quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:33 schreef Greys het volgende:
Now, they also wear their especially made stage suits.
"They are real Italian suits, mafia suits!" Jan tells.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:46 schreef TheVulture het volgende:
Die pakken zijn prima... al vind ik een wit pak altijd een tikkie mafioso... maar dat levert wellicht wat bonuspunten uit Italie op
Die middelste sowieso jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:39 schreef Greys het volgende:
Ik vind het licht beter zo, lijkt minder geel en het begin is zonder die lampen.
Vind de opbouw beter zo en het plaatje is al anders met de backings zo in het zwart.
Het is toch steeds niet rete-flashy, maar wel zéker beter
Dat irriteerde mij ook al ja. Kappen daarmee imo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:46 schreef grazz het volgende:
Nederland kiest voor de combinatie wit – zwart wat de kledij betreft. De leadzanger Jan draagt een wit pak met kashmir tekening en dat staat hem niet, veel te chic en oubollig, vooral bij de close-ups, het lijkt wel iets uit een museum. Wanneer gaat er nu eens iemand die Jan de raad geven om naar een goede kapper te gaan? De twee andere zangers zien er veel beter uit in hun iets meer casual look. De zang is beduidend beter deze keer. De backing vocals doen nog steeds die vervelende bewegingen maar gaan op het einde van het liedje uit elkaar om samen met de 3JS een cirkel te vormen op het podium, een leuke vondst.
eurosong.be
Ja maar toen ze op hun plek bleven staan werd er weer geroepen dat het te statisch wasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:47 schreef Steve het volgende:
Ik vind dat witte pak helemaal niks.. Veel te maffia. En dat geloop hoeft bij dit nummer ook niet. Gewoon lekker op je plek blijven staan, pas stukken beter bij dit lied.
Hup naar de finale en punten van de Italiaanse maffiaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:47 schreef Steve het volgende:
Ik vind dat witte pak helemaal niks.. Veel te maffia. En dat geloop hoeft bij dit nummer ook niet. Gewoon lekker op je plek blijven staan, pas stukken beter bij dit lied.
En wellicht voor de jury's... die beoordelen in principe met name of het lied een internationale radiohit zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
Eigenlijk iedereen vindt het een goed nummer.
Voor de radio...
Ik vind het juist wel bij het nummer (en bij de 3Js) passen dat het een beetje statisch en stil is. Dat gewandel van nu voegt mijns inziens niet zoveel toe.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
Ja maar toen ze op hun plek bleven staan werd er weer geroepen dat het te statisch was
Ik vraag me af... zou de jury rekening houden met het feit dat we nu al 6 jaar niet in de finale hebben gestaan? Vast niet, maar het kan toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En wellicht voor de jury's... die beoordelen in principe met name of het lied een internationale radiohit zou kunnen zijn
Maar dan had er een toffe achtergrond oid bij gemoeten. Dan hadden zij best wat statischer mogen zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel bij het nummer (en bij de 3Js) passen dat het een beetje statisch en stil is. Dat gewandel van nu voegt mijns inziens niet zoveel toe.
Die Dulles had al de uitstraling van een Moldavische rockzanger, maar dit pak maakt het nog een slagje erger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |