abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:00:08 #1
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_96427349
Ik wil in het kader van moederdag een soufflee maken. Zo eentje uit de oven die inzakt als je de oven openmaakt :) Dit kan eindelijk weer omdat we een nieuwe oven hebben. Ik zie een heleboel recepten op internet, maar wat is volgens jullie de ultieme soufflee? Met of zonder uien\champignons, spinazie ham etc etc? Welke kaas is het lekkerst? Wat erbij? stokbrood, afbakbrood, sla etc etc?
alle tips meer dan welkom
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:21:21 #2
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_96452156
niemand tips over een lekkere soufflee?
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
pi_96465639
ga maar eens naar google als hier niemand een recept heeft.
pi_96465645
kaassouflé?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:10:44 #5
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_96469174
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 08:33 schreef Riann het volgende:
ga maar eens naar google als hier niemand een recept heeft.
heb ik inmiddels gedaan, maar dat zijn er zoveel... maakt niet uit, ik ga wel wat brouwen :)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:03:37 #6
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_96750993
dat viel tegen zeg. Ik moet mijn nieuwe oven echt nog leren kennen. Voordeel was wel: het was een heerlijke omelet geworden :+
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:41:49 #7
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_96755341
Heb je wel eens souffle gegeten "zoals het hoort"?
Ik eigenlijk niet, dus dan is het moeilijk, omdat je niet goed weet waar je naartoe werkt.
Ik heb nu 2 keer een souffle gemaakt en de tweede keer was een soort openbaring, zo lekker. Dat het kwartje valt en je opeens snapt waarom mensen en zo van gaan kwijlen.
Maar nog steeds weet ik niet echt zeker hoe de ultieme souffle smaakt.
En juist met zo'n "moeilijk" recept is dat wel handig om te weten.
Maar ja, met veel oefenen kom je daar ook wel achter, alleen wie doet dat? Ik in ieder geval niet. Zoveel moeite, zo a-la-minute, het is gewoon niet praktisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')