quote:Heel druk liedjes aan t uitzoeken! :-) JK http://lockerz.com/s/99509649
about 1 hour ago via Echofon
quote:Vanavond t grote openingsfeest namens de stad Dusseldorf met alle delegaties.
Wordt megaheftig. :-) JK
about 3 hours ago via Echofon
quote:Heerlijk weer hier. In t zonnetje op t dek. Zometeen jammen met Oostenrijk en Denemarken. Fun!!! JK
Wat vanavond?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:01 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb het hele topic nageplozen, maar hoelaat begint het vanavond eigenlijk?![]()
Ik vind het witte pak wel mooi, maar er mogen idd wel wat stoerdere schoenen onder
Ik denk op het podium, toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:33 schreef Greys het volgende:
En wat valt er dan onder 'appearances'?
Een repetitie? Een filmpje van een interview? Een foto terwijl hij op een terras in Düsseldorf zit?
Maar er zijn nog maar twee 'appearances' dan toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk op het podium, toch?
Lijkt me niet dat hij dat gaat doen, effe mailen
Nope. Of ze zijn in de war met Jaap de Witte (een blog noemde gister de leadzanger ook Jaap Kwakmanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:42 schreef APK het volgende:
Op het podium, tijdens de semi of de finale.
Dat gaat hij toch never nooit doen?
Ze vinden het risico om geld te verliezen te groot denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
Ik snap er (weer) geen reet van
Waarom mag je niet zelf bepalen wat je inzet?
Kunnen ze dan niet beter die weddenschap van de site afhalen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ze vinden het risico om geld te verliezen te groot denk ik
Hoezo, je hebt er toch niet op gewed?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:58 schreef APK het volgende:
Nou moet die fucker dus niet een opeens heel cool een zonnebril bij zijn maffia-pak gaan dragen
Ik koos 100¤,quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:57 schreef Greys het volgende:
Vast een domme vraag, maar waarom kies je dan zo'n raar bedrag?
Waarom niet gewoon een rond bedrag?
50.26¤ is goedgekeurdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt er toch niet op gewed?
Was toch afgekeurd?
Oh nu snap ik het. Ik dacht dat je eerst 100 probeerde, daarna 49,74 en dat dat werd afgekeurd.quote:
Ja, rijk worden gaat natuurlijk niet vanzelfquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nu snap ik het. Ik dacht dat je eerst 100 probeerde, daarna 49,74 en dat dat werd afgekeurd.
Maar van je 100 inzet is 50,26 goedgekeurd en de rest dus niet![]()
Wat een gedoe, dat wedden
Ja hè.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nu snap ik het. Ik dacht dat je eerst 100 probeerde, daarna 49,74 en dat dat werd afgekeurd.
Maar van je 100 inzet is 50,26 goedgekeurd en de rest dus niet![]()
Wat een gedoe, dat wedden
Open dan weer een nieuw wed topicquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ja hè.
Wat zal ik eens met die 2 tientjes winst gaan doen? [ afbeelding ]
Oh sorry, back on topic
Ik reageer wel even in dat topicquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:14 schreef Greys het volgende:
Het Grote Ambachtelijke ESC Wedtopic.Maar dan wel een nieuwe met een nieuwe OP met de voorspellingen van De Buurman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |