ik zweer dat die gast dood is als ik hem tegenkom!
quote:Inderdaad, het is misschien wel moeilijk, maar ze doen het vast niet om jou te pesten!
Op woensdag 19 juni 2002 16:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Life goes on, wat maakt het uit of ze nou met hem heeft of met een vreemde? Zij kunnen er ook niks aan doen als ze verliefd worden
quote:Hetzelfde is met een vriend van me gebeurd. Is gewoon pech hebben en die vriend van jou vind het waarschijnlijk ook niet leuk voor je. Maar ja jij hebt niets meer met dat meisje dus waarom zou hij niet met haar wat mogen hebben als ze verliefd op elkaar zijn. Alleen omdat jij toevallig wat met haar gehad hebt?
Op woensdag 19 juni 2002 16:34 schreef Sinterklaashaas het volgende:
ok gisteren gehoord dat een hele goede vriend van mij verkering heeft met mijn ex waar ik het zo moeielijk mee had overheen te komen toen het uit was, ik was er bijna helemaal overheen en nu dit weer...ik zweer dat die gast dood is als ik hem tegenkom!
quote:Dat zou ik ook doen
Op woensdag 19 juni 2002 16:34 schreef Sinterklaashaas het volgende:ik zweer dat die gast dood is als ik hem tegenkom!
Het is gewoon not done (sorry voor de populaire term maar ik wist even niets anders!
) dat hij iets met je ex heeft. Dat staat gewoon in de ongeschreven regels tussen vrienden, vind ik dan...
quote:Ik zie het probleem niet!! Tis je ex ffs!! Get a life and grow over it!!
ok gisteren gehoord dat een hele goede vriend van mij verkering heeft met mijn ex waar ik het zo moeielijk mee had overheen te komen toen het uit was, ik was er bijna helemaal overheen en nu dit weer...ik zweer dat die gast dood is als ik hem tegenkom!
quote:precies, zei ik dus ook is gewoon iets wat je niet doet, dat doet een vriend niet.. maar nu zal ik wel plezier hebben als hij dalijk is aan het bloeden,, en dat zal ie ook doen!
Op woensdag 19 juni 2002 16:37 schreef esjuh het volgende:
Ja dat is idd wel erg bitter, ik zou het ook niet pikken. Mijn tip: gewoon even negeren, het komt waarschijnlijk vanzelf wel weer goed, ook al wil je dat misschien niet.Het is gewoon not done (sorry voor de populaire term maar ik wist even niets anders!
) dat hij iets met je ex heeft. Dat staat gewoon in de ongeschreven regels tussen vrienden, vind ik dan...
never killed before, but i'm a fast learner
take her face down the furnace and just burn her
let her scream i like it when she feels the pain
what i had to go trough now i bring it back again
take that lil fuck and cut of his tongue
so he won't spead the lies and i take the air from his longues
i want to see them both deceiced and burried
be worried, i'm in a hurry, to get ya both under in the cemetury
never had the revenge from someone like me before
if i see that bitch, i'll drop her ass to tha floor
kick in your door, when you gettin laid
drop a .45 in your face, only way to get you paid
laugh when you bleedin all over the bed
caughin up you own blood put one in your head
you'll be watchin eachother suffecating
this is what you reached with the betraying
you wanna be together, then die together
tomorrows header 5 said: "i came to get her"
i might get locked up for life or what ever
but it was worth it, and keeps gettin better
i'll carve the 5 in your heads,
to remember me when you're both dead
bitch and punk ya both never forget
what its like to feel my motherfuckin wrath
-edit
na t lezen van dat 'oerstomme G.I. Joe verhaaltje van je...
1 ding.. MIEP niet zo! als jij hem zo erg haat.. waarom zou hij zich dan zorgen maken om jouw gevoelens?
[Dit bericht is gewijzigd door d0z op 19-06-2002 16:42]
quote:Wat een bullshit! Zoals ik al zei, ze doen het vast niet om jou even lekker te pesten. Zij kunnen er toch ook niets aan doen dat ze elkaar leuk vinden?
Op woensdag 19 juni 2002 16:40 schreef Sinterklaashaas het volgende:[..]
precies, zei ik dus ook is gewoon iets wat je niet doet, dat doet een vriend niet.. maar nu zal ik wel plezier hebben als hij dalijk is aan het bloeden,, en dat zal ie ook doen!
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 16:41 schreef Sinterklaashaas het volgende:
Little dutch psycho
quote:Eigenlijk heeft ie best gelijk
Op woensdag 19 juni 2002 16:42 schreef kikkerlikker het volgende:
ja je ken et ook zo bekijken het was toch al iut en daar kon hij in eersde instansie niks aan doen en nou dat ze dan toch wweer een relatie heb zou je et meschien meer an een goeie vrind gunnen als an een vreemde griezel maar goed het blijft een lastige suitatie strekte der mee
Bij je vriend weet je tenminste dat ze 'in goede handen' is.
quote:Btw leeftijd?? Misschien snap ik 't dan beter waarom je zo reageert!!
quote:U're a sick man, man!
Op woensdag 19 juni 2002 16:41 schreef Sinterklaashaas het volgende:
had ff iets gescheven voor hun 2e:never killed before, but i'm a fast learner
take her face down the furnace and just burn her
let her scream i like it when she feels the pain
what i had to go trough now i bring it back again
take that lil fuck and cut of his tongue
so he won't spead the lies and i take the air from his longues
i want to see them both deceiced and burried
be worried, i'm in a hurry, to get ya both under in the cemetury
never had the revenge from someone like me before
if i see that bitch, i'll drop her ass to tha floor
kick in your door, when you gettin laid
drop a .45 in your face, only way to get you paid
laugh when you bleedin all over the bed
caughin up you own blood put one in your head
you'll be watchin eachother suffecating
this is what you reached with the betraying
you wanna be together, then die together
tomorrows header 5 said: "i came to get her"
i might get locked up for life or what ever
but it was worth it, and keeps gettin better
i'll carve the 5 in your heads,
to remember me when you're both dead
bitch and punk ya both never forget
what its like to feel my motherfuckin wrath
quote:Booeiuh, ik heb ok wel eens wat met een ex van mijn beste vriend gedaan en andersom, was soms wel lullig maar uit is uit hoor. Beetje reeel blijven hoor. Het is toch neit alsof zij vreemdgaat met jouw beste vriend?
Gewoon verder gaan met je leven
quote:Eh ff een vraagje... hoe lang is het al uit?
Op woensdag 19 juni 2002 16:44 schreef Sinterklaashaas het volgende:
HIJ IS DUS EG GEEN VRIEND MEER, ik ga hem niet opzoeken, maar als ik hem ooit nog 1x tegenkom sla ik hem eg helemaal kapot! dat beloof ik nu op mijn eigen leven.
quote:ROFL, hoe oud ben je eigenlijk?? Je klinkt gewoon als een opgefokt pubertje!!
Op woensdag 19 juni 2002 16:44 schreef Sinterklaashaas het volgende:
HIJ IS DUS EG GEEN VRIEND MEER, ik ga hem niet opzoeken, maar als ik hem ooit nog 1x tegenkom sla ik hem eg helemaal kapot! dat beloof ik nu op mijn eigen leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |