Mijn eerdere vraag, is je toompje te kort? Want dat is een heel eenvoudige ingreep, die achteraf niet te zien is, maar kan wel dit soort klachten veroorzaken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:27 schreef Ronnahh het volgende:
Ik heb wel gelezen dat het vooral bij jongere jongens voorkomt dat het niet kan, maar dan denk ik eerder aan 12-jarige. Het is wel zo dat alles bij mij wat later kwam dan bij andere, maar ik denk niet dat dat de oorzaak is. Nu denk ik er al een tijdje aan om misschien een stukje voorhuid weg te laten snijden oid, maar dan ben je wel getekend voor je hele leven. Ook weet ik niet of het veel pijn doet en hoe het in zijn werk gaat.
ligt er helemaal aan in welke gradatie hij het heeftquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:45 schreef Daniel1976 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Parafimose
Meestal loopt dat uit op besnijden.
Hmm man en vrouw zijn niet helemaal met elkaar te vergelijken. Als het geïrriteerd word en daardoor opzet, wordt het zo strak dat het bloed niet meer weg kan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:47 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
ligt er helemaal aan in welke gradatie hij het heeft
ook bij een vrouw kan de vagina in het begin nog te nauw zijn als ze nog maagd is op haar 18e...en dan kan ook training helpen....
je kan op die manier ook je spieren rekken....en bijv ( stom voorbeeld ) je lippen van je mond.....doet allemaal pijn maar is ( soms ) mogenlijk
Ja goede vergelijking!quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:59 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
reinigen van de eikel ? ja daar zijn veel verhalen over.... de een zegt reinigen is absoluut noodzakelijk......maar bij bijna elk dier zie je dat zonder reiniging er helemaal geen complicaties ontstaan
Huuu? Nu heb ik nu 2 teven als honden, die houden het daar ook goed schoon, maar ik had ook een reu toen ik jonger was. Als je even niet oplette was die ongegeneerd zijn geslachtsdeel aan het afsoppen. Hoezo houden dieren dat niet schoon?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:59 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
reinigen van de eikel ? ja daar zijn veel verhalen over.... de een zegt reinigen is absoluut noodzakelijk......maar bij bijna elk dier zie je dat zonder reiniging er helemaal geen complicaties ontstaan
ha oke klopt ook totaaal wat je zegt.....het antwoord ligt ergens in het middeb dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:16 schreef Daniel1976 het volgende:
Dat is een naturalistic fallacy, dat het bij jou zo is, wil niet zeggen dat het bij iedereen zo is.
Dichtbranden met pek.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:24 schreef jogy het volgende:
Gewoon één keer lijden (scheuren), goed schoon houden en dan heb je een voorhuid die wel over je eikel gaat zonder dat er een huisarts met een scalpel aan te pas komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |