abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:16:13 #1
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_96430473
Met als laatste post van deel 27

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:14 schreef Beelzebufo het volgende:
S (5) was van de week bezig met 'Ambrasoft', een soort school-leer programma waarvan we een thuis-versie hebben. Terwijl ze bezig is met optelsommen hoor ik haar mompelen 'dat kan je toch veel makkelijker met een keer-som doen??' :X :X :X

Broer J heeft vorig jaar de 'Wisc' test laten klappen, zijn IQ was niet te rapporteren op basis van de metingen... (en dat levert veel meer uitdagingen op voor ons als ouders dan je zou denken... hoe houden we hem bezig op school??). S gaat daar blijkbaar in hoog tempo achteraan...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 mei 2011 @ 08:02:29 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_96465531
Deze reeks is inmiddels ook gekoppeld, zodat we alles terug kunnen vinden wat onze spruiten in de loop der jaren bedacht hebben :)

http://forum.fok.nl/topicchain/1103
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_96465933
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:16 schreef Beelzebufo het volgende:
Met als laatste post van deel 27

[..]

Heerlijk die logica. Top down leren noemen ze dat.
Zo leggen ze onze jongste geen sommen meer uit, maar geven ze hem het antwoord en mag ie zelf puzzelen hoe hij tot het juiste antwoord komt. Levert vaak erg grappige en interessante strategiën op die weer bruikbaar zijn voor andere kids
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_96482777
Er is een verjaardag aan de overkant in de tuin. Er wordt luidruchtig gezongen. Amber ligt al in bed maar roept mij: mamaaaaaaaaaaaaaa ze zijn daar gewoon een verjaardag aan het vieren terwijl het al lang slaaptijd is! Ik: ja schat, ik hoor het. Amber: het is zeker een slaapfeestje..

Gisteravond, M. brengt Amber naar bed.
Amber: papa, mama heeft nog geen broertjes in haar buik he
M.: nee, niet dat ik weet
Amber: nee want die moet jij erin spuiten :X :X

Geeeeeeeen idee waar ze die wijsheid vandaan gehaald heeft.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:49:20 #5
92409 Twinky
Little star.
pi_96483823
kind uit mijn stageklas (10j) vlak voor de vakantie:

"juf, wat is een biomechanisme?"
ik: "tsja, is dat niet een levend wezen? dus een plant, of een hond, of jijzelf?"
hij: "okay." - denkt even na - "wat is dan een biomechanismemengsel?"
ik: :o "nou, als je jou in de blender stopt krijg je wel een mengsel, toch?"
ietwat onbevredigd ging hij terug naar zijn plek, komt hij tien minuten later terug naar m'n bureau.
hij: "juf, ik bedoelde niet dat ik in de blender moest."
ik: "nee joh, ik maakte een grapje over een biomechanismemengsel. waar heb je dat eigenlijk vandaan?"
hij: "ja weet ik niet, zelf bedacht ofzo."
ik: "okay."
hij: "ik bedoelde eigenlijk bijvoorbeeld dat je een boom en een hond mengt, dan heb je een biomechanismemengsel."

wtf. :P
pi_96487295
Oh Vicky....die Amber!!! :o
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 8 mei 2011 @ 22:28:15 #7
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96526428
Met B gister door Amsterdam gereden waar hij een heel grote fabriekspijp zag waar nogal wat rook uit kwam en waarop hij compleet onder de indruk fluisterde: 'Oooh kijk mama, daar heb je de wolkjesfabriek.'
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 9 mei 2011 @ 00:24:43 #8
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_96532210
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:49 schreef Twinky het volgende:
kind uit mijn stageklas (10j) vlak voor de vakantie:

"juf, wat is een biomechanisme?"
ik: "tsja, is dat niet een levend wezen? dus een plant, of een hond, of jijzelf?"
hij: "okay." - denkt even na - "wat is dan een biomechanismemengsel?"
ik: :o "nou, als je jou in de blender stopt krijg je wel een mengsel, toch?"
ietwat onbevredigd ging hij terug naar zijn plek, komt hij tien minuten later terug naar m'n bureau.
hij: "juf, ik bedoelde niet dat ik in de blender moest."
ik: "nee joh, ik maakte een grapje over een biomechanismemengsel. waar heb je dat eigenlijk vandaan?"
hij: "ja weet ik niet, zelf bedacht ofzo."
ik: "okay."
hij: "ik bedoelde eigenlijk bijvoorbeeld dat je een boom en een hond mengt, dan heb je een biomechanismemengsel."

wtf. :P
Niks wtf!!! Een kind dat nadenkt!! Ga een filosofisch gesprek aan over wat het kind daarvan denkt, en leer daarvan! (en dat meen ik).
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  maandag 9 mei 2011 @ 22:30:23 #9
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_96573910
'Kom hier, dan was ik je toet'
-Dit is niet mijn toet!
'Oh nee? Hoe heet dit dan? *gezicht aanwijst*
-Theo

:D
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 9 mei 2011 @ 23:07:42 #10
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_96576648
Wij waren uit eten en voordat wij het restaurant verlieten maakten wij nog even gebruik van het toilet. dus ik overhandig mijn tas aan mijn man en ga even.

Komt mijn jongste zoon uit het herentoilet en zegt vrij hardop: goh pap, wat een leuk tasje, ik wist niet dat jij een tasje had? _O-
Het kind is echt nét 7. dat wordt nog wat.... :X
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 08:17:24 #11
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96584200
quote:
17s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Met B gister door Amsterdam gereden waar hij een heel grote fabriekspijp zag waar nogal wat rook uit kwam en waarop hij compleet onder de indruk fluisterde: 'Oooh kijk mama, daar heb je de wolkjesfabriek.'
O+
Wij hebben hier vlak over de grens ook een enorme wolkenfabriek :Y
pi_96586820
Mijn oudste wilde gister ook "borstlapjes".

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_96589361
quote:
17s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Met B gister door Amsterdam gereden waar hij een heel grote fabriekspijp zag waar nogal wat rook uit kwam en waarop hij compleet onder de indruk fluisterde: 'Oooh kijk mama, daar heb je de wolkjesfabriek.'
Aaw wat lief O+
pi_96661573
Isabeau zat net met smaak de laatste hapjes kip van een drumstick te kluiven. Toen ze klaar was keek ze naar het eindresultaat en zei: trompet!
pi_96661651
:D Isabeau :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 12 mei 2011 @ 15:32:37 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_96700155
Ik laat Christan net de foto zien van f_r's dochtertje.

"Wat is dat allemaal om haar heen?"

"Ze ligt in de couveuse omdat ze zo vroeg geboren is, ze is nog heel klein."

Begrijpend: "O, ze is nog niet helemaal uitgeboren!"

:D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_96737902
Haha, uitgeboren :D

Ik: isabeau, wil je een broodje pindakaas?
Isabeau: jaaa kikkerkaas!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 mei 2011 @ 08:55:19 #18
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_96737954
Kikkerkaas :D Die is leuk ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_96739960
Kim zag laatst een stukje op tv van iemand met een geblurred (?) hoofd.
Oh mama, wat zielig die heeft geen hoofd meer. Knap dat die wel kan lopen nog.
pi_96748444
Dat is ook erg knap! Probeer het maar eens!
pi_96829092
Sten zegt heel veel losse woorden en we proberen hem wat zinnetjes te leren.
Ik: ik ben sten
S: ste
Ik: ik ben sten
S: ik ook
:D
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  zondag 15 mei 2011 @ 11:49:58 #22
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96831172
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:29 schreef Kaarr het volgende:
Sten zegt heel veel losse woorden en we proberen hem wat zinnetjes te leren.
Ik: ik ben sten
S: ste
Ik: ik ben sten
S: ik ook
:D
_O-
pi_96832454
Een jongen uit de klas van L. (8,5) heeft een oudere broer die les geeft in 'zelfbevrediging'..... zelfverdediging dus
pi_96866966
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:29 schreef Kaarr het volgende:
Sten zegt heel veel losse woorden en we proberen hem wat zinnetjes te leren.
Ik: ik ben sten
S: ste
Ik: ik ben sten
S: ik ook
:D
Geweldig _O-

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:35 schreef milka82 het volgende:
Een jongen uit de klas van L. (8,5) heeft een oudere broer die les geeft in 'zelfbevrediging'..... zelfverdediging dus
:o _O-
  maandag 16 mei 2011 @ 21:22:19 #25
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96908900
:D

En borstlapjes! :D

B lag net voor ie naar boven moest nog even tegen me aan te knuffelen op de bank. Al aaiend en lodderig kijkend ontsproot dit aan zijn mannelijke mini-brein:
'Mama, ik vind jou bosjes soooo mooi' *aai aai*
'Waarom dan?'
'Nou gewoon, ze lijken op hele grote bergen O+'
:?

I'll take that as a compliment...
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')