Volgens mij ook. En ik vind sommige van zijn tips ronduit asociaal. Bij de buren eten, uitgaan op de kosten van vrienden...., dat gaat je vroeg of laat je relatie met betreffende mensen kosten natuurlijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ziektekosten is toch gewoon wettelijk verplicht?
Je moet (wettelijk verplicht) een ziektekostenverzekering hebben in Nederland.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Volgens mij ook. En ik vind sommige van zijn tips ronduit asociaal. Bij de buren eten, uitgaan op de kosten van vrienden...., dat gaat je vroeg of laat je relatie met betreffende mensen kosten natuurlijk.
Er zijn genoeg mensen die er geen hebbenquote:Op zondag 29 mei 2011 18:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet (wettelijk verplicht) een ziektekostenverzekering hebben in Nederland.
Ja en....maakt niet anders aan het feit dat het wettelijk verplicht is.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:06 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die er geen hebben
Als je maar geld bespaart toch?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja en....maakt niet anders aan het feit dat het wettelijk verplicht is.Buiten het feit dan dat je asociaal bezig bent want je gooit de lasten wel op een persoon die wel zit te betalen als je geen verzekering hebt maar toch wel een behandeling krijgt als je wat overkomt.
Je kunt ook op een verkeerde manier de vrek uithangen.
![]()
quote:
quote:
Jammer alleen dat je dan wel een boete gaat krijgen die een meervoud is van je besparing.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:35 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Als ik arm zou zijn en geld moest besparen zou de wet of asociaal bezig zijn, mij niet deren. Als ik maar het geld binnen houd.
Je vergeet dat je dan nog wel ff die maanden die je niet betaald hebt alsnog moet betalenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:33 schreef loecje het volgende:
boete valt opzich nog wel mee:
na eerste aanmaning: boete van 343,74,
binnen 3 maand geen zorgverzekering: 2e boete van 343,74
binnen 3 maand geen zorgverzekering: het CVZ sluit namens u een zorgverzekering af, premie wordt ingehouden op het loon/uitkering
Met een boete 130% x de onverzekerde maanden.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je vergeet dat je dan nog wel ff die maanden die je niet betaald hebt alsnog moet betalen
Zeker teveel Christmas Caroll gelezen/gezien?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:33 schreef Poepoog het volgende:
Zijn trouwens de meeste vrekken niet oerlelijk.
Gierige vrekken zijn lelijk.
Lelijke mensen zijn dus vaak gierig.
Dan gaat er meer warmte verloren dan dat je bespaard met de verlichting.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:53 schreef Koeketrommel het volgende:
Overdag sowieso alle rolluiken opengooien zodat er geen kunstmatig licht gebruikt hoeft te worden, en als het koud binnen is, een dikke trui/vest aantrekken voordat je de verwarming hoger gooit.
Het een of het ander he.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:54 schreef loecje het volgende:
lekker warm gaat het dan worden binnen... zo met die rolluiken open.
Prima toch? Jij zit de hele dag in het donker?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:54 schreef loecje het volgende:
lekker warm gaat het dan worden binnen... zo met die rolluiken open.
dat zeg ik, ik heb shutter achtige luiken. dus wel licht maar geen warmte.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Prima toch? Jij zit de hele dag in het donker?
Die warmte is anders wel handig in de winter...quote:Op maandag 6 juni 2011 06:09 schreef loecje het volgende:
[..]
dat zeg ik, ik heb shutter achtige luiken. dus wel licht maar geen warmte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |