abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:43:19 #1
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_96431660
Zaterdag of zondag wil ik graag ergens gaan lunchen met mijn moeder voor Moedertjesdag. (Het liefst in de omgeving Rotterdam en/of omstreken, want ik heb zelf geen rijbewijs en wil niet te ver hoeven reizen!)

Nu zit ik een beetje rond te speuren waar ik een niet al te dure, maar wel lekkere lunch kan krijgen. Het liefst met een redelijk uitzicht zodat we ook lekker buiten kunnen zitten.

Heeft iemand ideetjes en tips?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:47:46 #2
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_96432703
Hotel New York vind ik altijd heel leuk. Is volgens mij wel prijzig, maar heb er nooit zelf iets betaald (Net over de brug).
Dudok vind ik ook wel leuk, in de stad, maar is wel heel druk altijd.
Parkzicht in Het Park was altijd wel leuk, maar weet niet of het veranderd is sinds ze zijn omgegooid. Vooral of het duurder is geworden weet ik niet.

Veel plezier O+
pi_96433922
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Zaterdag of zondag wil ik graag ergens gaan lunchen met mijn moeder voor Moedertjesdag. (Het liefst in de omgeving Rotterdam en/of omstreken, want ik heb zelf geen rijbewijs en wil niet te ver hoeven reizen!)

Nu zit ik een beetje rond te speuren waar ik een niet al te dure, maar wel lekkere lunch kan krijgen. Het liefst met een redelijk uitzicht zodat we ook lekker buiten kunnen zitten.

Heeft iemand ideetjes en tips?
Guliano (geen mooi uitzicht), maar wel een erg goede plek voor Italiaans eten, broodjes, etcetera.

See you see me, goed aziatisch. Wederom geen uitzicht.

Euromast - geen idee hoe het eten is, wel een mooi uitzicht 8-)

En ik kan er nog wel meer noemen. Guliano is mijn eigen favoriet. Wat voor iets zoek je precies, wat wil je? :)
La derecha oprime, la izquierda libera
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:50:36 #5
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_96434478
Ondertussen heb ik gereserveerd voor 3 bij Grandcafé Prachtig!

Bedankt voor de tips!

Kan de andere in ieder geval ook nog gebruiken voor een volgende keer! ^O^ (Had zelfs nog nooit van Guliano gehoord!)
pi_96434693
Zenne heeft ook een erg goed uitzicht. Misschien nog wel beter dan bij prachtig :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')