons best doen. Bedankt voor je advies!
pi_96440798
Hebben jullie wel goed naar de huurprijzen gekeken? Was de 500-zoveel van DW niet exclusief dan?
pi_96441218
Huurprijs is:
Kale huur 450,-
Gas/water/licht 100,-
Servicekosten 100,-

Dus totaal 650 inclusief.
pi_96441390
En wat zegt de huisbaas zelf dan? Met die 700 inc. zou je dan dus nog steeds in aanmerking kunnen komen voor huurtoeslag?
pi_96442139
Huurbaas doet als 'tegemoetkoming' totaal 700 inclusief: 615 kaal en 85 servicekosten en gas/water/licht. Maar voor huursubsidie tellen de servicekosten en de kale huur mee.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:00:03 #30
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_96444287
Koop toch gewoon een woning. Heb je nooit dit soort gezeur met verhuurders.
Vooral nu mensen hun appartementje niet verkocht krijgen willen ze graag wat van de prijs afdoen.
Nog nooit was je onderhandelingspositie zo goed.

Zelf snap ik niet hoe je je ooit thuis kunt voelen in een woning die niet van jou is.
Voor 650 p.m. vind je wel iets.
pi_96468486
Studenten hebben niet zo heel veel keus en gaan echt geen woning kopen..! Wanneer je eenmaal werkt, wil je weer wat anders.
pi_96472301
100 euro gas water licht voor een studio voor 1 persoon? komop zeg, dat haal je nooit :)
Waarom moet ze eigenlijk uit die andere woning?
pi_96486523
Omdat die huurbazen met het studentenhuis stoppen en het gedeelte bij hun eigen woning betrekken.
pi_96491776
En daar is ze dus mee akkoord gegaan?
pi_96536819
Wij willen dit heel graag oplossen voor jouw vriendin. Kun je me een mail sturen op verhuur@directwonen.nl en in deze mail jouw contactgegevens of die van je vriendin achterlaten? Judith Louwes, Direct Wonen.
pi_96544357
Oeh, troll of geen troll? :D
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_96553677
idd spannend, ben benieuwd hoe het afloopt :)
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_96560716
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:43 schreef Rebubbled het volgende:
Oeh, troll of geen troll? :D
:D
pi_96576449
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:43 schreef Rebubbled het volgende:
Oeh, troll of geen troll? :D
Geen troll overigens :+
dag
pi_96579769
Ik geef het door aan mijn vriendin!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 10 mei 2011 @ 10:16:59 #41
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96587176
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:58 schreef DirectWonen het volgende:
Wij willen dit heel graag oplossen voor jouw vriendin. Kun je me een mail sturen op verhuur@directwonen.nl en in deze mail jouw contactgegevens of die van je vriendin achterlaten? Judith Louwes, Direct Wonen.
Het zou prettig zijn als de afhandeling ook in dit topic vermeld wordt :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_96587464
Ik zal de FOK'ers op de hoogte houden mocht ik iets meer weten ;)
pi_96589752
Direct Wonen ruikt onraad en ineens komt er actie. Waarom kunnen bedrijven toch niet gewoon gelijk er zorg voor dragen dat iets goed loopt? Zie je ook zo vaak bij Kassa en Radar dat de bedrijven ineens alles op alles zetten als er een camera in de buurt is.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:51:02 #44
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_96590837
"Een woning kopen daar begin ik niet aan als student, maar iedere maand even 650 euro weggooien is prima te doen voor een student."

:?
pi_96590995
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:51 schreef Ixnay het volgende:
"Een woning kopen daar begin ik niet aan als student, maar iedere maand even 650 euro weggooien is prima te doen voor een student."

:?
Punt is meer dat het voor studenten vrijwel onmogelijk is om een hypotheek te krijgen, geen vaste baan enzo. En niet iedereen heeft dergelijke rijke ouders dat ze een huis kunnen krijgen.
pi_96600842
Precies. En huursubsidie is dan ook mogelijk. En ik vind het prettig om te huren omdat ik inclusief woon.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:11:46 #47
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_96601781
En met huren ga je ook geen schuld aan van 1,5 - 2 ton met als onderpand een huis in een onzekere markt, dat scheelt ook ;)
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:21:03 #48
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_96602326
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:24 schreef Daeron het volgende:
Direct Wonen ruikt onraad en ineens komt er actie. Waarom kunnen bedrijven toch niet gewoon gelijk er zorg voor dragen dat iets goed loopt? Zie je ook zo vaak bij Kassa en Radar dat de bedrijven ineens alles op alles zetten als er een camera in de buurt is.
Misschien wel omdat (de vriendin van) TS zelf onvoldoende heeft duidelijk gemaakt dat ze een probleem heeft. Helaas klaagt niet iedereen die ontevreden is.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:29:57 #49
64792 Mryc
play me one more song
pi_96602767
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:51 schreef Ananajasje het volgende:
Precies. En huursubsidie is dan ook mogelijk. En ik vind het prettig om te huren omdat ik inclusief woon.
Oeh, pas hier mee op hoor. Huur inclusief betekent meestal dat je een voorschot betaalt voor zaken als gas, water en licht. Kijk hier goed je huurcontract voor na. Het gebeurt nogal eens dat verhuurders na een kalenderjaar een naheffing sturen.
pi_96602877
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:29 schreef Mryc het volgende:

[..]

Oeh, pas hier mee op hoor. Huur inclusief betekent meestal dat je een voorschot betaalt voor zaken als gas, water en licht. Kijk hier goed je huurcontract voor na. Het gebeurt nogal eens dat verhuurders na een kalenderjaar een naheffing sturen.
Je zou als verhuurder ook stom zijn om dat niet door te rekenen naar de hurende partij. die verbruiken het toch ook. Een verhuurder is ook geen weggeef instelling.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:35:32 #51
64792 Mryc
play me one more song
pi_96603068
Schrijf ik in mijn post dat het een naaistreek is van verhuurders als ze dit doen? Nee. Ik meld het alleen omdat veel huurders zich hierop verkijken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Je zou als verhuurder ook stom zijn om dat niet door te rekenen naar de hurende partij. die verbruiken het toch ook. Een verhuurder is ook geen weggeef instelling.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:42:05 #52
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_96603432
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:29 schreef Mryc het volgende:

[..]

Oeh, pas hier mee op hoor. Huur inclusief betekent meestal dat je een voorschot betaalt voor zaken als gas, water en licht. Kijk hier goed je huurcontract voor na. Het gebeurt nogal eens dat verhuurders na een kalenderjaar een naheffing sturen.
Dat lijtk me nogal wiedes. ik neem aan dat ze het gemak bedoelt van zelf gaan aanbieders hoeven te kiezen, geen facturen te krijgen steeds en direct aangesloten te zitten. Terwijl de verhuurder belang heeft bij een zo laag mogelijke prijs en dus de boel iig redelijk uitzoekt.
Ik zie inclusief ook als een groot voordeel bij huren.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_96603776
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef Mryc het volgende:
Schrijf ik in mijn post dat het een naaistreek is van verhuurders als ze dit doen? Nee. Ik meld het alleen omdat veel huurders zich hierop verkijken.

Waar schrijf ik dan het een naaistreek zou zijn? Nee dat doe ik ook niet. Ik schrijf alleen even het servicekosten verhaal vanuit het oogpunt van een verhuurder uit.

@kingmob Verder heeft eren verhuurder er geen belang bij om de goedkoopste leverancier te kiezen. Nee een inclusief huur klinkt wel lekker makkelijk maar is soms nog wel duurder qau energieleverancier in ieder geval. Wanneer het een geplitste woning is en de energie niet gesplitst is, is het vaak wel de meest voorkomende oplossing. Het voordeel is dat je dan maar 1* netwerk en meterkosten en zo betaald voor het pand. Het nadeel is dan vaak dat als je een flinke stoker ergens anders in het pand hebt wonen je het jaar erna opeens een flinke naheffing krijgt terwijl je zelf niet meer gestookt hebt maar de andere pandbewoner(s) wel.

Zo heb ik ooit in een huis gewoond wat opgesplitst was in 3 appartementen, op de bovenste verdieping kwame 2 indiers wonen, die lieten de dag en nacht de verwarming op 25 graden staan. Ja dan heb je opeens een naheffing van 500 euro per appartement te pakken.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:50:43 #54
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_96609195
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]

@kingmob Verder heeft eren verhuurder er geen belang bij om de goedkoopste leverancier te kiezen.
Dat heeft hij wel, want op hoge kosten komen minder mensen af. Hogere kosten betekend immers slecht geïsoleerd, delen met anderen etc. etc.
Het kan natuurlijk altijd dat de verhuurder niet slim genoeg is om zich dat te realiseren...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_96609268
En bij een echte inclusiefprijs (zonder voorschot) is het voor een huurder voordelig om naar de huurcommissie te gaan, aangezien die aannemen dat de huurprijs (kale huur) 55% van die prijs is en de rest Stook- en servicekosten..
dag
pi_96638542
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:29 schreef Mryc het volgende:

[..]

Oeh, pas hier mee op hoor. Huur inclusief betekent meestal dat je een voorschot betaalt voor zaken als gas, water en licht. Kijk hier goed je huurcontract voor na. Het gebeurt nogal eens dat verhuurders na een kalenderjaar een naheffing sturen.
Tuurlijk moet je daar op letten, ik woon al 2,5 jaar hier en inclusief, maar gewoon zonder voorschot. Dus dat hoeft niet persee :)
pi_96638624
Ik ben trouwens ook wel blij dat ik een vast bedrag betaal, aangezien we hier niet overal ramen hebben, moet het licht wel erg vaak aan zijn. En dat we ook een vaatwassertje konden aanschaffen zonder dat meteen te merken in de maandelijkse last was het ook wel fijn :)
pi_96644145
Je moet altijd voordat je met toko's als direct wonen in zee gaat een goede rechtsbijstandverzekering afsluiten.

Ze hebben een verdienmodel waarbij ze veel geld vragen voor weinig diensten en nergens verantwoordelijk voor willen zijn. Die verantwoordelijkheid hebben ze soms echter wel en daar moet je ze dan middels een rechtzaak op wijzen. Vandaar die rechtsbijstandverzekering :)
pi_96644199
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:07 schreef Ananajasje het volgende:
Ik ben trouwens ook wel blij dat ik een vast bedrag betaal, aangezien we hier niet overal ramen hebben, moet het licht wel erg vaak aan zijn. En dat we ook een vaatwassertje konden aanschaffen zonder dat meteen te merken in de maandelijkse last was het ook wel fijn :)
Een vaatwasser is ook geen grote stroomvreter, er zijn zelfs berekeningen die stellen dat een vaatwasser energiezuiniger zou zijn als normaal afwassen.
pi_96661484
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Een vaatwasser is ook geen grote stroomvreter, er zijn zelfs berekeningen die stellen dat een vaatwasser energiezuiniger zou zijn als normaal afwassen.
Oh, dat is dan ook weer mooi meegenomen voor het milieu.
pi_96893914
Voor de geïnteresseerden:

DW heeft vorige week telefonisch contact opgenomen met mijn vriendin waarin ze lieten weten dat de samenwerking met de eigenaar is opgezegd. De medewerkster gaf aan dat de eigenaar zelf niet kon zeggen wanneer het precies af zou zijn. Mijn vriendin krijgt al haar gemaakte kosten terug. Ze gaat nu met de eigenaar bekijken of ze rechtstreeks in aanmerking kan komen voor de studio en hierover met hem zelf afspraken kan maken.
pi_96894942
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:30 schreef Ananajasje het volgende:
Voor de geïnteresseerden:

DW heeft vorige week telefonisch contact opgenomen met mijn vriendin waarin ze lieten weten dat de samenwerking met de eigenaar is opgezegd. De medewerkster gaf aan dat de eigenaar zelf niet kon zeggen wanneer het precies af zou zijn. Mijn vriendin krijgt al haar gemaakte kosten terug. Ze gaat nu met de eigenaar bekijken of ze rechtstreeks in aanmerking kan komen voor de studio en hierover met hem zelf afspraken kan maken.
Lijkt me een prima oplossing..
dag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')