of als ze gene broekje aanheeft duw je het zo in die poenie waardoor ze opspringt en kun je haar opvangen en daggeren maarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:20 schreef MouzurX het volgende:
Hoi
Wat moet er dan gebeuren zo met dat ijsklontje?
hey da's nog echt waar ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
of als ze gene broekje aanheeft duw je het zo in die poenie waardoor ze opspringt en kun je haar opvangen en daggeren maar
Ik heb een kater mag ikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
je kon hem zelf bedacht hebben, en nog niet snappen
ok coolquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik heb een kater mag ikover een uur weer uit
waar ga je heenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
daar wacht ik idd ook al een tijdje opquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:31 schreef Potloodvis het volgende:
wanneer komt dat geld van de belasting eens terug op mijn rekening?
clochard, als er iets te doen is tenminste.. anders terrasquote:
Kan niet, iedereen krijgt t eind juniquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
ik ken mensen die in april dat hebben gestuurd en die hebben de centen al ontvangen
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:05 schreef Salatrel het volgende:
oja tis weer meivakantiegeld komt er weer aan
en belastingteruggave
mooi extraatje
oja tijd voor een nieuwe autoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:05 schreef Salatrel het volgende:
en belastingteruggave
mooi extraatje
je kijkt ook moequote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:14 schreef linpunt het volgende:
het is zo mooi weer maar ik ben te lui om op te staan..
Ik krijg binnenkort nog 300 euro terug van vorig jaar en het jaar daarvoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:05 schreef Salatrel het volgende:
en belastingteruggave
mooi extraatje
Ik zo O_oquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:41 schreef linpunt het volgende:
[..]
komt omdat ik de hele dag deze gezichtsuitdrukking heb:
Tssss.. Luiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:58 schreef Potloodvis het volgende:
mijn vader moet koken, de eerste wedervraag van hem; 'wat wil je bij de friet?'
antwoord: het is patat!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:58 schreef Potloodvis het volgende:
mijn vader moet koken, de eerste wedervraag van hem; 'wat wil je bij de friet?'
Da's waar.. Wij eten ook patatjes vandaagquote:
mensen die vorige week moesten werkenquote:
quote:
Mensen die vorige week moesten werken en donderdags in Almere waren en zangeresjes proberen te hosselenquote:
Raar figuur diegenequote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die vorige week moesten werken en donderdags in Almere waren en zangeresjes proberen te hosselen
Zangeresjes hosselen, spreek ik Spaans of zo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Raar figuur diegene.. Wat moest diegene in Almere anyway
!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
iewquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:15 schreef Salatrel het volgende:
zangeres aukje?
Mensen die Zangeres Aukje niet zouden geven
dat andere oog zie je toch niet... emo dit dat...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zangeresjes hosselen, spreek ik Spaans of zo?MWOPPPPPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dat andere oog zie je toch niet... emo dit dat...
quote:
quote:
u puddi?quote:
Nu heb ik hongerquote:
Ewwww drilpuddingquote:
bij hoeveel heb je ongemerkt ghb in het drinken kunnen doen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:01 schreef MouzurX het volgende:
Haha er waren echt iets van 30 16 jarige chicks en 8 gasten
Alle 30, heb het stiekem in wat flessen wijn gedaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
bij hoeveel heb je ongemerkt ghb in het drinken kunnen doen?
wat zul jij op dit moment genietenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Alle 30, heb het stiekem in wat flessen wijn gedaan.
Nee, echt om kwart voor 6 liep het compleet leeg, zijn maar naar huis gegaan.quote:
ik ga rond 10 uur pas, maar dit weekend boeit me nog niet, mag geen alcoholquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee, echt om kwart voor 6 liep het compleet leeg, zijn maar naar huis gegaan.
En vanavond is er niemand die mee uit kan.![]()
zwarte panters > witte tijgersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:47 schreef MiVer het volgende:
voor alle katliefhebbers
en sommigen zijn zelf kat
tijger, tijger, tijger......![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag ben ik het met je eens. Ik ben in een goeie buiquote:
lolquote:
We roken er samen 1tje op danquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vandaag ben ik het met je eens. Ik ben in een goeie bui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |