abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96455602

Kijk, als ze op deze manier Nederland vertegenwoordigen dan kan het haast niet fout gaan.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 mei 2011 @ 22:23:28 #182
163650 Greys
pi_96455679
Da's twee keer hetzelfde clipje ;) Al opgelost zie ik.

Maar ik zie ook daar paarse en gele spots, wat bedoel je dan precies met 'dit zal het compleet maken'?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96455771
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:23 schreef Greys het volgende:
Da's twee keer hetzelfde clipje ;) Al opgelost zie ik.

Maar ik zie ook daar paarse en gele spots, wat bedoel je dan precies met 'dit zal het compleet maken'?
Ik bedoelde de kledingsstijl van Jan.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 mei 2011 @ 22:28:10 #184
163650 Greys
pi_96455940
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:25 schreef Eteoclus het volgende:

[..]

Ik bedoelde de kledingsstijl van Jan.
Ahhhh zo!
Ik denk dat hij zich daar idd in elk geval een stuk prettiger in zou voelen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96456267
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Ahhhh zo!
Ik denk dat hij zich daar idd in elk geval een stuk prettiger in zou voelen.
Ziet er ook stoerder/band-achtiger uit. Maarja, aan de andere kant is het ook het ESF en is het toch wel leuk om uit te pakken :D
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:08:53 #186
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_96457968
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze moeten donderdag hoor! *O*

oke maar dinsdag begint het al
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 6 mei 2011 @ 23:17:36 #187
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96458364

The Dutch are giving a huge party at their boat, hundreds of people enjoying at the dock
http://twitter.com/#!/Eurovision/status/66609263375687681
pi_96462078
Filmpje eindelijk eens goed kunnen zien... Het is er echt stukken op vooruit gegaan _O_

Witte pak kan me niet helemaal bekoren maar voor de rest is dit wel het maximale wat je kunt doen qua performance zonder dat het teveel gaat storen...

Ik heb ook het idee dat met name juries hier echt wel punten voor over gaan hebben, de vraag is alleen of ze niet telkens met 1 of 2 punten worden bedeeld want dan redt je het nog niet.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_96462256

Ze hadden idd geen idee... :')
pi_96462357
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:52 schreef TheVulture het volgende:
Filmpje eindelijk eens goed kunnen zien... Het is er echt stukken op vooruit gegaan _O_

Witte pak kan me niet helemaal bekoren maar voor de rest is dit wel het maximale wat je kunt doen qua performance zonder dat het teveel gaat storen...

Ik heb ook het idee dat met name juries hier echt wel punten voor over gaan hebben, de vraag is alleen of ze niet telkens met 1 of 2 punten worden bedeeld want dan redt je het nog niet.
Ik vraag me dat ook af he... oostenrijk bijv. wordt ook getipt om veel punten te krijgen van de jury, maar ik vind gewoon dat wij hogere punten verdienen.. want 1) wij hebben al 6 jaar niet in de finale gestaan, 2) wij hebben een k*tplek 3) beter lied en 4) .. daarom *O*
pi_96462534

(alleen foto's)
pi_96462541
Ik denk echt dat Oostenrijk er niet doorheen komt... het nummer is echt zelfs na een paar luisterbeurten nog niet te onthouden... de bloggers lijken allemaal verblind door de hele sterke zangeres maar ik denk echt dat dit buiten de boot gaat vallen. Het lied van de J's blijft veel beter hangen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_96462944
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk echt dat Oostenrijk er niet doorheen komt... het nummer is echt zelfs na een paar luisterbeurten nog niet te onthouden... de bloggers lijken allemaal verblind door de hele sterke zangeres maar ik denk echt dat dit buiten de boot gaat vallen. Het lied van de J's blijft veel beter hangen...
Maar wat dan wel? België, Moldavië en Macedonië gaan sowieso niet door. Slowakije is net zoals Bulgarije een typisch net-niet nummer. Israël heeft geen goed liedje, en ik denk niet dat Dana dat op kan halen. Misschien Ierland, dat gaat óf glorieus door óf gigantisch af. De andere landen gaan denk ik wel door, waaronder Nederland. Nederland heeft best een goed liedje en er zijn hooguit 13 liedjes die echt kunnen doorgaan naar de finale. 2 landen daarvan geef ik geen grote kans, en één land daarvan heeft totaal geen score bij de jury en kan de televoting héél gunstig of héél ongunstig zijn. Nederland heeft waarschijnlijk, net zoals Oostenrijk, een goede juryscore en een middelmatige televotingscore. Dan denk ik dat Nederland en Oostenrijk echt wel doorgaan.
pi_96463094
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:04 schreef TheVulture het volgende:
Ja maar iemand met zo'n strot...ik geloof er echt niet in dat ze in de semi blijft. Ik vind het nummer ook niet echt top, het komt veel te laat op gang en blijft idd niet hangen. Maar ik vrees dat het op de avond zelf een behoorlijke indruk zal gaan maken. Echt zo'n wow moment en dan komen wij...
pi_96463198
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:23 schreef grazz het volgende:

[..]

Ja maar iemand met zo'n strot...ik geloof er echt niet in dat ze in de semi blijft. Ik vind het nummer ook niet echt top, het komt veel te laat op gang en blijft idd niet hangen. Maar ik vrees dat het op de avond zelf een behoorlijke indruk zal gaan maken. Echt zo'n wow moment en dan komen wij...
Ook al zijn het allebei twee goede liedjes, het zijn wel verschillende liedjes. Dus hoeven ze elkaar niet in de weg te staan.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 mei 2011 @ 01:28:09 #196
163650 Greys
pi_96463204
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
The Dutch are giving a huge party at their boat, hundreds of people enjoying at the dock
http://twitter.com/#!/Eurovision/status/66609263375687681
Goed gedaan dus dat feestje.
En die boot. Toch iets 'bijzonders'.

Kunnen ze die boot het podium niet opschuiven ergens halverwege het nummer? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96463227
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Goed gedaan dus dat feestje.
En die boot. Toch iets 'bijzonders'.

Kunnen ze die boot het podium niet opschuiven ergens halverwege het nummer? :+
Dat gaat vast wel weer mis, de kapitein denkt dan dat het optreden pas een week later was :+
pi_96463261
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ook al zijn het allebei twee goede liedjes, het zijn wel verschillende liedjes. Dus hoeven ze elkaar niet in de weg te staan.
Is ook weer zo, maar het is niet vaak voor gekomen dat de eerste 3 nummers zich wisten te kwalificeren. Maarja waarom dit jaar niet *O*
pi_96463296
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:30 schreef grazz het volgende:

[..]

Is ook weer zo, maar het is niet vaak voor gekomen dat ik dat de eerste 3 nummers zich wisten te kwalificeren. Maarja waarom dit jaar niet *O*
In 2008 in de 2e halve finale toch? Met één halve finale was die kans sowieso klein omdat er relatief weinig plaatsen op veel halvefinalisten waren. En dingen moeten toch voor de eerste keer gebeuren, de 2 halve finales zijn dit jaar pas voor de 4e keer. Misschien dat je in 2040 hebt dat de eerste tien liedjes doorgaan. Startplaatsen en doorgaan heeft voornamelijk te maken met loting, en dat is zo willekeurig als het maar kan.
pi_96463370
Het MOET goed komen. We zitten in een halve finale met landen die ons meestal punten geven!
pi_96463628
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:34 schreef grazz het volgende:
Het MOET goed komen. We zitten in een halve finale met landen die ons meestal punten geven!
België, Ierland, Oostenrijk, Denemarken, Israël, Estland en Slovenië? Malta en Noorwegen hadden het perfect kunnen maken, en ook Albanië houdt wel van Nederlandse inzendingen (2009).
pi_96463710
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

België, Ierland, Oostenrijk, Denemarken, Israël, Estland en Slovenië? Malta en Noorwegen hadden het perfect kunnen maken, en ook Albanië houdt wel van Nederlandse inzendingen (2009).
En welke finalisten stemmen mee? Duitsland toch? Maar die geven ons bijna nooit wat de laatste jaren... :(
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:56:22 #203
187700 Frambozenpudding
Bessensaus inbegrepen
pi_96463712
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Duitsland mag ook mee stemmen in de tweede semi.
pi_96463747
Oh toch wel. Kan Jan Smit geen goed woordje doen? :P
pi_96463775
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:56 schreef grazz het volgende:

[..]

En welke finalisten stemmen mee? Duitsland toch? Maar die geven ons bijna nooit wat de laatste jaren... :(
Duitsland gaf België vorig jaar ook veel in de finale, en de Duitsers zijn wel erg op de Nederlanders gesteld. Ook uit Duitsland verwacht ik wel enige (hoge) score. En verder misschien ook nog wat uit Frankrijk.
pi_96463824
Die duitsers gaan Oostenrijk steunen denk ik... :'(
pi_96463869
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:02 schreef grazz het volgende:
Die duitsers gaan Oostenrijk steunen denk ik... :'(
Dat zeker, maar ik denk wel dat er ook nog wel 6 of 7 punten uit Duitsland naar Nederland komen. Had je dat gezien, op ARD? Die Duitser zei toen dat het best een goed liedje was en dat Duitsland Nederland aan een finaleplek zou kunnen helpen. En wij zijn in Duitsland helemaal in nu.
pi_96463995
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Dat zeker, maar ik denk wel dat er ook nog wel 6 of 7 punten uit Duitsland naar Nederland komen. Had je dat gezien, op ARD? Die Duitser zei toen dat het best een goed liedje was en dat Duitsland Nederland aan een finaleplek zou kunnen helpen. En wij zijn in Duitsland helemaal in nu.
Ja heb't gezien. Nahja eerst zien dan geloven. Kom maar op met die punten
pi_96464046
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:09 schreef grazz het volgende:

[..]

Ja heb't gezien. Nahja eerst zien dan geloven. Kom maar op met die punten
Met uit ieder land gemiddeld 2 punten en een paar uitschieters naar de 7/8 (uit België verwacht ik zelfs meer, zoals ze altijd hebben gedaan als we een goed liedje hadden) komen we denk ik wel een heel eind.
pi_96464104

Licht wordt misschien nog aangepast en camerawerk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')