Voor Wiskunde en Economie mag je alles in je rekenmachine zetten waar je zelf pong op mag zetten als je te snel klaar bent. . Voor Biologie en maatschappijwetenschappen mag je alleen een simpele rekenmachine gebruiken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:28 schreef AchmedJan het volgende:
Jongens ik weet het nou nog steeds niet of je gewoon alles in je rekenmachine mag zetten. Iemand een bronnetje van Laks, cito oid.
Mijn docenten zeggen allemaal verschillende dingen, de een zeg dat het niet mag, de ander zegt van wel, en nog een zegt dat formules wel mogen maat theorie niet en dat als ze er achter komen je de lul bent.
Ook Mario?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:36 schreef leeell het volgende:
heb Tetris, battleship, bomberman, poker etcetc
Ook Mario. Wel Super Mario World dan he.!quote:
Er is geen weg terug meer, een ban kan je alleen nog helpen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:53 schreef Femke3112 het volgende:
Ik heb dit forum vandaag pas ontdekt..
weet nu al dat dat niet heel handig is ivm mn examens XD
Dat doe jij ook..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:33 schreef AchmedJan het volgende:
Maak jij illegaal gebruik van mod-powers?
* AchmedJan perma-banned Ezell
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:20 schreef Joosterd het volgende:
Was ik maar EXA of SES MOD de leukste sub forums die er zijn.
Nemen jullie ook stage lopers aan ?quote:
Nog niets gedaan danquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:18 schreef Examen2011 het volgende:
Ik ga morgen ook maar eens rustig aan beginnen met leren.
Ik heb het gevoel dat er nog tijd genoeg is , ligt er gewoon aan hoe nuttig je je tijd besteed.quote:
Ja, je krijgt geen vergoeding, rechten of een tag en je voornaamste taak is mij en mobo voorzien van koffie, thee en koekjesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:05 schreef Joosterd het volgende:
Ik heb al zoveel tijd aan MaW besteed dat ik het onderhand wel onder de knie heb.![]()
Nu de rest nog.
[..]
Nemen jullie ook stage lopers aan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |