quote:
Mensen die vorige week moesten werken en donderdags in Almere waren en zangeresjes proberen te hosselenquote:
Raar figuur diegenequote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die vorige week moesten werken en donderdags in Almere waren en zangeresjes proberen te hosselen
Zangeresjes hosselen, spreek ik Spaans of zo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Raar figuur diegene.. Wat moest diegene in Almere anyway
!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
iewquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:15 schreef Salatrel het volgende:
zangeres aukje?
Mensen die Zangeres Aukje niet zouden geven
dat andere oog zie je toch niet... emo dit dat...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zangeresjes hosselen, spreek ik Spaans of zo?MWOPPPPPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dat andere oog zie je toch niet... emo dit dat...
quote:
quote:
u puddi?quote:
Nu heb ik hongerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |