Terwijl economie zo'n leuk vak isquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:19 schreef Internepper het volgende:
Ik heb vandaag 1 zo'n klein kutboekje van economie geleerd.. heb het idee dat ik economie ook wel zonder te leren voldoende kan maken. Ik wilde eigenlijk 's avonds ook nog gaan leren maar dat ga ik nu niet meer doen. Wat houd ik mezelf toch voor de gek
![]()
.
Ik denk dat de manier waarop meegedaan kan/moet worden niet helemaal in de smaak valt. Het lijkt mij ook best een leuk/handig boek, maar fantasie verhalen schrijven is niet echt m'n ding. En ik denk dat dat voor een hoop mensen geldt.quote:
Ja klopt ik heb er ook geen moeite meequote:
Voor Wiskunde en Economie mag je alles in je rekenmachine zetten waar je zelf pong op mag zetten als je te snel klaar bent. . Voor Biologie en maatschappijwetenschappen mag je alleen een simpele rekenmachine gebruiken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:28 schreef AchmedJan het volgende:
Jongens ik weet het nou nog steeds niet of je gewoon alles in je rekenmachine mag zetten. Iemand een bronnetje van Laks, cito oid.
Mijn docenten zeggen allemaal verschillende dingen, de een zeg dat het niet mag, de ander zegt van wel, en nog een zegt dat formules wel mogen maat theorie niet en dat als ze er achter komen je de lul bent.
Ook Mario?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:36 schreef leeell het volgende:
heb Tetris, battleship, bomberman, poker etcetc
Ook Mario. Wel Super Mario World dan he.!quote:
Er is geen weg terug meer, een ban kan je alleen nog helpen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:53 schreef Femke3112 het volgende:
Ik heb dit forum vandaag pas ontdekt..
weet nu al dat dat niet heel handig is ivm mn examens XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |