quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net ff 8 sollicitaties naar bibliotheken in Twente gestuurd
Goed bezig jonguhquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je gebeden zijn verhoord?quote:
ook naar 8 verschillende bibliotheken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uiteraardquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook naar 8 verschillende bibliotheken?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:34 schreef rulerofdeath het volgende:
ook naar 8 verschillende bibliotheken?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Halloooquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Doen alle vrouwen, weet je toch wel?quote:
uh neen, geen ervaring mee nogquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doen alle vrouwen, weet je toch wel?
Nu wel dusquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nja er wordt een poging gedaan tot he... er is nog niets gelukt
quote:
* gaat headbangend bellydancen*quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, nu lekker Arabische black metal luisteren
Filmpje!quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
* gaat headbangend bellydancen*
Idd!quote:
ow ik bedoel staande gehoudenquote:
quote:
Was het een huis waar 'Politie' op stond?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:20 schreef rulerofdeath het volgende:
Dag leu. Vanaamd nog aangehouden. We waren foto's van huizen aan 't maken..
Waarschijnlijk iets van Urenco ofzoquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Was het een huis waar 'Politie' op stond?
Heuj, een nieuwequote:Op donderdag 5 mei 2011 23:45 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets van Urenco ofzo
Goeiemorgen schatquote:
Alst morgen echt 25 graden wordt lig ik in het zwembadquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Joa, machtig mooi man. Goa ie nog wa leuks doen?
Mag het hier ook?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:37 schreef Assiej het volgende:
Dragan reageer eens op twit plz ben erg nieuwsgierig
Wasn't me..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mag het hier ook?
Op het bankje bij het kruispunt van de Kruidvat/Jack & Jones/(Wo)Men At Work? Samen met een blondine?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wasn't me..
Ik was buiten het centrum![]()
Was she good looking?
Nou ik moet je zeggen dat ik het vaker hoor... of ik het was etc.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ze zag er niet verkeerd uit, nee...Vandaar dat ik gelijk de link met jou legde...
Dat kwam inderdaad uit het centrum.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nou ik moet je zeggen dat ik het vaker hoor... of ik het was etc.
Was het druk? Ik hoorde bij de pathmoshal harde muziek volgens mij kwam dat uit het centrum?
Over de intercom? \m/quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Live vanuit de bieb
Even blackmetal opzetten, word ik wakker van
Als dat zou kunnen!quote:
de snelle ambtenaarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik heb zoveel uur gedraaid dat ik 3 weken van te voren klaar ben met stage
Uuh nachtvissenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedendag
Klaar om te gaan nachtvissen
Tot morgen
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:30 schreef norich het volgende:
Hoi
ik botste net bijna tegen youri mulder op
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:40 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat FUCKING veel buut'nlanders toch in Amersfoort!!!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:40 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat FUCKING veel buut'nlanders toch in Amersfoort!!!
Whehe, nu lijkt het net of je bij de dierenarts vandaan komtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:37 schreef Redbaron het volgende:
Godgloeiende, mijn kat is kapot..
Reparatiekosten 1300 euro
idd ja, net ff gebeld met demontagebedrijven maar die hebben niets liggen..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehe, nu lijkt het net of je bij de dierenarts vandaan komt
OT: matig, man
Kraftwerk!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Even de collega's laten flippen...
NP: Kraftwerk - Taschenrechner.
Zit eraan te denken een bank te beroven...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
Heuj
Hebben jullie nog woeste plannen dit weekend?
das wel heel woest jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zit eraan te denken een bank te beroven...
tja, met zulke kosten aan je autoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zit eraan te denken een bank te beroven...
uurloon mag je wel meer rekenen, vanmorgen uitlezen kostte al 55 euroquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn wagen staat ook bij de garage al een week.
Schokdempers waren in verre staat achteren. Dus daar waren maandag nieuwe voor gekomen maar omdat ik 'm ook wat lager wou had ik gelijk kortere veren besteld en die kwamen gistermorgen binnen. Dus hij staat nu op de brug. Ze waren al even mee bezig en ik hoop dat ze morgen klaar is.
Ook fijn kostenplaatje.
Veren waren 140.
Schokdempers 84 excl. BTW.
Dus 99,96 en dan nog uurtarrief van.. 40 euro ofzo?
net even gauw een veer laten vervangen, al met al 120 euro kwijt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn wagen staat ook bij de garage al een week.
Schokdempers waren in verre staat achteren. Dus daar waren maandag nieuwe voor gekomen maar omdat ik 'm ook wat lager wou had ik gelijk kortere veren besteld en die kwamen gistermorgen binnen. Dus hij staat nu op de brug. Ze waren al even mee bezig en ik hoop dat ze morgen klaar is.
Ook fijn kostenplaatje.
Veren waren 140.
Schokdempers 84 excl. BTW.
Dus 99,96 en dan nog uurtarrief van.. 40 euro ofzo?
Oh nee. Denk dat het wel 400 gaat kosten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:32 schreef Under_Score het volgende:
[..]
net even gauw een veer laten vervangen, al met al 120 euro kwijt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh nee. Denk dat het wel 400 gaat kosten.
Bij autorijden horen kosten, dat is nu eenmaal zoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:42 schreef Under_Score het volgende:
[..]
een van de redenen dat ik niet zo'n fan ben van auto's. al die omkosten er aan.
Trust me, een Boxer is even erg en die loopt te kotsen naast je enzo...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:31 schreef Daywalk3r het volgende:
De smergiste zijn die franse bulldogjes die knorren en waar allemaal snotter uit de neus komt constant![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wat je nu rijd maar zo te horen 1 of andere dikke duitse bak ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Bij autorijden horen kosten, dat is nu eenmaal zo
Maar die kosten die ik nu heb heb ik met de rolla nooit gehad, dus ik ben hier wel ff van geschrokken
welkom hier.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:58 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nu rijd maar zo te horen 1 of andere dikke duitse bak ?
Koop een jappaner de meest onderhoudsvriendelijke auto's die je maar kan bedenken .
Ik heb hiervoor seat gereden en rijd nu suzuki .
En als je de kosten bekijkt voor het onderhoud dan gaat er een wereld voor je open![]()
En goeiendag iedreen .
Ik ben semi nieuw hier zijn er nog mensen uit n-dal aanwezig ?
Ik heb nu een soeksuki uit 2007, heb m nu sinds augustus.. Al een keer uit laten lezen en toen ging het goed tot van de week, nu dus conclusie kat kapot met bijbehorende kosten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:58 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Koop een jappaner de meest onderhoudsvriendelijke auto's die je maar kan bedenken .
En als je de kosten btgekijkt voor het onderhoud dan gaat er een wereld voor je open![]()
En goeiendag iedreen .
Jah ok dat snap ik dan ook wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
welkom hier.
ik heb ook een mof, voor 500 euro gekocht en elk jaar iets van 300 euro aan kosten kwijt. daar kan ik geen nieuwe voor kopen, dus zolang hij nog rijdt, gaat ie niet weg.
Ik heb een swift uit 96 daar rijd ik nu 4 jaar in komt elk jaar door de apk met vervanging van een paar kappote lampjes totale kosten met apk zitten jaarlijks rond de 50 euriquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik heb nu een soeksuki uit 2007, heb m nu sinds augustus.. Al een keer uit laten lezen en toen ging het goed tot van de week, nu dus conclusie kat kapot met bijbehorende kosten.
Die heb ik in bijna 7jr rolla rijden niet gehad![]()
Maar over het algemeen hoor je dat een jap wel betrouwbaarder is idd
De rolla was uit 97 en kreeg naast t normale onderhoud ook geen klachten. En toen deed ik m weg en kocht deze..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:04 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Ik heb een swift uit 96 daar rijd ik nu 4 jaar in komt elk jaar door de apk met vervanging van een paar kappote lampjes totale kosten met apk zitten jaarlijks rond de 50 euri
Buiten de gladde banden en versleten remblokken doe ik verder geen onderhoud .
Vul alleen olie bij als er wat uit is .![]()
Rij al 4 jaar long probleemloos .
Heeft me 1 kaar laten staan door een lege accu wat mijn eigenschuld was had de verlichting aan laten staan
ja hoi nijverdal hierquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:58 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
En als je de kosten bekijkt voor het onderhoud dan gaat er een wereld voor je open![]()
En goeiendag iedreen .
jawel. m'n oom. en zelf kan ik ook 't een en ander.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:02 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Jah ok dat snap ik dan ook wel.
Geen automonteur in de vriendenkring zitten ?
Sinds een maandje moet ik elke dag naar de Bernhardkazerne voor de vervolgopleiding.quote:
Joah dat ding van jou is van voor de oorlog dus vrij simpel!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jawel. m'n oom. en zelf kan ik ook 't een en ander.
daaromquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Joah dat ding van jou is van voor de oorlog dus vrij simpel!
Dan probeer je het bij de Plus toch? Daar zijn iig meer kassa's om uit te kiezenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:56 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Sinds een maandje moet ik elke dag naar de Bernhardkazerne voor de vervolgopleiding.
Maar echt hoor.. Die Albert Heijn in het centrum...![]()
Ik kon bij de kassa's kiezen tussen 2 hoofddoekjes of een pinda zonder hoofddoek...
Wat is er gebeurd met lekkere blonde kassameisjes!?
quote:
En ik dan?quote:
dat blijft zwaaienquote:
Ranjaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:23 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb nog niks in huis. Alleen ranja en thee
wanneer gaan wij weer ranja delen?quote:
Morgenavondquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer gaan wij weer ranja delen?
bij lucky?quote:
omdat ik niet elk moment in de OP kijkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarom feliciteren jullie mij niet?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
2 kusjes hequote:
Smoothquote:
bie de mac?quote:
Morgen om 18u op veronicaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:15 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
waar wordt morgen btw t voetbal uitgezonden? dan weet ik of ik vandaag opzoek moet gaan naar mijn afstandsbediening nl
joah, we gaan hier een miniserver aanleggenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
was t nodig?
Ik kan helaas nog geen leuk spruitstuk vinden voor mijn auto
ah kiek an...goed bezigquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, we gaan hier een miniserver aanleggen
wake on lan doorsturenquote:
ojah, zo'n nas apparaat ofniet?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
oké. Ik kan op die van mij wel een webserver laten draaien.
Secretaressequote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Ajax heeft het broertje van Siem de Jong ook weten te regelen.
Hij heet Jo de Jong.
Is ze marokkaans dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:04 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb trouwens een golf gti voor m'n vriendin gehaald
is dat nodig dan?quote:
Golf 1 ?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:04 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb trouwens een golf gti voor m'n vriendin gehaald
nee, golf 6quote:
Gefeliciflapstaart!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarom feliciteren jullie mij niet?![]()
Thnx ! Ik ben 19 geworden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart!![]()
Hoe oud ben je eigenlijk geworden? Of mag je dat echt niet vragen?
Dan zie je er vrij jong uit voor je leeftijd.quote:
KNMI: Vannacht is er weinig bewolking en het koelt maar langzaam af naar 13 tot 17 graden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mewh, wilde vanmiddag gaan zwemmen, was tot een kwartier geleden redelijk bewolkt hier... nu is dat weg en vind ik het te laat om nog te gaan
quote:
Nog jonger dan 19???quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:11 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dan zie je er vrij jong uit voor je leeftijd.
Hahahaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nog jonger dan 19???![]()
![]()
Leugenaar
![]()
Kom je ook deze zomer @ my place voor een ToF- meet?
Als voetnoot zou er bij moeten staan dat het om haar 2e jeugd gaatquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:11 schreef Oldenzaal het volgende:
Dan zie je er vrij jong uit voor je leeftijd.
Waarschijnlijk in augustus maar pin me er niet op vast. Jullie horen lezen het wel ruim van tevoren.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:15 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik dacht, laat ik nu maar eens niet een slechte grap maken en je afkraken enzo!
Datum / Tijd?
Nee hoor, ik ben gewoon blijven hangen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als voetnoot zou er bij moeten staan dat het om haar 2e jeugd gaat
ach, zolang dat niet dit soort vormen aanneemt:quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon blijven hangen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:10 schreef haakon het volgende:
godver alweer bijna dronknZi tal vanaf 1 uur volop te zuipn ;d
Bijna (!) dronken en dan al zo gebrekkig typen.. pffffquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:10 schreef haakon het volgende:
godver alweer bijna dronknZi tal vanaf 1 uur volop te zuipn ;d
Dankjequote:
Hopelijk niet in de volle zonquote:
al langquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:56 schreef DeKleineBaas het volgende:
Ze hadden altijd een bios in almelo die is toen gesloopt .
Maar der zou ook een nieuwe komen is tie der al ?
Is dat nog een beetje een leuke bios dan ?quote:
eerlijk gezegd ben ik er nog niet binnen geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:34 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje een leuke bios dan ?
Ik vond die andere bios ook altijd wel wat hebben .
Best jmmr dat ze die weggehaald hebben
Wat een garp zo'n kutcafe met kutmetal en zwetende alto stinkerds.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:50 schreef Under_Score het volgende:
hoi
almelo, daar ben ik al een tijd lang niet geweest
mischien voor den garp maar is naar de stam gaan een keer
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat een garp zo'n kutcafe met kutmetal en zwetende alto stinkerds.
quote:
Ben ik ookquote:
quote:
kusje?quote:
quote:
Charmingquote:Op zondag 8 mei 2011 12:38 schreef Oldenzaal het volgende:
Hoe the fuck ben ik bij deze clip terechtgekomen!?
Geld voor een exotische locatie was er niet... Dan maar in een subtropisch zwembadquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Geld voor een exotische locatie was er niet... Dan maar in een subtropisch zwembad
Niet teleteksten dit x ?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:08 schreef Redbaron het volgende:
zeu, ontbijt achter de kiezen..
Zo maar eens rustig in de zon gaan zitten en dan vanavond de beker kijken
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
neuh is niet nodig he, word gewoon uitgezonden..
Wat mij mogen ze vandaag verliezen, hebben ze volgende week alleen maar iets goed te maken...het kampioenschap is natuurlijk wel beterquote:
Uiteraard. Maar ze hoeven volgende week "alleen maar" gelijk te spelen of te winnen dus dat moet te doen zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wat mij mogen ze vandaag verliezen, hebben ze volgende week alleen maar iets goed te maken...het kampioenschap is natuurlijk wel beter
wel juichen als FCT scoort hequote:
ook niet stiekem een beetje?quote:
Maakt niet uit als ze vandaag verliezen, gaat om volgende weekquote:Op zondag 8 mei 2011 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, 2-1 voor Ajax nu... COME ON TWENTE!
tv kijken via internet?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:23 schreef GimmeGore het volgende:
Omdat ik vrijdag verhuisd ben en ik de afstandsbediening van mijn tv niet terug gevonden heb. En die heb ik toch echt nodig om de zenders in te programmeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |