Nee, lees me post nog een keer. Ik ben helemaal niet van het strenge regime, maar genoeg is gewoon genoeg. Verder commentaar graag in FB-topic.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:46 schreef danilel het volgende:
Met alle respect Day, maar probeer je net de allerlaatste week van SST de COS-regels te gaan handhaven?
Ik ook. En vind het ook een beetje teveel van het goede al dat off topic.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:50 schreef Ytsmi het volgende:
Ik lees dus wel alle cossen terug smorgens;)
Geen idee. Zou juist als ik van plan was campagne te voeren het niet gaan doen om die meet & greet maar niet te winnenquote:
wat is dan genoeg???quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:51 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, lees me post nog een keer. Ik ben helemaal niet van het strenge regime, maar genoeg is gewoon genoeg. Verder commentaar graag in FB-topic.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:35 schreef trollie67 het volgende:
[..]
daar kan ik me wel indenken..ben vanaf mijn geboorte..dus al 43 jaar met paarden bezig..en na een relatie van 13 jaar met alleen leugens en bedrog was ik er zelf nog meer mee bezig..is gwoon dat paarden een beetje de spiegel van je ziel zijn..zowiezo dieren..ze begrijpen je zonder met je in diskussie te gaan.en je te veroordelen,ze houden van je of niet,..en het idee dat ik bezig ben om dood te gaan en mensen gaan dit filmen ipv te helpen...is een heel enge gedachte..maar ook niet zo gek als je naar de samenleving kijkt...
Met Bart? Dat is dus meer een Miet & greetquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:51 schreef rc_1990 het volgende:
Iemand op sst site gezien. Met dat campagne voeren kun je een meet & greet winnen met Bart
Nee er is schijnbaar in de kamer aan alle bewoners gevraagt of ze een koffer zouden pakken als deze kans erwasquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:52 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik ook. En vind het ook een beetje teveel van het goede al dat off topic.
Begrijp niet zo goed waar dat idee van de koffer vandaan komt. Daar is door de stem toch nooit iets over gezegd? En dus pure speculatie van de bewoners?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:53 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Met Bart? Dat is dus meer een Miet & greet
verschrikkelijk wat een grrrrrrrrrrrrrrrrrrr mens !quote:
ik er gewoon spontaan van op Mo gaan stemmen, hoe erg dat ook isquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:55 schreef Stability het volgende:
klaar nu sharrrrrrrrrron , we weten nu wel dat we je weg willen stemmen
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:55 schreef Stability het volgende:
sharon kvdw ......gaat stemmetje haar zender eindelijk afpakken?
al die meiden wil ik eruit stemmen hahah ze zijn stuk voor stuk irritantquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:56 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
ik er gewoon spontaan van op Mo gaan stemmen, hoe erg dat ook is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |