abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96388755
O-)
Voor FFT!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 mei 2011 @ 14:54:14 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96388945
quote:
Daar dacht ik aan toen ik gepost had ja. :+
Oh nee, ik dacht aan een liedje van Borsato.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_96389295
Moet je in het kapotte toestel wachten op het andere toestel, FFT? -O- Da's ook niks nee... maar wij zijn er nog en anders je boek *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_96389358
:') dankje Krak :P er staat nu vertraging 15.30u, dat wordt vast later :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_96389427
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Moet je in het kapotte toestel wachten op het andere toestel, FFT? -O- Da's ook niks nee... maar wij zijn er nog en anders je boek *O*
Hopelijk in de handbagage ... *O*
pi_96389443
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:02 schreef Isabeau het volgende:
nee nog niet geboard dus zit nog in t halletje. Boeken zitten in koffer helaas (lees liever niet in vliegtuig want reisziek) maar fokken vanaf mobiel gaat nog wel ja :)
pi_96389569
in Luxor stappen er mensen uit en nwe in en mag dan helaas 2 uur blijven zitten op de grond voor we doorvliegen naar Hurghada. Ach, belangrijkste is dat ik heel aankom ook al baal ik wel een btje dat t zo laat wordt.
pi_96389656
op Hurghada moet iedereen visum van 15,- euro kopen maar vorig jaar zagen Arabieren ons aankomen en schreven ze gauw 25,- op. Zal nu ook wel gebeuren :P
pi_96389804
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
in Luxor stappen er mensen uit en nwe in en mag dan helaas 2 uur blijven zitten op de grond voor we doorvliegen naar Hurghada. Ach, belangrijkste is dat ik heel aankom ook al baal ik wel een btje dat t zo laat wordt.
Jeetje, zo moet je wel veel wachten tussendoor.

Dat vind ik het vervelendste aan reizen, het wachten. Als je nou gewoon ergens kon opstappen en direct in één ruk naar je eindbestemming dan is het al stukken minder vervelend :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_96390025
Mijn moeder heeft gister gevlogen zonder wachten. Voor het eerst! *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_96390163
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat vind ik het vervelendste aan reizen, het wachten. Als je nou gewoon ergens kon opstappen en direct in één ruk naar je eindbestemming dan is het al stukken minder vervelend :D
ja idd, lekker snurken tot de landing ;). Wat zijn de mensen erg hier. Staat een Italiaanse koffiekraam zonder personeel tegenover. Halen sommige mensen gewoon koffie uit de automaten :o
pi_96390185
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:16 schreef krakkemieke het volgende:
dat is beter! :)
pi_96390284
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:16 schreef krakkemieke het volgende:
Prettig *O*

En hoe bedoel je dat, FFT? Er is een koffiekraam waar mensen de koffie niet halen,maar wel uit de automaat en wat is er erg aan?
pi_96390309
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat is beter! :)
Het was dus haar eerste keer vliegen bedoelde ik. ;) En ze vond het niet heel bijzonder, hihi.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_96390756
naar andere gate en ben als enige gefouilleerd :') mn tieten en tussen mn benen ook haha
pi_96390779
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daarom is de auto ook zo lekker voor de vakantie *O* (niet naar verre bestemmingen natuurlijk)
pi_96390789
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
naar andere gate en ben als enige gefouilleerd :') mn tieten en tussen mn benen ook haha
Sorry daarvoor :9
pi_96390897
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Prettig *O*

En hoe bedoel je dat, FFT? Er is een koffiekraam waar mensen de koffie niet halen,maar wel uit de automaat en wat is er erg aan?
semifreddo kraampje zonder personeel dus dicht. Mensen deden zelfservice zonder te betalen. Net als bij de mac je eigen hamburger pakken en weglopen ;)
pi_96390962
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:23 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Het was dus haar eerste keer vliegen bedoelde ik. ;) En ze vond het niet heel bijzonder, hihi.
bij de eerste keer haal je van alles in je hoofd en dan blijkt het heel gewoon te zijn :D
pi_96390995
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:34 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Sorry daarvoor :9
sinds wanneer heb jij tieten? :D
pi_96391021
ik zit in de vliegmasjien *O* tot morgen! :*
pi_96391039
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zit in de vliegmasjien *O* tot morgen! :*
Veel plezier!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_96391245
Veel plezier, FFT en je duikt vast direct in bed als je in het hotel bent dus ook alvast slaap lekker :*
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:46:24 #25
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_96391282
Zooo, blijkt dat sleutel bij laten maken 144,50 EUR goedkoper is dan een deur openbreken w/
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')