ik moet eerlijk toegeven dat ik - door Mc.Chicken - straks krokante kip ga halen bij de aldiquote:
Love you!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet eerlijk toegeven dat ik - door Mc.Chicken - straks krokante kip ga halen bij de aldi
quote:
nietus, dat is henk de alcapaquote:
Duh! Mc.Chicken is het lekkerst. Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:39 schreef Psy-freak het volgende:
Hij was niet zo lekker als die van de mac.
Uhm, ik weet niet goed hoe ik dit moet beantwoorden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:39 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Duh! Mc.Chicken is het lekkerst. Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.
mc. wil horen dat hij de lekkerste is..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:40 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Uhm, ik weet niet goed hoe ik dit moet beantwoorden.
Daarom... ik zeg maar niets dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mc. wil horen dat hij de lekkerste is..
Haha nee, daar gaat het niet om. Maar vind de Mc.Chicken wel erg lekker... gelukkig heb ik net gegeten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mc. wil horen dat hij de lekkerste is..
Die burgers van de supermarkt kunnen er gewoon niet aan tippen.quote:
die magnetron dingen zijn inderdaad wel erg ranzigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:46 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Die burgers van de supermarkt kunnen er gewoon niet aan tippen.
Ik hoop het, durf het nog niet te zeggen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm oké! Heb je vandaag wel een goede dag, denk je?
Understatementquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die magnetron dingen zijn inderdaad wel erg ranzig
Ronduit ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die magnetron dingen zijn inderdaad wel erg ranzig
Je kan wel zelf bolletjes halen, zo'n kipburger voor in de frituur. Dat is dan nog we te eten.quote:
Ja, dat bedacht ik me ook, voor de volgende keer. Gek, woon net buiten het centrum van een grote stad amar geen macdonalds in de buurt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:49 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Je kan wel zelf bolletjes halen, zo'n kipburger voor in de frituur. Dat is dan nog we te eten.
Bij mij 3 in een straal van 15km. haha.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:50 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook, voor de volgende keer. Gek, woon net buiten het centrum van een grote stad amar geen macdonalds in de buurt.
in het centrum van den haag is het pas erg. 4 MscDonalds binnen een straal van 2-3 kmquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Bij mij 3 in een straal van 15km. haha.
Grrrrquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hier wel meer volgens mijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ja das in amsterdam en utrecht ook hahaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:58 schreef tripack het volgende:
[..]
in het centrum van den haag is het pas erg. 4 MscDonalds binnen een straal van 2-3 kmals het niet nog dichterbij is
In Eindhoven zijn er 3. (of je moet die in Veldhoven ook meetellen, die ligt een beetje op de gemeentegrens). 2 daarvan zitten in het stadscentrum ook dicht bij elkaar. De andere ligt in een ander groot winkelcentrum.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:58 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ja das in amsterdam en utrecht ook haha
Haha, ik in je ondertitelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:58 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ja das in amsterdam en utrecht ook haha
Zie je dat nu pas?quote:
Mc.Chicken menu met frites en een koude cola.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:03 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Mc.Chicken menu met frites en een koude cola.
Ja, niet gezien.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:01 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Zie je dat nu pas?
Ik heb er zelfs nog een post aan toegewijd.
mcdrek friet en aangelengde colaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:03 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Mc.Chicken menu met frites en een koude cola.
Kan je het proeven?quote:
Damn.. opletten dude!quote:
Niet ontrkachten!quote:
Ja tuurlijkquote:
Ik heb nu wel beetje zin in een Mc Flurryquote:
ik pak liever alleen de burger.quote:
Haha.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik pak liever alleen de burger.
of bij de belgische mcdrek: een blikje jupiler erbij
Nee dat bederft de boel weer, zoete troepquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:05 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik heb nu wel beetje zin in een Mc Flurry
Fuck yeah!quote:
hahaha yea lekker met Lionquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:06 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Nee dat bederft de boel weer, zoete troep
Dubbele Whopper?quote:
Big tasty + qaurter pounders of de seizoensburgers als goed isquote:
Mijn toetje is een big-macquote:
New York Crispy nu toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Big tasty + qaurter pounders of de seizoensburgers als goed is
damn.. lekker hoor. Krijg steeds meer zin in iets van de fastfoodquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:07 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
New York Crispy nu toch?
[..]
damn.. lekker hoor. Krijg steeds meer zin in iets van de fastfood
quote:
Elke keer als ik jou zie dan vliegt er mac chicken voorbij hier. Mods Laat hem z,n naam veranderen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:08 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]omdat dit soort dingen best leuk zijn
Noooooo! Mijn naam is gewoon geniaal en is er juist om het uit te lokkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:09 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie dan vliegt er mac chicken voorbij hier. Mods Laat hem z,n naam veranderen!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:09 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Noooooo! Mijn naam is gewoon geniaal en is er juist om het uit te lokkenmwuahahaha
Kipjequote:
quote:
Nog beter!quote:
niet klagen. telkens als ik jou UI zie krijg ik ook zin in een hardcore partyquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:09 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie dan vliegt er mac chicken voorbij hier. Mods Laat hem z,n naam veranderen!
Haha, lol.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet klagen. telkens als ik jou UI zie krijg ik ook zin in een hardcore party
alhoewel dat bij smokez erger is..
Biefstuk medium, rode wijn, aardappelgarnituur en saladequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:14 schreef Unfabulouss het volgende:
Ach uur of 5 lekker 3 stukken schouder-karbonade, aardappels, witlof, jusie der bijLekker man. Zeker als je half stoned bent.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:17 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Biefstuk medium, rode wijn, aardappelgarnituur en salade
Dat dacht ik.quote:
Toppp! Daar heb ik ook zin in.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:17 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Biefstuk medium, rode wijn, aardappelgarnituur en salade
Waarom zeg ik het nou, nu moet ik weer terug naar de supermarkt.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:24 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Waarom zeg ik het nou, nu moet ik weer terug naar de supermarkt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet klagen. telkens als ik jou UI zie krijg ik ook zin in een hardcore party
alhoewel dat bij smokez erger is..
Wie?quote:
Smokez.quote:
dat begreep ik ook uit haar laatste post... misschien naar een plek waar ze ook met cc kan kletsen??quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Smokez.
nee, zover ik heb begrepen heeft ze haar fok account aan de wilgen gehangen
wat was haar last post?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Smokez.
nee, zover ik heb begrepen heeft ze haar fok account aan de wilgen gehangen
Ja als de CD die opstaat afgelopen is ga ik even boodschappen doen en dan waarschijnlijk even buiten zitten, of anders beneden in de huiskamer. IIG weg van de PC.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:30 schreef Unfabulouss het volgende:
Stil overallogisch met dit lekkere weer
![]()
in dit topic was ze gisteren nog Al die FOK!sters / vrouwelijke FOK!kers #2quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:28 schreef tripack het volgende:
[..]
dat begreep ik ook uit haar laatste post... misschien naar een plek waar ze ook met cc kan kletsen??
Hier is het serieus bewolkt.. sluierbewolking.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:30 schreef Unfabulouss het volgende:
Stil overallogisch met dit lekkere weer
![]()
Kut, hier is het vrij helder.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:32 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hier is het serieus bewolkt.. sluierbewolking.
picsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:32 schreef Lamabal het volgende:
Heerlijk stuk gelopen net. Klinkt wel lame maar ik zit hier altijd maar op me luie reet en die lui gingen hier lopen.
Damn wat is het een weer, de geile chicks fietsen en lopen voorbij in hele korte rokjes
Niceeeeeequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:32 schreef Lamabal het volgende:
Heerlijk stuk gelopen net. Klinkt wel lame maar ik zit hier altijd maar op me luie reet en die lui gingen hier lopen.
Damn wat is het een weer, de geile chicks fietsen en lopen voorbij in hele korte rokjes
Morgen en zondag worden heerlijkquote:
Net me gras hier gemaaid (Kut werk) best warm in het zonnetje. Morgen wordt het helemaal warm.quote:
Oeh dat ruikt altijd wel lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:35 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Net me gras hier gemaaid (Kut werk) best warm in het zonnetje. Morgen wordt het helemaal warm.
Lol dat dan weer welquote:
daar heb ik een tuinman voor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:35 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Net me gras hier gemaaid (Kut werk) best warm in het zonnetje. Morgen wordt het helemaal warm.
Tuinmanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik een tuinman voor.
(wel een beetje raar, aangezien ik zelf vaker voor die tuinman werk)
gras maaien doe je het beste op 6 a 7 km per uur en met 8 mtr tegelijk
Aweeeeeeeeesome!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:37 schreef Lamabal het volgende:
Morgen werken met dit weer. Damn maar er is nog een voordeel.
De winkel loopt dan vol met milfs en meisjes die "ijsjes" willen halen etc. NICEE
ja, ik heb geen eigen tuin. maar een binnenplaats en grasveld dat we met 6 huisjes delen. wel heel gezellig.quote:
Ik vind bezig zijn in de tuin echt chill! Zeker als het lekker weer is.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik heb geen eigen tuin. maar een binnenplaats en grasveld dat we met 6 huisjes delen. wel heel gezellig.
maar dat gras wordt dus door een hovenier gemaait.
die hovenier is toevallig een van mn beste vrienden dus ik help hem vaker
en ervoor betaald worden is nog fijnerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:41 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik vind bezig zijn in de tuin echt chill! Zeker als het lekker weer is.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik heb geen eigen tuin. maar een binnenplaats en grasveld dat we met 6 huisjes delen. wel heel gezellig.
maar dat gras wordt dus door een hovenier gemaait.
die hovenier is toevallig een van mn beste vrienden dus ik help hem vaker
Ja oke.. maar ja. Het is voor de tuin van mijn pa dus ik hoef er niets voor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en ervoor betaald worden is nog fijner
vaders dienen te betalen in bier en friet of chinees..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:42 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ja oke.. maar ja. Het is voor de tuin van mijn pa dus ik hoef er niets voor.
Natuurlijk. Ik krijg altijd wel lekker te eten en te drinken. Of we gaan lekker samen bbq'equote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vaders dienen te betalen in bier en friet of chinees..
Ik heb ook een bovenbuurvrouwquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:46 schreef Mc.Chicken het volgende:
Nee lekker wat groen in de tuinis gewoon leuk.
En lekker met blote bast. Kan de buurvrouw lekker gluren.
Ik maak altijd foto's en die post ik op faceboookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:51 schreef tripack het volgende:
ik heb geen tuin... en ik hoef me nou ook niet bloot te geven aan mijn buren
doek wel lekker voor mijn vriendin
Ga is naar huis, en neem nou is foto van je buurvrouw dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:52 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik maak altijd foto's en die post ik op faceboook
Neee, ik heb al iem.. iets anders gepland voor vanmiddag.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:54 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ga is naar huis, en neem nou is foto van je buurvrouw dan.
Niceee. Je gaat neuken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:54 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Neee, ik heb al iem.. iets anders gepland voor vanmiddag.
Moet je het nou zo verwoorden?quote:
whehe ik moest lachenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:57 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Oke oke, jij gaat je opblaaspop opblazen?
Jup! Met een foto van OmdatAppelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:57 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet. Had wel ooit een meisje die net zo bewegelijk wasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:57 schreef Lamabal het volgende:
[..]
hmm, een verrassende wendingquote:
Ik moet erin blijven he.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:03 schreef Mc.Chicken het volgende:
Niveau is nooit zo hoog hier maar nu daalt het toch echt lager dan dat het ooit is geweest volgens meteoconsult.
weet appeltje hier van?quote:
No worries dudequote:
klinkt ook al zo lekker dubbelzinnigquote:
Dat was de bedoelingquote:
Ik ben in behandelingquote:
roze is rood met witquote:
Ja hee... zo komt het nooit goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
roze is rood met wit
lila is paars met wit
of roze met blauw, tis maar hoe je het bekijkt
Gelukkig maar...quote:
Hehe. Ik moet voor ene bruiloft iets met lila dragen.. vandaar..quote:
Oh dude. Haha. Ik moest ooit een keer iets paars voor naar een bruilof. Toen heb ik een mooie paarse stropdas gehaald en primaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:22 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Hehe. Ik moet voor ene bruiloft iets met lila dragen.. vandaar..
Ben ik toch nog ergens goed voor vandaagquote:
is ook waar... maar daar moet je dan ook wel van houdenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:29 schreef gianni61 het volgende:
mooi paars/lila hemd kan ook nog als je niet graag een das draagt
HAHAHA.. jammer dat Mc Donald's erbij staat tho..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:30 schreef gianni61 het volgende:
ik moest lachenL
Today, I learnt that eating McDonald's, Twisties, Chocolate and popcorn, then regretting it and going to the gym is a bad idea. I discovered how far vomit, on a moving treadmill, can be thrown across a room. FML
Ik haat paars/roze maar het moet maar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:29 schreef tripack het volgende:
[..]
is ook waar... maar daar moet je dan ook wel van houden
Ik wil naar mijn afspraak!quote:
58.quote:
zoals altijd heeft het opperhoofd gelijk. nog 2 1/2 kwartierquote:
sorry,quote:
Today, I was trying to convince a friend that even though I'm blonde, I'm not the oblivious or stupid moron everyone apparently thinks I am. Then I smacked face-first into a glass door. FMLquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:30 schreef gianni61 het volgende:
ik moest lachenL
Today, I learnt that eating McDonald's, Twisties, Chocolate and popcorn, then regretting it and going to the gym is a bad idea. I discovered how far vomit, on a moving treadmill, can be thrown across a room. FML
toeval... Ik was gister op een bruiloft waar dat ook moest....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:22 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Hehe. Ik moet voor ene bruiloft iets met lila dragen.. vandaar..
Vind ik niet zo gek.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:52 schreef Psy-freak het volgende:
Ik zag net een Mac reclame, nu heb ik WEER zin in een burger!
Ik heb gisteren MacFood op.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:52 schreef Psy-freak het volgende:
Ik zag net een Mac reclame, nu heb ik WEER zin in een burger!
Niks smaakt op t moment, alleen heel veel peuken en drank.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren MacFood op.
Het smaakte me niet
Mjah en beiden heb ik nietquote:Op zondag 8 mei 2011 19:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks smaakt op t moment, alleen heel veel peuken en drank.
Morning Skokezquote:
Absoluut, helemaal NIETquote:
Helaas niet.. Maar goed, het duurt geen week meer!quote:Op maandag 9 mei 2011 08:49 schreef tripack het volgende:
[..]
Morning Skokez
heb jij nog weekend ofzo?
nee maar 5 dagenquote:Op maandag 9 mei 2011 09:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Helaas niet.. Maar goed, het duurt geen week meer!
Yo Tri!quote:
Gianni61quote:
de kip krokantjes waren nog lekker vrijdagquote:
Goed begin van de week is het halve werkquote:
ahhaa lekkerrrquote:Op maandag 9 mei 2011 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de kip krokantjes waren nog lekker vrijdag
doe mij ook maar een slootje koffie van een meter of 2 breedquote:
hier hetzelfde.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:41 schreef tripack het volgende:
[..]
doe mij ook maar een slootje koffie van een meter of 2 breed
Zie je dmquote:Op maandag 9 mei 2011 09:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Goed begin van de week is het halve werk
Ja...quote:
geniet, maar met mate ofzoiets..quote:Op maandag 9 mei 2011 10:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja...Had fok en alles wat ermee te maken had even laten vallen want er leed vanalles onder... nu kom ik weer af en toe een beetje proeven hier.....
vrijdag sollicitatie bij ander bedrijfquote:Op maandag 9 mei 2011 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geniet, maar met mate ofzoiets..
nog steeds stress op het werk, of al naar iets nieuws op zoek?
Neuh, gewoon een 160-kwartierige werkweek...quote:Op maandag 9 mei 2011 09:09 schreef tripack het volgende:
[..]
nee maar 5 dagen
of heb jij een kort weekje?
Spannend! succes alvast voor vrijdag danquote:
goed bezig!quote:
ben benieuwd hoe jij dat zo uitrekent of heb je een omrekentabel?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een 160-kwartierige werkweek...
Maar goed, nog 303,75 kwartiertje en ik ben lekker een paar weken vrij
aantal uren x4..quote:Op maandag 9 mei 2011 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe jij dat zo uitrekent of heb je een omrekentabel?
Omrekentabel? Man, gewoon het aantal uurtjes keer 4 ... Da's geen rocketscience hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe jij dat zo uitrekent of heb je een omrekentabel?
Bij Unit4!quote:
Nou succes alvast! Wat wil je daar allemaal gaan doen eigenlijk?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Bij Unit4!![]()
Werk hier is teveel geouwehoer laatste tijd, en dan gaan we ook nog eens verhuizen naar Utrecht met het bedrijf, teveel gezeik voor mij!
ik heb geen idee of die deze maand of volgende maand komt.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:14 schreef lipjes het volgende:
pff wat zal ik blij zijn over 2 weken als de vakantietoeslag binnen is, zit echt om geld verlegen en ben pas halverwege
deze maand... altijd in mei tochquote:Op maandag 9 mei 2011 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen idee of die deze maand of volgende maand komt.
maar geld kan ik altijd gebruiken
bij mij vorige baas in juni..quote:
Normaal in mei, dus ik wacht afquote:Op maandag 9 mei 2011 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen idee of die deze maand of volgende maand komt.
maar geld kan ik altijd gebruiken
= slechte baasquote:
Mja mn vriendin en ik wilden ook nog even op vakantiequote:Op maandag 9 mei 2011 10:20 schreef tripack het volgende:
[..]
= slechte baas
aangezien wanneer je voor de zomervakantie boekt je vaak eind mei begin juni moet betalen.
Moggequote:
Hetzelfde als nu! Alleen ander bedrijf. Ik kan gewoon geen andere functie aannemen en het zelfde salaris krijgen... dus dan maar verder in hetzelfde schuitje.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou succes alvast! Wat wil je daar allemaal gaan doen eigenlijk?
boeiend. ik ga niet op vakantie.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:20 schreef tripack het volgende:
[..]
= slechte baas
aangezien wanneer je voor de zomervakantie boekt je vaak eind mei begin juni moet betalen.
Ja, is inderdaad weer even terug...quote:Op maandag 9 mei 2011 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe is t het verder? Tijd niet gesproken enzo!
Up & running is wel erg letterlijk in dit geval.. (http://runkeeper.com/user/martijnw85/profile)quote:Op maandag 9 mei 2011 10:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, is inderdaad weer even terug...![]()
Gaat wel oke!Jij ook weer helemaal up and running?
Triquote:
Jij ook al?quote:
Ahh goed bezig!!!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Up & running is wel erg letterlijk in dit geval.. (http://runkeeper.com/user/martijnw85/profile)
Verder binnenkort vakanties naar Portugal en Italie, gaat prima allemaal
Jij nog een beetje aan t sporten?
Dat heb ik al sinds vrijdagquote:
mwa, het valt me nog best mee.quote:
Zo klopt ie beter volgens mijquote:
LIPJESSS!!quote:
It's aliveeeee!quote:
en heb trek in slurpkip.quote:
wat is dat.quote:
Van die sappige kip waar je het vel vanaf kan slurpenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is dat.
ik heb zin in asperges. (net aspergetopic gelezen in cul..)
lekker slurpenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Van die sappige kip waar je het vel vanaf kan slurpen
Lolliesquote:Op maandag 9 mei 2011 11:20 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hahah, jij slurpt liever ergens anders aan volgens mij
salmiak, fruit of chupachups??quote:
oeh salmiakquote:
Hey.. that's..quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oeh salmiak
ik heb ook wel zin om aan een ijsje te slobberen op t moment..
Ik heb ook wel zin in jou... kip is kip, bij gebrek aan beter eet ik wel een MC.Chickenquote:
Perenijsjequote:
Hmmmm........ geen idee......quote:Op maandag 9 mei 2011 11:47 schreef lipjes het volgende:
beste mensen hier.
ik moet btw een programmaatje maken voor mijn opleiding, iets kleins.
iemand een idee voor iets simpels?
een programmaatje waarmee je tabellen kan updaten met data uit xsl of xsls bestanden.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:47 schreef lipjes het volgende:
beste mensen hier.
Hoe kan dat nou!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil ook ijs ^^
den hartogh meloenijs FTW!
(ze verkopen het alleen nergens meer![]()
![]()
)
pong ?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:47 schreef lipjes het volgende:
beste mensen hier.
Meloenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wil ook ijs ^^
den hartogh meloenijs FTW!
(ze verkopen het alleen nergens meer![]()
![]()
)
geen idee. echt het lekkerste ijs wat ik ooit gegeten hebquote:
simpel zonder database meukquote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef tripack het volgende:
[..]
een programmaatje waarmee je tabellen kan updaten met data uit xsl of xsls bestanden.
is dat een idee
Dan liever space invadersquote:
jij houdt meer van banaan zeker ?quote:
ik kwam daar vroeger gewoon iedere weekquote:Op maandag 9 mei 2011 11:50 schreef lipjes het volgende:
over space invaders gesproken, was afgelopen weekend in scheveningen waar een arcade hal is
stond er zo een ouwe space invaders machine
kon het niet laten om een potje te spelen
dat is het casino wat ernaast zitquote:Op maandag 9 mei 2011 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kwam daar vroeger gewoon iedere week(wel in het gulden tijdperk, best duur nu).
hommerson of zoiets heet het toch ?
Kom dr nu aanquote:Op maandag 9 mei 2011 11:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin in jou... kip is kip, bij gebrek aan beter eet ik wel een MC.Chicken
Ik heb een space invaders shirtjequote:Op maandag 9 mei 2011 11:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
simpel zonder database meuk
geen zin om dat in java uit te vinden.
[..]
Dan liever space invaders
dat hoort er toch bij ? ^^quote:
Nee, perenijsquote:Op maandag 9 mei 2011 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij houdt meer van banaan zeker ?
geloof het niet hoorquote:
Ja. Aanbid mijquote:
ook erg lekker, maar bedoel je festini,of den hartogh of zo ?quote:
Festiniquote:Op maandag 9 mei 2011 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ook erg lekker, maar bedoel je festini,of den hartogh of zo ?
die festini gooi in wel eens in de blender. hop half pak erin.
staan er nog racegames voor zn 4en ? die vondt ik altijd wel tof.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
geloof het niet hoor
dacht dat het 2 aparte dingen waren.
probeerde mijn vriendin wel over te halen om die machine mee te stelen btw
geloof het nietquote:Op maandag 9 mei 2011 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
staan er nog racegames voor zn 4en ? die vondt ik altijd wel tof.
ik ook!quote:
oh, pics !quote:Op maandag 9 mei 2011 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook!
niet het spel, maar de fok!ster
Waarom mij niet?quote:
Dank je, dat is erg aardig van je.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook!
niet het spel, maar de fok!ster
nog een kwartiertje wachtenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |