Moldavië beter dan Nederland? Zo goed als geen score bij de jury en de score bij de televoters betwijfel ik. En ik weet ook niet of ik Slovenië of zeker Oostenrijk hoger zie eindigen. Israël lijkt me onmogelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:41 schreef Fred_B het volgende:
Laten we heel simpel het rijtje afgaan: Estland, Bosnië, Zweden, Denemarken en Roemenië plaatsen zich sowieso wel. Oekraine zal, als de jury er niet op stemt, wel gered worden door de televoters vanwege de act. Dan heb je 4 'betere' landen dan Nederland, namelijk Slovenië, Oostenrijk, Letland en Moldavië, waarvan er dus 1 moet falen, om de 10e plek vrij te houden. Die zou dan door Nederland gepakt moeten worden, waarbij we outsiders als Ierland en Israël achter ons moeten houden.
Een pittige opdracht dus, maar niets is onmogelijk, dus we mogen blijven hopen
Ik moet toegeven, ze hebben leuk uitgepaktquote:
Ik denk dat wel duidelijk is geworden welk land dat vuurwerk nou had afgestokenquote:
TVPquote:Op zondag 8 mei 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
De 3Js hebben vanavond een miniconcert op de boot gegeven voor publiek, werd erg gewaardeerd!
Ik ben hier eigenlijk best wel voor. Maar hoe precies dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb verder geen twitter enzo he... maar ik zat me af te vragen... kunnen we daar nog een buzz mee creëren door een link van het liedje te plaatsen ofzo met een bepaald kenmerk zodat het wordt opgepikt door twitteraars om het lied te promoten
quote:driejs 3JS
Vanmiddag 2 ongelooflijk leuke jamsessies gehad met Letland en Denemarken. Morgen komt Lena naar de boot. Leuk!! JK
6 minutes ago
quote:driejs 3JS
Net spontaan akoestisch gejamd voor een overvolle Dusseldorfse kade. Echt TE GEK!!! JK
Dat feestje haalt serieus punten binnen.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
En morgen komt Lena naar hun boot!
Is een goed idee geweest, toch weer iets anders
[..]
[..]
En dan zijn de 3Js door Lena best populair. Nee, dat levert echt veel stemmen op. Wel triest eigenlijk dat we stemmen op die manier verkrijgen en dat soort verkregen stemmen nodig hebbenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
En Lena gaat ook weer gevolgd worden door heel veel pers daar natuurlijk, dus als zij naar de boot gaat en de Jees misschien met haar ook ff jammen komt dat ook weer naar buiten in de media
Nee, maar wel een aantal punten. En als "we" echt bekend worden door Lena kan het best wel wat opleveren.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof eigenlijk niet dat het veel stemmen oplevert hoor, dat feestje... 95% van de kijkers horen dat liedje donderdag voor het eerst...
Veel stemmen denk ik ook niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof eigenlijk niet dat het veel stemmen oplevert hoor, dat feestje... 95% van de kijkers horen dat liedje donderdag voor het eerst...
Daar heeft ESF_FOK te weinig followers voor denk ikquote:Op zondag 8 mei 2011 01:02 schreef TheVulture het volgende:
Nee het is altijd het proberen waard
Maar Greys... jij bent toch handig met twitter... enig idee hoe we een buzz kunnen creeren... sappige tweet met de link naar het liedje en dat dat dan door heel europa wordt opgepikt
Wie heeft er hier eigenlijk allemaal twitter?quote:Op zondag 8 mei 2011 01:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heeft ESF_FOK te weinig followers voor denk ik
En wat zou die sappige tweet moeten zijn dan? Je kunt mensen niet gaan voorliegen zeg maar vanaf een FOK! account, dus het moet nog een enigszins ware sappige tweet zijn ook dan
Als het zo makkelijk zou zijn om je tweet door heel Europa te krijgen.
Misschien moeten we een hashtag proberen te promoten. Ik zag #Dullesdorf al voorbij komen
Ik vind Moldavië ook niet beter dan Nederland, maar ik vrees dat iedereen Nederland een uur na het optreden als de meerderheid gaat stemmen al lang en breed vergeten is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Moldavië vind ik ook echt een triest nummer, als ik het al een nummer kan noemen. Ik snap niet waarom sommigen het zo hoog inschatten. Ierland vind ik ook een slecht nummer en ik denk dat het ook op de avond zelf gigantisch faalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |