ik moet eerlijk toegeven dat ik - door Mc.Chicken - straks krokante kip ga halen bij de aldiquote:
Love you!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet eerlijk toegeven dat ik - door Mc.Chicken - straks krokante kip ga halen bij de aldi
quote:
nietus, dat is henk de alcapaquote:
Duh! Mc.Chicken is het lekkerst. Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:39 schreef Psy-freak het volgende:
Hij was niet zo lekker als die van de mac.
Uhm, ik weet niet goed hoe ik dit moet beantwoorden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:39 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Duh! Mc.Chicken is het lekkerst. Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.
mc. wil horen dat hij de lekkerste is..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:40 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Uhm, ik weet niet goed hoe ik dit moet beantwoorden.
Daarom... ik zeg maar niets dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mc. wil horen dat hij de lekkerste is..
Haha nee, daar gaat het niet om. Maar vind de Mc.Chicken wel erg lekker... gelukkig heb ik net gegeten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mc. wil horen dat hij de lekkerste is..
Die burgers van de supermarkt kunnen er gewoon niet aan tippen.quote:
die magnetron dingen zijn inderdaad wel erg ranzigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:46 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Die burgers van de supermarkt kunnen er gewoon niet aan tippen.
Ik hoop het, durf het nog niet te zeggen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm oké! Heb je vandaag wel een goede dag, denk je?
Understatementquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die magnetron dingen zijn inderdaad wel erg ranzig
Ronduit ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die magnetron dingen zijn inderdaad wel erg ranzig
Je kan wel zelf bolletjes halen, zo'n kipburger voor in de frituur. Dat is dan nog we te eten.quote:
Ja, dat bedacht ik me ook, voor de volgende keer. Gek, woon net buiten het centrum van een grote stad amar geen macdonalds in de buurt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:49 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Je kan wel zelf bolletjes halen, zo'n kipburger voor in de frituur. Dat is dan nog we te eten.
Bij mij 3 in een straal van 15km. haha.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:50 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook, voor de volgende keer. Gek, woon net buiten het centrum van een grote stad amar geen macdonalds in de buurt.
in het centrum van den haag is het pas erg. 4 MscDonalds binnen een straal van 2-3 kmquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Bij mij 3 in een straal van 15km. haha.
Grrrrquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hier wel meer volgens mijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |