Daar dacht ik aan toen ik gepost had ja.quote:
Hopelijk in de handbagage ...quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Moet je in het kapotte toestel wachten op het andere toestel, FFT?Da's ook niks nee... maar wij zijn er nog en anders je boek
nee nog niet geboard dus zit nog in t halletje. Boeken zitten in koffer helaas (lees liever niet in vliegtuig want reisziek) maar fokken vanaf mobiel gaat nog wel jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Moet je in het kapotte toestel wachten op het andere toestel, FFT?Da's ook niks nee... maar wij zijn er nog en anders je boek
Jeetje, zo moet je wel veel wachten tussendoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
in Luxor stappen er mensen uit en nwe in en mag dan helaas 2 uur blijven zitten op de grond voor we doorvliegen naar Hurghada. Ach, belangrijkste is dat ik heel aankom ook al baal ik wel een btje dat t zo laat wordt.
ja idd, lekker snurken tot de landingquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeetje, zo moet je wel veel wachten tussendoor.
Dat vind ik het vervelendste aan reizen, het wachten. Als je nou gewoon ergens kon opstappen en direct in één ruk naar je eindbestemming dan is het al stukken minder vervelend
dat is beter!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:16 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn moeder heeft gister gevlogen zonder wachten. Voor het eerst!
Prettigquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:16 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn moeder heeft gister gevlogen zonder wachten. Voor het eerst!
Het was dus haar eerste keer vliegen bedoelde ik.quote:
Daarom is de auto ook zo lekker voor de vakantiequote:Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeetje, zo moet je wel veel wachten tussendoor.
Dat vind ik het vervelendste aan reizen, het wachten. Als je nou gewoon ergens kon opstappen en direct in één ruk naar je eindbestemming dan is het al stukken minder vervelend
Sorry daarvoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
naar andere gate en ben als enige gefouilleerdmn tieten en tussen mn benen ook haha
semifreddo kraampje zonder personeel dus dicht. Mensen deden zelfservice zonder te betalen. Net als bij de mac je eigen hamburger pakken en weglopenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Prettig
En hoe bedoel je dat, FFT? Er is een koffiekraam waar mensen de koffie niet halen,maar wel uit de automaat en wat is er erg aan?
bij de eerste keer haal je van alles in je hoofd en dan blijkt het heel gewoon te zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het was dus haar eerste keer vliegen bedoelde ik.En ze vond het niet heel bijzonder, hihi.
Veel plezier!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zit in de vliegmasjientot morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |