abonnement Unibet Coolblue
pi_96929499
ik wil m in de woonkamer, dus intensief gebruik. ik ben aan het twijfelen of de Tundra, van 5.99 p/m. Of De golv voor 11.99,--. Dus wie heeft deze in de woonkamer liggen. Alvast bedankt.

En bartje, waarom is de tundra zo inprijs verlaagd.

Groetjes.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:26:05 #27
319308 Tink89
To live is to dance
pi_96930152
Marsvrouwtje, een beetje geduld is ook een schone zaak he :) Twee posts op dezelfde dag met dezelfde vraag...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_96930280
hahhahaaha, ja klopt ook wel en beetje. als hetaan mij lag ging ik gister al naar ikea. Ik wil zo graag een andere vloer, vandaar dat ik zo ongeduldig ben, aard van het beestje...........................
pi_96936455
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 09:21 schreef marsvrouwtje het volgende:
Hoi bartjebart,

Jij bent toch een medewerker van ikea, kan me ook vergissen,maar even het volgende:
Ik heb gister een topic geplaats over Tundra laminaat,antiek grenen.
Wat kun je hier over zeggen, waarom is deze laminaat zo in prijs verlaagd.

En voor de mensen die Tundra Laminaat hebben, en met name dan in de woonkamer. Hoe is deze bevallen. Word deze niet wazig na het dweilen.

Hoop op een reactie, want wil deze week weer na ikea.
Hi,

Ja klopt, ik heb je berichtje gelezen. Maar je weet ook dat IKEA zo'n 9500 artikelen verkoopt? Het is praktisch onmogelijk om alles over het hele assortiment te weten.

Voor wat betreft de prijsverlaging; dit heeft te maken de hetzelfde reden waarom ook bijvoorbeeld de keukens in prijs verlaagd zijn. We verkopen er zoveel van dat wij ze goedkoper kunnen inkopen waardoor de we prijzen ook weer kunnen verlagen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:01:19 #30
319308 Tink89
To live is to dance
pi_96938636
Haha, nou oke dan, het is je vergeven :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_96942277
Even een tip tussendoor voor wie een diepe BESTA-kast wil:
De BESTA-kasten zijn slechts 40cm diep, maar de deurtjes en pootjes van de BESTA-kasten passen ook op de STUVA-kasten die 50cm diep zijn, maar dezelfde afmetingen qua deurtjes en gaatjes hebben.
Zo kun je een diepe kast met een BESTA-uiterlijk creeeren door STUVA-kasten te gebruiken.

Dit heb ik zelf uitgevonden en dit is niet bekend bij de medewerkers van IKEA.
Veni vidi foetsie
pi_96954628
quote:
9s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:20 schreef Frezer het volgende:
Met veel bloed zweet en tranen een paar keuken ideetjes geknutseld in de keukenplanner, werkt 'ie ineens niet meer. Blijkbaar omdat ik Internet Explorer 9 heb.

Weet iemand of Ikea een beetje snel is met het updaten van die dingen, of duurt dat nog een half jaar?
Ze zijn er op dit moment mee bezig, verwachting is dat vanaf deze zomer de keukenplanner ook in IE9 werkt.
pi_97025637
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:33 schreef semexo het volgende:
Even een tip tussendoor voor wie een diepe BESTA-kast wil:
De BESTA-kasten zijn slechts 40cm diep, maar de deurtjes en pootjes van de BESTA-kasten passen ook op de STUVA-kasten die 50cm diep zijn, maar dezelfde afmetingen qua deurtjes en gaatjes hebben.
Zo kun je een diepe kast met een BESTA-uiterlijk creeeren door STUVA-kasten te gebruiken.

Dit heb ik zelf uitgevonden en dit is niet bekend bij de medewerkers van IKEA.
Dat is apart! Ik heb dit inderdaad ongeveer een maand geleden aan de medewerkers van de IKEA gevraagd en die gaven mij een ontkennend antwoord. Maar volgens jou zijn het dus dezelfde maten/systemen? Mag ik vragen welke deurtjes je hebt gebruikt?

Verder nog een vraag, ik denk specifiek voor een medewerker van IKEA. Ik heb een paar jaar geleden een bed gekocht in de MALM serie en weet niet meer hoe breed die was (140 of 160 cm). Ik weet wel dat ze hem toen alleen in het zwartbruin hadden, terwijl de grotere maten (160 of 180) ook in wit/beuken verkrijgbaar waren. Iemand met een goed geheugen die zich dit herinnert? "Anna" kon mij niet helpen ;-)

Bij voorbaat mijn dank!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:25:25 #34
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97090630
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:52 schreef Martine87 het volgende:

[..]

Dat is apart! Ik heb dit inderdaad ongeveer een maand geleden aan de medewerkers van de IKEA gevraagd en die gaven mij een ontkennend antwoord. Maar volgens jou zijn het dus dezelfde maten/systemen? Mag ik vragen welke deurtjes je hebt gebruikt?

Verder nog een vraag, ik denk specifiek voor een medewerker van IKEA. Ik heb een paar jaar geleden een bed gekocht in de MALM serie en weet niet meer hoe breed die was (140 of 160 cm). Ik weet wel dat ze hem toen alleen in het zwartbruin hadden, terwijl de grotere maten (160 of 180) ook in wit/beuken verkrijgbaar waren. Iemand met een goed geheugen die zich dit herinnert? "Anna" kon mij niet helpen ;-)

Bij voorbaat mijn dank!
Waarom meet je je bed (of matras) niet op?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_97101518
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:52 schreef Martine87 het volgende:

[..]

Dat is apart! Ik heb dit inderdaad ongeveer een maand geleden aan de medewerkers van de IKEA gevraagd en die gaven mij een ontkennend antwoord. Maar volgens jou zijn het dus dezelfde maten/systemen? Mag ik vragen welke deurtjes je hebt gebruikt?
Ik heb drie enkele STUVA-kasten genomen. Deze hebben exact dezelfde breedte en hoogte als de enkele BESTA-kasten. Alleen ze zijn een stuk dieper!

Hier heb ik 9 (drie hoog drie breed) standaard witte BESTA-deurtjes voor gedaan. Dus je kunt in plaats van de STUVA-deurtjes (die groene en gele kinderdeurtjes zijn dat) ook BESTA-deuren gebruiken. Let wel dat de draadmanden en lades wel van STUVA moeten zijn. De poten mogen ook van BESTA zijn.
Veni vidi foetsie
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:05:41 #36
343702 kippiedippie
JeWeetTogZelf
pi_97128998
Vandaag bij ikea tv meubel grevback gehaald.
Nu bij het in elkaar zetten krijg ik de middelste plank niet goed. Elke mogelijkheid geprobeert, maar hij blijft scheef staan. Het lijkt er op alsof de gaten niet goed geboord zijn.

Ik vroeg mij nu af of ik hiermee maandag gewoon zo terug kan gaan en geld terug vragen, of dat zij het in elkaar zetten?



Aan de zijkanten van de plank zitten gaten waarin aan iedere kant twee schroeven van de grote plank er in vallen, maar als ik dat zo doe dan staat het scheef.
pi_97129201
heb je de zijpanelen wel goed? niet de onderkant boven bij een van beide kanten?
pi_97129296
Zijn ikea keukens een beetje goed zelf te monteren? Heb eigenlijk geen zin om zoveel geld te betalen, voor wat naar mijn idee allemaal wel meevalt;

Geen gas, inductie. Dit is gewoon op krachtstroom aan te sluiten en die aansluiting zit er.
Water zit al op de goede plaats.
Werkblad laat ik wel op maat maken met alle gaten erin.

Wat is er voor de rest nog moeilijk aan voor mij :?
Ben best handig maar een keuken heb ik nog nooit gedaan
pi_97129358
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:11 schreef loecje het volgende:
heb je de zijpanelen wel goed? niet de onderkant boven bij een van beide kanten?
Dat lijkt mij ook.
There is no time like the present..
  zaterdag 21 mei 2011 @ 21:40:33 #40
343702 kippiedippie
JeWeetTogZelf
pi_97132445
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:11 schreef loecje het volgende:
heb je de zijpanelen wel goed? niet de onderkant boven bij een van beide kanten?
Volgens het plaatje klopt het allemaal.. zoals ik ze dan houd
pi_97142873
Kan je die bovenste niet omdraaien? Of lijkt die gewoon gelijk aan beide kanten?
pi_97146493
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:13 schreef Markster het volgende:
Zijn ikea keukens een beetje goed zelf te monteren? Heb eigenlijk geen zin om zoveel geld te betalen, voor wat naar mijn idee allemaal wel meevalt;

Geen gas, inductie. Dit is gewoon op krachtstroom aan te sluiten en die aansluiting zit er.
Water zit al op de goede plaats.
Werkblad laat ik wel op maat maken met alle gaten erin.

Wat is er voor de rest nog moeilijk aan voor mij :?
Ben best handig maar een keuken heb ik nog nooit gedaan
Zelf geen ervaring mee maar nu ook toevallig op zoek naar een keuken.... Heb hier en daar gelezen dat de kastjes niet altijd dezelfde afmetingen hebben (dus 60cm kan ook iets minder of meer zijn) en dat je dus moet oppassen met een los werkblad, kan zijn dat het niet past...
Klussen deel 1 en 2
pi_97148056
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:04 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Zelf geen ervaring mee maar nu ook toevallig op zoek naar een keuken.... Heb hier en daar gelezen dat de kastjes niet altijd dezelfde afmetingen hebben (dus 60cm kan ook iets minder of meer zijn) en dat je dus moet oppassen met een los werkblad, kan zijn dat het niet past...
Als dat echt zo is, ga ik direct naar een andere winkel kijiken, ik vind dat niet echt kunnen namelijk.
pi_97170396
quote:
4s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:35 schreef Markster het volgende:

[..]

Als dat echt zo is, ga ik direct naar een andere winkel kijiken, ik vind dat niet echt kunnen namelijk.
Sorry, ik kan de pagina's waar ik het gelezen heb niet meer terugvinden. Misschien dat een medewerker dit kan bevestigen.
Klussen deel 1 en 2
pi_97191334
Ik ga straks naar de Ikea om laptopstandaards te kopen.

Ik moet er 1 voor op de bank (benen languit zeg maar) en 1 voor op bed.

Nu zijn er verschillende types, ik dacht deze 2 te kopen:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20148623
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60150176

Maar is dit misschien een betere keuze voor 1 van de 2 plekken waar ik ze wil gaan gebruiken?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10086654

Wat zouden jullie doen voor op de bank (liggend) of op bed (wat zittende houding met kussens in de rug)?

[ Bericht 7% gewijzigd door snoekiesnoeksnoek op 23-05-2011 11:28:11 ]
pi_97192524
Ik heb m'n oog laten vallen op een KIVIK bank in een kleur waarvoor ik bij Delft 13 weken moet wachten. In Groningen is ie wel (af en toe) op voorraad. Kan ik 'm ook vanuit Groningen laten bezorgen naar Den Haag? Wordt dat veel duurder dan de standaard bezorgkosten?
pi_97193089
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:34 schreef forestlife het volgende:
Ik heb m'n oog laten vallen op een KIVIK bank in een kleur waarvoor ik bij Delft 13 weken moet wachten. In Groningen is ie wel (af en toe) op voorraad. Kan ik 'm ook vanuit Groningen laten bezorgen naar Den Haag? Wordt dat veel duurder dan de standaard bezorgkosten?
Het probleem is volgens mij dat je hem in Groningen fysiek moet afrekenen en zelf naar de verstuurders moet brengen. Qua kosten maakt het niet uit volgens mij. Ik heb wel zaken van Amsterdam naar Friesland laten versturen en dat kon gewoon. Maar ik kon niet iets van Amsterdam naar Groningen laten versturen (en dan ging het om iets wat gewoon in een envelop paste). Daar wilde men mij niet mee helpen bij de klantenservice.
pi_97198186
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:13 schreef Markster het volgende:
Zijn ikea keukens een beetje goed zelf te monteren? Heb eigenlijk geen zin om zoveel geld te betalen, voor wat naar mijn idee allemaal wel meevalt;

Geen gas, inductie. Dit is gewoon op krachtstroom aan te sluiten en die aansluiting zit er.
Water zit al op de goede plaats.
Werkblad laat ik wel op maat maken met alle gaten erin.

Wat is er voor de rest nog moeilijk aan voor mij :?
Ben best handig maar een keuken heb ik nog nooit gedaan
Op zich is het wel goed zelf te doen. Vooral die kasten heb je na de eerste kast door en dan zet je de rest zo in elkaar. Het stellen van de fronten en de laden gaat het meeste tijd kosten.

Je moet er wel rekening mee houden dat je (volgens mij met het oog op je woonverzekering) niet zomaar zelf je kookplaat/oven mag aansluiten.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_97198273
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:04 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Zelf geen ervaring mee maar nu ook toevallig op zoek naar een keuken.... Heb hier en daar gelezen dat de kastjes niet altijd dezelfde afmetingen hebben (dus 60cm kan ook iets minder of meer zijn) en dat je dus moet oppassen met een los werkblad, kan zijn dat het niet past...
We weten dat de kasten een afwijking van -1 a -2mm hebben. Dit heeft te maken met de slijtage van de zaag in de fabriek. Er is totaal niks mis met de kasten verder. Bij het berekenen van maatwerkbladen houden we daar ook al rekening mee.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_97198553
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:34 schreef forestlife het volgende:
Ik heb m'n oog laten vallen op een KIVIK bank in een kleur waarvoor ik bij Delft 13 weken moet wachten. In Groningen is ie wel (af en toe) op voorraad. Kan ik 'm ook vanuit Groningen laten bezorgen naar Den Haag? Wordt dat veel duurder dan de standaard bezorgkosten?
Je kunt vanuit Groningen artikelen op transport zetten en door geheel Nederland laten bezorgen. Maar je moet je moet de producten dan wel in Groningen zelf afrekenen en op transport zetten. Waarschijnlijk gaat het om de bekleding van de bank? Dan zou je er voor kunnen kiezen het onderstel gewoon in Delft te betalen en thuis te laten bezorgen en dan in Groningen de bekleding kopen die je gewoon in de auto mee kunt nemen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')