Yupsquote:
quote:Henke Nederbo Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van slecht naar zwak.
Florus de Jutter Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van uitstekend naar formidabel.
Bartłomiej Kopecki Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van zwak naar matig.
Secondo Alberoni Zag zijn mate van passen toenemen van zwak naar matig.
Bryan Komrij Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van zwak naar matig.
Manoel Jorge Sene Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van rampzalig naar waardeloos.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yups
mijn eerste passen-training heeft gelijk resultaat:
[..]
quote:Trainingsrapport
Je trainer Björn Wickskär heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gestegen! Andrew Wang Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in keepen vooruit van uitstekend naar formidabel.
quote:Diego Tallac Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van matig naar redelijk.
Hüseyin Sözer Zag zijn mate van passen toenemen van redelijk naar goed.
Pieter-Paul Frerichs Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van redelijk naar goed.
Lam Feng Choon Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van zwak naar matig.
Muguraş Şandru Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van zwak naar matig.
Nae Han Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van matig naar redelijk.
quote:Frans Clements (CV)
17 jaar en 0 dagen [Onvoorspelbaar]
Keepen: 3/8-1/3 onbekend (max. slecht)
Verdedigen: 6/8 redelijk (max. redelijk)
Positiespel: 5/85/5 matig (max. matig)
Vleugelspel: 6/85/6 matig (max. redelijk)
Passen: 3/8-1/3 onbekend (max. slecht)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Alstu.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh die is leuk!
heb je een nummertje? Eens kijken of ik hem niet wil hebben van je.
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
HT kan hem niet vinden, hij zit nog in je YT?
jah en ik dacht dat je bedoelde de TL opquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat die er morgen uitgaat
Kan je 'm dan niet op de TL zetten als ie 17 jaar is en 0 dagenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
jah en ik dacht dat je bedoelde de TL op
maar terugdenkend kan dat niet op zaterdag, want 17.0
Naja, enige mogelijkheid zou zijn als je hem dus op zaterdag promoveert als 17.0 en dan direct op de TL zou zettenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan je 'm dan niet op de TL zetten als ie 17 jaar is en 0 dagen
Idd. Je bent er in ieder geval op tijd bijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Naja, enige mogelijkheid zou zijn als je hem dus op zaterdag promoveert als 17.0 en dan direct op de TL zou zetten.
quote:Erich van Groningen: Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitmuntend naar briljant.
Simon van Groningen: Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Leopold van Groningen: Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van zwak naar matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |