Thanks, heb meteen die vliegende rotorwekker besteld.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef trovey het volgende:
http://www.hitechgadget.n(...)Pa0agCFcFI3godFUL-5g
Zijn die eerste drie niet iets voor jou?Moet je meer moeite doen om de wekker uit te zetten en is de kans groter dat je dan meer wakker bent.
![]()
Toch nog iemand geholpen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:31 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Thanks, heb meteen die vliegende rotorwekker besteld.![]()
Neem een kat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:59 schreef mcf het volgende:
Hallo,
. Hoe kan ik dit oplossen en op tijd wakker worden.
Dat schietalarmquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef trovey het volgende:
http://www.hitechgadget.n(...)Pa0agCFcFI3godFUL-5g
Zijn die eerste drie niet iets voor jou?Moet je meer moeite doen om de wekker uit te zetten en is de kans groter dat je dan meer wakker bent.
![]()
Die had ik ook besteld, meteen stukquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:31 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Thanks, heb meteen die vliegende rotorwekker besteld.![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef TwyLight het volgende:
Dit heb ik ook een tijd gehadzorg dat je een regelmatig ritme krijgt, en niet de ene dag 9:00 en de andere dag 13:00 uit je nest. Gewoon elke dag lekker fris om 9:00 8:00 of vroeger, voel je je gelijk een stuk beter. Trust me
En hoe moet je dit instellen als je onregelmatige werktijden heb??quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:02 schreef TwyLight het volgende:
Dit heb ik ook een tijd gehadzorg dat je een regelmatig ritme krijgt, en niet de ene dag 9:00 en de andere dag 13:00 uit je nest. Gewoon elke dag lekker fris om 8:00 of vroeger, voel je je gelijk een stuk beter. Trust me
als het goed is kan je instellen op welk tijdstip hij aangaat. En een zender instellen.quote:
Dat wist ik helemaal nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:53 schreef linpunt het volgende:
[..]
als het goed is kan je instellen op welk tijdstip hij aangaat. En een zender instellen.
Ik word altijd wakker met het nieuws op 1.
Of door mijn vriend..
Mijn vriend heeft een LG gehaald voor op de slaapkamer, en die doet dat welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:16 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet
Wel dat er een timer is voor binnen hoeveel minuten op standby gaat.
Maar wat nou als je een keer weg bent om die tijd o.i.d.?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:18 schreef linpunt het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een LG gehaald voor op de slaapkamer, en die doet dat wel
Je doet hem gewoon uit en hij gaat om 8.30 gewoon aan, vanzelf
het is een wekker. Je kan hem ook gewoon uit doenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:19 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Maar wat nou als je een keer weg bent om die tijd o.i.d.?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |