Ik wou dat ik je kon geloven, maar nee. Ik haat het lied (Ierland) maar heb gister de repetitie gezien en oh boy..dat gaat het vrees ik goed doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die stemmers zijn fans en pers... die zijn zelden een afspiegeling van de mensen in de huiskamer of een professionele jury... geloof me dat dat gedrocht er echt niet doorkomt... ik zie de puntmutsen van Moldavie nog eerder doorgaan
Wie zou daar op moeten stemmen dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:57 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik wou dat ik je kon geloven, maar nee. Ik haat het lied (Ierland) maar heb gister de repetitie gezien en oh boy..dat gaat het vrees ik goed doen.
Alle 'oh wat een lollige rare jongetjes'-fansquote:
Tieners? En er zijn altijd wel mensen die tegen die tijd genoeg op hebben en dit wel leuk vinden vrees ik.quote:
Het belangrijkste verschil is dat Lordi een heel aardig nummer stuurde, waardoor het uit allerlei richtingen stemmen kreeg. Dit Ierse nummer is zelfs in het genre niet echt bijzonder, nogal herhalend en het heeft geen heel pakkend refrein. Daarom verwacht ik geen stemmen van de jury, en hooguit een beperkt aantal stemmen van de televoters. En met hier en daar wat 3 of 4 punten kom je er niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle 'oh wat een lollige rare jongetjes'-fans
Er waren er ook heel veel die op Lordi stemden enzo...
En daar hadden ze zeker niet van terug?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik heb op Youtube eens heel duidelijk gemaakt aan alle extreme Jedward-fans dat Jedward niet doorgaat omdat de fanbase eigenlijk alleen maar in het VK en Ierland ligt en dat beide landen niet op Ierland kunnen stemmen. En dat de jury er waarschijnlijk weinig punten voor zal geven.
Dat weet ik niet, er is sinds ik heb gereageerd maar één keer gepost (ik had het op 2 mei gepost). En dat ging niet daarover, dus weet ik dat dan niet. En er werd sowieso misschien maar 3 keer per week gepost. Maar ik had wel het idee dat ze niks meer te zeggen hadden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En daar hadden ze zeker niet van terug?
Dit dus. Ze hebben het zowaar ook een keer kunnen zingen zonder dat het echt vals was, het zijn spraakmakende en opvallende types, ik ben er ook bang voor dat ze véél meer punten gaan krijgen dan wij denken/hopenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Maar Jedward heeft wel een extreem gunstige loting. En als ze er wonderwel in slagen om hun vocale beperkingen te verdoezelen zie ik ze best doorgaan. Niet dat ik het hoop, in Godsnaam niet, maar onmogelijk lijkt het me zeker niet.
Van de jury krijgt Jedward sowieso niks/heel weinig vanwege vocale kwaliteiten. En dan moet je echt hoog eindigen (3e/4e) bij de televoters om misschien nog door te gaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Maar Jedward heeft wel een extreem gunstige loting. En als ze er wonderwel in slagen om hun vocale beperkingen te verdoezelen zie ik ze best doorgaan. Niet dat ik het hoop, in Godsnaam niet, maar onmogelijk lijkt het me zeker niet.
Ik denk dat hier misschien zes landen ook daadwerkelijk van doorgaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:18 schreef Knutknuttsson het volgende:
Overigens denkt het het panel van de Zweedse voorbeschouwingen dat Nederland de finale zou moeten kunnen halen. Ze gaven de 3j's zoveel punten dat ze in hun voorspelling op de vierde plaats van hun semi eindigden.
[ afbeelding ]
Jedward hier ook door.
Dat zal ze leren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, er is sinds ik heb gereageerd maar één keer gepost (ik had het op 2 mei gepost). En dat ging niet daarover, dus weet ik dat dan niet. En er werd sowieso misschien maar 3 keer per week gepost. Maar ik had wel het idee dat ze niks meer te zeggen hadden.
Ik snap er niks van. waarom staat Belgie dna boven NL? Zij hebben hogere cijfers.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:17 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Whoopsie.
Hoe hoger het getal, hoe minder kans, 2.00 is 50% kans.
Kan allemaal nog veranderen als ze morgen een spetterende repetitie hebben natuurlijk...
Wit-Rusland staat er niet echt goed voor toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Moldavie, Wit-Rusland en Ierland naar de finale
Daar moet je niet echt naar kijken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:31 schreef grazz het volgende:
Ik snap er niks van. waarom staat Belgie dna boven NL? Zij hebben hogere cijfers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |