Ik denk dat de twee Japen het allebei erg leuk vinden daar (de jongste Jaap is er bijna hyper van, dus die vindt het idd het állerleukst) en dat Jan het stiekem ook best tof vindt allemaal, maar niet zo goed weet hoe hij dat moet laten merkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik weet niet.. ik blijf Dulles een beetje tongue-in-cheek enthousiast vinden.. de enige die het volgens mij écht oprecht leuk vindt is Jaap Kwakman
Kwakman vindt alles leuk en is overal enthousiast over, zo beschrijven de andere twee hem ook. Kan niet stilzitten, altijd bezig, laptop en telefoon aan zijn handen vastgeplakt.. Dulles is iets introverter wat dat betreft.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat de twee Japen het allebei erg leuk vinden daar (de jongste Jaap is er bijna hyper van, dus die vindt het idd het állerleukst) en dat Jan het stiekem ook best tof vindt allemaal, maar niet zo goed weet hoe hij dat moet laten merken
Het is echt precies zoals op die persdag in Volendamquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kwakman vindt alles leuk en is overal enthousiast over, zo beschrijven de andere twee hem ook. Kan niet stilzitten, altijd bezig, laptop en telefoon aan zijn handen vastgeplakt.. Dulles is iets introverter wat dat betreft.Maar hij vindt het echt wel leuk hoor, anders ga je echt niet meedoen aan dat hele circus.
Dat leverde nog een heel grappig moment op op die persdag in Volendam.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:08 schreef Pino112 het volgende:
Ah, ik weet nu eindelijk wie nou wie is. Dulles is de zanger dus.
Sorry.![]()
Is Jan Dulles een artiestennaam?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat leverde nog een heel grappig moment op op die persdag in Volendam.
Een van de verslaggevers stond naast ons te eten en die zei 'Weten jullie dat Jan Dulles eigenlijk Jan Keuken heet?'. Ja dat wisten we, dat hadden we bij De Beste Zangers gehoord.
Toen zei hij "Maar als je dan je naam wilt veranderen... dan kies je toch niet DULLES?????'.
Uhu.quote:
quote:Het cafe werd in 1954 verkocht aan Jaap Schilder (De Bok) en omgedoopt in Restaurant Schilder. Omdat in Volendam bijnamen gebruikt werden om de dorpsbevolking helderheid te verschaffen in de vele identieke familienamen - Dat is nu overigens nog steeds gebruikelijk - was het hoofd van het gezin beter bekend als Jaap de Bok. Het borreltje bij de Bok was dan ook lange tijd spreekwoordelijk in Volendam. In 1976 verkocht Jaap het cafe aan zijn broer Jan. Men bleef in de volksmond echter spreken van ''het borreltje bij Jaap de Bok''.
Bronquote:Meer nog dan om de centen draait het om elkaar: „Het familieleven is hecht, er is dan ook geen afstandsprobleem. De moeder is de essentie van ons bestaan, iedereen gaat elke dag naar haar toe. Op zaterdag samen naar de markt, wat drinken, nieuwtjes uitwisselen. De directeur van het verzorgingshuis vertelde dat daar niemand zit die niet elke dag bezoek krijgt.”
„Wij zoenen elkaar niet, op een verjaardag krijgt een jarige nog nét een handje. Anders blijf je de hele dag aan de gang met klef gedoe. Wij kijken elkaar aan en groeten elkaar met ’nou?’. In dat ene woord zeggen we alles. En als we weg gaan is het ’mazzel’.”
Pagina’s met Veerman, Tol en Schilder vullen de telefoongids. „Daarom is mijn pseudoniem ook Veerman. De hier nooit voorkomende voornaam Adriaan verwijst naar mijn niet-Volendammer deel. Daardoor kan ik nog met een afstandje naar alles kijken. Als je terug gaat in de tijd stammen we allemaal af van dezelfde families. De naam Jan Smit alleen al komt hier 29 keer voor, vandaar al die bijnamen. In Volendam komen bepaalde erfelijke ziektes veel vaker voor dan elders, die zit dan van twee kanten in het dna. Er wordt weinig van buitenaf getrouwd.”
. Hij is een beetje saai, wat dat betreft doet hij zijn achternaam eer aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik weet niet.. ik blijf Dulles een beetje tongue-in-cheek enthousiast vinden.. de enige die het volgens mij écht oprecht leuk vindt is Jaap Kwakman
Goed filmpje ditquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:26 schreef marcodej het volgende:
Toch blijven de reacties positief. En het pak is iig opvallend.
quote:Heel druk liedjes aan t uitzoeken! :-) JK http://lockerz.com/s/99509649
about 1 hour ago via Echofon
quote:Vanavond t grote openingsfeest namens de stad Dusseldorf met alle delegaties.
Wordt megaheftig. :-) JK
about 3 hours ago via Echofon
quote:Heerlijk weer hier. In t zonnetje op t dek. Zometeen jammen met Oostenrijk en Denemarken. Fun!!! JK
Wat vanavond?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:01 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb het hele topic nageplozen, maar hoelaat begint het vanavond eigenlijk?![]()
Ik vind het witte pak wel mooi, maar er mogen idd wel wat stoerdere schoenen onder
Ik denk op het podium, toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:33 schreef Greys het volgende:
En wat valt er dan onder 'appearances'?
Een repetitie? Een filmpje van een interview? Een foto terwijl hij op een terras in Düsseldorf zit?
Maar er zijn nog maar twee 'appearances' dan toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk op het podium, toch?
Lijkt me niet dat hij dat gaat doen, effe mailen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |