abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96439956
THE NETHERLANDS
Oh, what to say? They are on stage and they perform. They look relatively normal by Dutch standards, although I think the lead J is in a suit ´eljko Joksimović has grown out of. Sung solidy, but the whole thing is just there for three minutes and leaves very little impression. They seem to have designed the backdrop based on last year’s lights and forgotten they have the big screens. That’s a good thing though.
escnation.com
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_96439962
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:51 schreef Steve het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel bij het nummer (en bij de 3Js) passen dat het een beetje statisch en stil is. Dat gewandel van nu voegt mijns inziens niet zoveel toe.
Het moet ook wel 3 minuten boeien om naar te kijken... dus dan moet je wel wat aan performance doen.... dit is geen liedje om stil te blijven staan...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_96439993
Misschien is het een stuk boeiender als je het op tv ziet met mooie camerabeelden
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:56:05 #104
6941 APK
Factual, I think.
pi_96439996
Zier er wmb een stuk beter uit met die bewegende backing singers en het overbodige over het podium lopen :P
Hij staat écht met zijn ogen dicht te zingen, want de twee keer dat de steady cam voorbij kwam zag hij het niet eens _O-

En de achtergrond hebben ze volgens mij uit een of ander cheap copyright free videomontage-pakket geplukt 8)7
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 mei 2011 @ 16:57:22 #105
163650 Greys
pi_96440046
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:56 schreef APK het volgende:
Zier er wmb een stuk beter uit met die bewegende backing singers en het overbodige over het podium lopen :P
Hij staat écht met zijn ogen dicht te zingen, want de twee keer dat de steady cam voorbij kwam zag hij het niet eens _O-

En de achtergrond hebben ze volgens mij uit een of ander cheap copyright free videomontage-pakket geplukt 8)7
Welke achtergrond? :o
Die omlaag/omhoog gaande lichtjes? Die hadden ze in de eerste repetitie ook al toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96440055
NETHERLANDS

That white jacket has to go. They don't look like a group, the (quite ugly) lead singer (charisma free zone, this one) just has his band members play guitar and stand on the side. Hm. Odd. The real backings are trying hard to liven it all up by some enthusiastic clapping. They're trying to have fun with this. Vocals are good. But jah. I don't think this can keep people's attention for very long. It just gets lost, and no final again for the Dutchies, I'm afraid. They really try to make it interesting and lively, but it's just not happening. Next. Oh wait, it's going to be Belgium. Hrmpf.
www.esckaz.com

:D
pi_96440059
Die internationale bloggers moet je ook wel met een korreltje zout nemen overigens... die hebben die liedjes nu zo vaak gehoord dat ze geen oordeel meer kunnen vormen zoals mensen die het een keer zien en horen...

vorig jaar werd Denemarken compleet afgeserveerd in de repetities... en die kwamen toch nog wel heel aardig terecht!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 mei 2011 @ 16:58:15 #108
163650 Greys
pi_96440084
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:55 schreef grazz het volgende:
THE NETHERLANDS
Oh, what to say? They are on stage and they perform. They look relatively normal by Dutch standards, although I think the lead J is in a suit Željko Joksimović has grown out of. Sung solidy, but the whole thing is just there for three minutes and leaves very little impression. They seem to have designed the backdrop based on last year’s lights and forgotten they have the big screens. That’s a good thing though.
escnation.com
Oh boy oh boy...
Iedereen klaagt over het witte pak. Arme Jan, ik vind het gewoon echt zielig :')
Je zou zeggen dat Oger er verstand van heeft, maar niet voor songfestivalkleding dus...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96440104
THE NETHERLANDS
Jan is wearing a white suit and a black shirt for this rehearsal while Jaap and Jaap ate waring the reversed colour setting quite casually. The two female backing vocals are wearing elegant short black dresses and the gentleman a black suit. So the stage setting looks very simple, there is a big and beautiful lightshow accompanying the song.
www.oikotimes.com

Hmz de één vindt het mooi, een ander weer niet...
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:59:04 #110
6941 APK
Factual, I think.
pi_96440117
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:57 schreef Greys het volgende:

Welke achtergrond? :o
Die omlaag/omhoog gaande lichtjes? Die hadden ze in de eerste repetitie ook al toch?
Die ja.
Is toch helemaal niks?
Finland krijgt zo al 650 punten meer dan Nederland vanwege hun video op de achtergrond :Y
pi_96440173
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Die internationale bloggers moet je ook wel met een korreltje zout nemen overigens... die hebben die liedjes nu zo vaak gehoord dat ze geen oordeel meer kunnen vormen zoals mensen die het een keer zien en horen...

vorig jaar werd Denemarken compleet afgeserveerd in de repetities... en die kwamen toch nog wel heel aardig terecht!
Hah klopt hoor ;)
Idd Denemarken deed het op de avond gewoon perfect. Maarja Jan zingt al perfect eigenlijk...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 mei 2011 @ 17:00:19 #112
163650 Greys
pi_96440195
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:57 schreef grazz het volgende:
NETHERLANDS

That white jacket has to go. They don't look like a group, the (quite ugly) lead singer (charisma free zone, this one) just has his band members play guitar and stand on the side. Hm. Odd. The real backings are trying hard to liven it all up by some enthusiastic clapping. They're trying to have fun with this. Vocals are good. But jah. I don't think this can keep people's attention for very long. It just gets lost, and no final again for the Dutchies, I'm afraid. They really try to make it interesting and lively, but it's just not happening. Next. Oh wait, it's going to be Belgium. Hrmpf.
www.esckaz.com

:D
Dat ie geen charisma heeft oké, maar wat vreselijk kinderachtig om iemand gewoon lelijk te noemen. Is het ESF een schoonheidswedstrijd geworden? :')

Ik vind het echt heel erg sneu worden zo, die Dulles wordt steeds afgezeken op zijn uiterlijk.
Maar ik ben daar gewoon teveel softie voor, ik vind het zielig :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96440205
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:59 schreef APK het volgende:

[..]

Die ja.
Is toch helemaal niks?
Finland krijgt zo al 650 punten meer dan Nederland vanwege hun video op de achtergrond :Y
Wat een mooie achtergrondje. Laat ik daar eens op stemmen :') *O*
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 mei 2011 @ 17:01:07 #114
163650 Greys
pi_96440227
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:59 schreef APK het volgende:

[..]

Die ja.
Is toch helemaal niks?
Dat hebben ze toegewezen gekregen van de Duitse techniek, hebben ze niet zelf uitgezocht volgens mij. Ze hadden wél zelf iets uit moeten zoeken denk ik.

(Hoewel ik die omhoog gaande lichtjes nog best mooi vind :@ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96440245
Dat jasje moet gewoon een maatje kleiner, de schoudervullingen mogen eruit en het knoopje mag los.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 6 mei 2011 @ 17:01:31 #116
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96440249
Pff, wat een commentaar. Ben ik het echt niet mee eens hoor.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 mei 2011 @ 17:02:06 #117
163650 Greys
pi_96440284
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 17:01 schreef Pino112 het volgende:
Pff, wat een commentaar. Ben ik het echt niet mee eens hoor.
Gek he, dat geen zichzelf respecterende Nederlandse artiest nog wil :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 6 mei 2011 @ 17:02:08 #118
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96440285
Ff filmpje van Ierland kijken dan, nog nooit gezien :').
pi_96440290
Zijn deze al gepost? :@ Van AKOE:

quote:
The lead singer is now it a rather awful white suit but he's selling the song and interacting with the camera better. The backing singers are featured less on camera which is a good idea in my book. There is more focus on the lead and bass guitarist. The singing is great and when the chorus kicks in it's very powerful. The backdrop is not exciting me. After Bosnia and Austria which are so fantastic, it's going to be hard for the Dutch
quote:
I find this song very endearing and the lead singer seems more charismatic on camera today than in the first semi-final. I am not so sure about the bright white suit though. This is vocally fine and a great song but unfortunately could struggle to make an impact after Bosnia and Austria.
Hup Jan :)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:04:41 #120
88233 Steve
Still the best.
pi_96440401
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 17:00 schreef Greys het volgende:
Dat ie geen charisma heeft oké, maar wat vreselijk kinderachtig om iemand gewoon lelijk te noemen. Is het ESF een schoonheidswedstrijd geworden? :')

Ik vind het echt heel erg sneu worden zo, die Dulles wordt steeds afgezeken op zijn uiterlijk.
Maar ik ben daar gewoon teveel softie voor, ik vind het zielig :@
Dat vind ik ook vrij onnodig.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_96440426
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 17:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Gek he, dat geen zichzelf respecterende Nederlandse artiest nog wil :')
Maar waarom nou weer zo'n wit pak... had hem gewoon een zwart pak aangegeven en je had een stuk minder gezever gehad.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 mei 2011 @ 17:07:25 #122
163650 Greys
pi_96440499
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 17:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Maar waarom nou weer zo'n wit pak... had hem gewoon een zwart pak aangegeven en je had een stuk minder gezever gehad.
Dan hadden ze weer geroepen dat er drie begrafenisondernemers op het podium stonden.
Denk ik. Het is namelijk nooit goed :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:09:05 #123
316232 Lutte
duimelut
pi_96440577
Dulles is niet lelijk!!! :o :o -O-
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_96440597
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 17:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan hadden ze weer geroepen dat er drie begrafenisondernemers op het podium stonden.
Denk ik. Het is namelijk nooit goed :D
Da's ook weer zo :')

Maar styling is wat dat betreft nooit Nederlands sterkste punt geweest... de ultieme horror was het zooitje ongeregeld wat in 2003 achter Esther Hart stond... en haar gouden pak was ook aardig mis :')
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:09:46 #125
6941 APK
Factual, I think.
pi_96440609
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 17:00 schreef grazz het volgende:

Wat een mooie achtergrondje. Laat ik daar eens op stemmen :') *O*
Dat hoort gewoon bij het totaalpakket :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 17:01 schreef Greys het volgende:

Dat hebben ze toegewezen gekregen van de Duitse techniek, hebben ze niet zelf uitgezocht volgens mij. Ze hadden wél zelf iets uit moeten zoeken denk ik.
Dat is toch fucking dom! }:|
Voor een paar honderd euro schrijf je een wedstrijd uit voor studenten van de Rietveld Academie of zo en dan krijg je zeker iets beters dan dit 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')