Maar waarom nou weer zo'n wit pak... had hem gewoon een zwart pak aangegeven en je had een stuk minder gezever gehad.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Gek he, dat geen zichzelf respecterende Nederlandse artiest nog wil
Dan hadden ze weer geroepen dat er drie begrafenisondernemers op het podium stonden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar waarom nou weer zo'n wit pak... had hem gewoon een zwart pak aangegeven en je had een stuk minder gezever gehad.
Da's ook weer zoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hadden ze weer geroepen dat er drie begrafenisondernemers op het podium stonden.
Denk ik. Het is namelijk nooit goed
Dat hoort gewoon bij het totaalpakketquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:00 schreef grazz het volgende:
Wat een mooie achtergrondje. Laat ik daar eens op stemmen![]()
Dat is toch fucking dom!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:01 schreef Greys het volgende:
Dat hebben ze toegewezen gekregen van de Duitse techniek, hebben ze niet zelf uitgezocht volgens mij. Ze hadden wél zelf iets uit moeten zoeken denk ik.
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:09 schreef APK het volgende:
Voor een paar honderd euro schrijf je een wedstrijd uit voor studenten van de Rietveld Academie of zo en dan krijg je zeker iets beters dan dit
Dat zal wel lichtval zijn... we hebben het wel over Oger he... die is niet helemaal blind (hoop ik)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:10 schreef marcodej het volgende:
Ook typisch dat de broek een andere kleur wit heeft dan het jasje...
De final dressrehearsal... de avond ervoor dus volgens mij... of op de 3e rehearsal 's middags voor de liveshow...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
De jury baseert hun punten op de 2e rehearsal toch?
Of op de generale?
Ik zoek het ff op in Sietse zijn topicquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De final dressrehearsal... de avond ervoor dus volgens mij... of op de 3e rehearsal 's middags voor de liveshow...
quote:De vakjurypunten worden gegeven op basis van een tape van de tweede generale repetitie (op maandagavond, woensdagavond en vrijdagavond). Die punten zijn de middag van de liveshow bij ons binnen en worden uiteraard strikt geheim gehouden. Er zijn 4 mensen die dat weten (en ik ben daar niet één van).
Dat klopt... maar na die eerste 3 zitten twee redelijk zwakke inzendingen, dan komt het zandmeisje uit de Oekraine en Zweden... grootste gevaar zit hem wel op het eind denk ik met Roemenie en Denemarken met soortgelijke liedjes/actsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:22 schreef Greys het volgende:
Maar ik neem aan dat de jury ze ook op volgorde van deelname kijkt, en ook dan valt het een beetje weg tegen die eerste twee deelnemers van die 2e halve finale..
Zweden scoort ook hoog hoor denk ik, onderschat dat niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt... maar na die eerste 3 zitten twee redelijk zwakke inzendingen, dan komt het zandmeisje uit de Oekraine en Zweden... grootste gevaar zit hem wel op het eind denk ik met Roemenie en Denemarken met soortgelijke liedjes/acts
Jawel maar dat is niet echt een liedje dat in de stijl van NL valt... vaak zijn het de liedjes in dezelfde stijl die punten van elkaar afsnoepen... Roemenie en Denemarken dus voor Nederland...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zweden scoort ook hoog hoor denk ik, onderschat dat niet.
Ah zo, ja oké.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel maar dat is niet echt een liedje dat in de stijl van NL valt... vaak zijn het de liedjes in dezelfde stijl die punten van elkaar afsnoepen... Roemenie en Denemarken dus voor Nederland...
De verlichting is wel tofquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
Puntenafsnoeper Denemarken heeft een leuk en goed nummer, maar dat stelt qua achtergrond enzo ook geen reet voor. En ze hebben meer overeenkomsten met de Jees, die zanger zingt zelfs een nog groter gedeelte van zijn performance met zijn ogen dicht
Ik snap eerlijk gezegd echt niet dat iemand als Oger Jan in dit pak gestoken heeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:36 schreef marcodej het volgende:
Ook nog eens double breasted zie ik, daar moet je echt van houden... Nogal gedateerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |