België, Ierland, Oostenrijk, Denemarken, Israël, Estland en Slovenië? Malta en Noorwegen hadden het perfect kunnen maken, en ook Albanië houdt wel van Nederlandse inzendingen (2009).quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:34 schreef grazz het volgende:
Het MOET goed komen. We zitten in een halve finale met landen die ons meestal punten geven!
En welke finalisten stemmen mee? Duitsland toch? Maar die geven ons bijna nooit wat de laatste jaren...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
België, Ierland, Oostenrijk, Denemarken, Israël, Estland en Slovenië? Malta en Noorwegen hadden het perfect kunnen maken, en ook Albanië houdt wel van Nederlandse inzendingen (2009).
Duitsland mag ook mee stemmen in de tweede semi.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
België, Ierland, Oostenrijk, Denemarken, Israël, Estland en Slovenië? Malta en Noorwegen hadden het perfect kunnen maken, en ook Albanië houdt wel van Nederlandse inzendingen (2009).
Duitsland gaf België vorig jaar ook veel in de finale, en de Duitsers zijn wel erg op de Nederlanders gesteld. Ook uit Duitsland verwacht ik wel enige (hoge) score. En verder misschien ook nog wat uit Frankrijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:56 schreef grazz het volgende:
[..]
En welke finalisten stemmen mee? Duitsland toch? Maar die geven ons bijna nooit wat de laatste jaren...
Dat zeker, maar ik denk wel dat er ook nog wel 6 of 7 punten uit Duitsland naar Nederland komen. Had je dat gezien, op ARD? Die Duitser zei toen dat het best een goed liedje was en dat Duitsland Nederland aan een finaleplek zou kunnen helpen. En wij zijn in Duitsland helemaal in nu.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:02 schreef grazz het volgende:
Die duitsers gaan Oostenrijk steunen denk ik...
Ja heb't gezien. Nahja eerst zien dan geloven. Kom maar op met die puntenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik denk wel dat er ook nog wel 6 of 7 punten uit Duitsland naar Nederland komen. Had je dat gezien, op ARD? Die Duitser zei toen dat het best een goed liedje was en dat Duitsland Nederland aan een finaleplek zou kunnen helpen. En wij zijn in Duitsland helemaal in nu.
Met uit ieder land gemiddeld 2 punten en een paar uitschieters naar de 7/8 (uit België verwacht ik zelfs meer, zoals ze altijd hebben gedaan als we een goed liedje hadden) komen we denk ik wel een heel eind.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:09 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja heb't gezien. Nahja eerst zien dan geloven. Kom maar op met die punten
Jahoe!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:15 schreef grazz het volgende:
Licht wordt misschien nog aangepast en camerawerk
En dan dat brilletjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:24 schreef TheVulture het volgende:
Die oude J blijft ook echt de zuurpruim van het stel he
En JK de jonge sympathieke.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:24 schreef TheVulture het volgende:
Die oude J blijft ook echt de zuurpruim van het stel he
Dat accent van Moniquequote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:22 schreef grazz het volgende:
Gaaf hoor met zoveel belangstelling en dat op een boot
Reken daar maar niet meer op... die hebben hun favorieten wel bepaald nu...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
En JK de jonge sympathieke.
Maar waar stijgen de kansen zichtbaar? Bookmakers, persstemmingen...?
Hij heeft een ooglid operatie gehaddddddddddddddddquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:26 schreef grazz het volgende:
[..]
En dan dat brilletjeIk vind het echt niet kunnen.
Maar zijn reactie is goed. Hij kan moeilijk zeggen - nadat hem is medegedeeld dat er veel commentaar op het pak is - 'Ja ik vind zelf ook dat ik voor lul loop' of 'Ja sorry, ik heb nou eenmaal geen smaak'. Dus dan maar roepen dat je dik vies vet op de mode voorlooptquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Voor op de mode of niet... ik blijf het niet mooi vinden dat jasje... het is teveel maffia-fanfareachtig
Idd jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik moest heel erg lachen om het "Wij lopen dik vies vet voor op de mode" van Dulles over de double breasted jasjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |