komt waarschijnlijk door de vele worteltjes die je eetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo heel af en toe heb zie ik nog wel eens het licht
tot straksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
komt waarschijnlijk door de vele worteltjes die je eet![]()
Ben ff naar de super, kijken welk beestje zo bij mij de bodem van de pan gaat zien
ben je mooi op tijd achter. Hebben ze je gebeld op je nieuwe foon in de superquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:05 schreef MaryMouse het volgende:
stomme knurften van KPN hadden mij een nieuw simkaartje moeten sturen. Kaartje van de baas werkt wél in mijn nieuwe telefoon, blijkt mijn oude kaartje van kpn een gsm-only kaartje te zijn![]()
Kan morgenochtend kosteloos een nieuw kaartje ophalen bij de primafoon
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben je mooi op tijd achter. Hebben ze je gebeld op je nieuwe foon in de super![]()
dooie beest was een stukje varkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:08 schreef superkokje het volgende:
in het dode beest is..............Mensch![]()
ook lekker, Had een heerlijk schouderkarbotjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dooie beest was een stukje varkenIk doe niet aan kanibalisme
zo zie je maar weer, altijd eerst diep ademhalenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
had een licht momentje doen ik mijn werkfoon zag liggen, dacht probeer ff of die werkt, die dus wel. Dus kpn maar weer gebeld.... excuses etc, want já ze hadden direct een nieuw kaartje moeten meesturen met de verlenging van mijn abo. Opsturen kost weer een paar dagen, dus daarom ga ik hem morgen zelf ophalen
koteletje met doppertjes en aardappelpureequote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
ook lekker, Had een heerlijk schouderkarbotje
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo zie je maar weer, altijd eerst diep ademhalen
kwam niet verder dan griekse salade. ben niet van de aardappels, pastas en rijstquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
koteletje met doppertjes en aardappelpuree
Ook lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
kwam niet verder dan griekse salade. ben niet van de aardappels, pastas en rijst
niet alleen tijdens de dailyquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:46 schreef MaryMouse het volgende:
Het wordt hier steeds rustiger tijdens de daily
moet je donderdag ook werken of kan je wel de finale kijken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat mij betreft niet, maar moet veel werken rond deze tijd
zal is ff checkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet je donderdag ook werken of kan je wel de finale kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |