Het is Klaagbaak, geen Vraagbaak.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:15 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was ik op zoek naar betekenisgeving. Inmiddels niet meer, graag slotje
Het kan hem toch irriteren dat hij de betekenis niet weet van de tekst.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is Klaagbaak, geen Vraagbaak.
Klacht: users die Klaagbaak voor stupide vragen gebruiken.
Je kaapt mijn topic, de klacht was dat ik het niet begreep, kortom, onbevredigde betekenisgeving.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is Klaagbaak, geen Vraagbaak.
Klacht: users die Klaagbaak voor stupide vragen gebruiken.
Was geen pm van amenth. Die was veel bruter.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:24 schreef Playeraka het volgende:
Posten van pm van amenth dat is dan 7 dagen ban vriend gr gr
Ben je zwakzinnig of taalvaardig incapabel?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:24 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Je kaapt mijn topic, de klacht was dat ik het niet begreep, kortom, onbevredigde betekenisgeving.
mwahaha klopt niet, taalkundig gezien dan!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:26 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ben je zwakzinnig of taalvaardig incapabel?
FOK! is geen ghettoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:12 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Yep, ik kwam niet zo ver, die verwezen mij naar de ghetto.
what are you talking you're frustrated hollander something that you start talking man in the street you fag and just do normal breeding cool friend here tough do you know yourself you should just keep quiet or just do snapje he put on the street also so cowardly or see you at the floor as a couple walk past turkoesquote:
Vooralsnog was onduidelijk dat het om een PM ging, het ging om een fragment waar ik moeite had met de (heilige) tekstanalyse. Middels heuristiek is het uiteindelijk ontcijferd, ik had het vergeleken met een andere PM waarin enkel hoofdletters en veel scheldwoorden werden gebruikt, komt dat je bekend voor toevallig?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:23 schreef amenth het volgende:
Volgens mij is het verboden pms te publiceren..!! kowed squatt3r..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |