Het moet ook wel 3 minuten boeien om naar te kijken... dus dan moet je wel wat aan performance doen.... dit is geen liedje om stil te blijven staan...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel bij het nummer (en bij de 3Js) passen dat het een beetje statisch en stil is. Dat gewandel van nu voegt mijns inziens niet zoveel toe.
Welke achtergrond?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:56 schreef APK het volgende:
Zier er wmb een stuk beter uit met die bewegende backing singers en het overbodige over het podium lopen
Hij staat écht met zijn ogen dicht te zingen, want de twee keer dat de steady cam voorbij kwam zag hij het niet eens![]()
En de achtergrond hebben ze volgens mij uit een of ander cheap copyright free videomontage-pakket geplukt
Oh boy oh boy...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:55 schreef grazz het volgende:
THE NETHERLANDS
Oh, what to say? They are on stage and they perform. They look relatively normal by Dutch standards, although I think the lead J is in a suit Željko Joksimović has grown out of. Sung solidy, but the whole thing is just there for three minutes and leaves very little impression. They seem to have designed the backdrop based on last year’s lights and forgotten they have the big screens. That’s a good thing though.
escnation.com
Die ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:57 schreef Greys het volgende:
Welke achtergrond?
Die omlaag/omhoog gaande lichtjes? Die hadden ze in de eerste repetitie ook al toch?
Hah klopt hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Die internationale bloggers moet je ook wel met een korreltje zout nemen overigens... die hebben die liedjes nu zo vaak gehoord dat ze geen oordeel meer kunnen vormen zoals mensen die het een keer zien en horen...
vorig jaar werd Denemarken compleet afgeserveerd in de repetities... en die kwamen toch nog wel heel aardig terecht!
Dat ie geen charisma heeft oké, maar wat vreselijk kinderachtig om iemand gewoon lelijk te noemen. Is het ESF een schoonheidswedstrijd geworden?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:57 schreef grazz het volgende:
NETHERLANDS
That white jacket has to go. They don't look like a group, the (quite ugly) lead singer (charisma free zone, this one) just has his band members play guitar and stand on the side. Hm. Odd. The real backings are trying hard to liven it all up by some enthusiastic clapping. They're trying to have fun with this. Vocals are good. But jah. I don't think this can keep people's attention for very long. It just gets lost, and no final again for the Dutchies, I'm afraid. They really try to make it interesting and lively, but it's just not happening. Next. Oh wait, it's going to be Belgium. Hrmpf.
www.esckaz.com
Wat een mooie achtergrondje. Laat ik daar eens op stemmenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:59 schreef APK het volgende:
[..]
Die ja.
Is toch helemaal niks?
Finland krijgt zo al 650 punten meer dan Nederland vanwege hun video op de achtergrond
Dat hebben ze toegewezen gekregen van de Duitse techniek, hebben ze niet zelf uitgezocht volgens mij. Ze hadden wél zelf iets uit moeten zoeken denk ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:59 schreef APK het volgende:
[..]
Die ja.
Is toch helemaal niks?
Finland krijgt zo al 650 punten meer dan Nederland vanwege hun video op de achtergrond
Gek he, dat geen zichzelf respecterende Nederlandse artiest nog wilquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:01 schreef Pino112 het volgende:
Pff, wat een commentaar. Ben ik het echt niet mee eens hoor.
quote:The lead singer is now it a rather awful white suit but he's selling the song and interacting with the camera better. The backing singers are featured less on camera which is a good idea in my book. There is more focus on the lead and bass guitarist. The singing is great and when the chorus kicks in it's very powerful. The backdrop is not exciting me. After Bosnia and Austria which are so fantastic, it's going to be hard for the Dutch
Hup Janquote:I find this song very endearing and the lead singer seems more charismatic on camera today than in the first semi-final. I am not so sure about the bright white suit though. This is vocally fine and a great song but unfortunately could struggle to make an impact after Bosnia and Austria.
Dat vind ik ook vrij onnodig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:00 schreef Greys het volgende:
Dat ie geen charisma heeft oké, maar wat vreselijk kinderachtig om iemand gewoon lelijk te noemen. Is het ESF een schoonheidswedstrijd geworden?
Ik vind het echt heel erg sneu worden zo, die Dulles wordt steeds afgezeken op zijn uiterlijk.
Maar ik ben daar gewoon teveel softie voor, ik vind het zielig
Maar waarom nou weer zo'n wit pak... had hem gewoon een zwart pak aangegeven en je had een stuk minder gezever gehad.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Gek he, dat geen zichzelf respecterende Nederlandse artiest nog wil
Dan hadden ze weer geroepen dat er drie begrafenisondernemers op het podium stonden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar waarom nou weer zo'n wit pak... had hem gewoon een zwart pak aangegeven en je had een stuk minder gezever gehad.
Da's ook weer zoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hadden ze weer geroepen dat er drie begrafenisondernemers op het podium stonden.
Denk ik. Het is namelijk nooit goed
Dat hoort gewoon bij het totaalpakketquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:00 schreef grazz het volgende:
Wat een mooie achtergrondje. Laat ik daar eens op stemmen![]()
Dat is toch fucking dom!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:01 schreef Greys het volgende:
Dat hebben ze toegewezen gekregen van de Duitse techniek, hebben ze niet zelf uitgezocht volgens mij. Ze hadden wél zelf iets uit moeten zoeken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |